Våtrumsbesiktningar AB

Våtrumsbesiktningar AB

Våtrumsbesiktningar AB är ett oberoende besiktningsföretag med specialistkompetens inom badrumsbesiktning! Vi erbjuder omfattande och noggranna inspektioner för att säkerställa att ditt badrum uppfyller myndighetskrav och branschregler. Vi kvalitetssäkrar din badrumsrenovering och tryggar skicket på ditt befintliga badrum. ...

3 omdömen om Våtrumsbesiktningar AB

Sedan starten hos Reco 2024

Emil E
Skrev om Våtrumsbesiktningar AB

Jag anlitade våtrumsbesiktningar vid nybyggnation av mitt badrum. Trevligt bemötande och ovärderlig i mitt fall, då det uppdagades ett fel som kunde ha genererat i flera skador trots att hantverkaren utgav sig för att kunna son sak och vara ansluten till gvk. Andreas Brolin som utförde besiktningen. besitter hög kompetens. Vi kommer aldrig ta in en hantverkare utan att anlita en besiktningsman. Kan stark rekomenderas. Även bra priser vid jämförelse. Tack andreas. Trevlig helg

Jan K
Skrev om Våtrumsbesiktningar AB

Trevligt bemötande vid ankomst. Besiktningsmannen berättar hur besiktningen kommer att gå till och påbörjat sedan arbetet. Jag följer arbetet, ställer frågor och får förklaringar på hur det ligger till. Efter besiktningen är slutförd får jag en sammanfattning av besiktningen och vad besiktningsmannen anser vara problemet. Jag är mycket nöjd med besöket från Våtrumsbesiktningar AB. Orsaken till besöket var en fuktskada i vårt badrum i vår källare.

Johan H
Skrev om Våtrumsbesiktningar AB

Jag behövde en besiktningsman som gjorde en utvärdering av mitt befintliga badrum. Jag fick tips om er via min mäklare som vidarebefordrade mitt nummer på vilket jag blev uppringd bara någon timme efter, super! Efter trevligt samtal, där vi gick igenom förutsättningar och pris, bestämde vi tid för besiktning redan dagen efter! Besiktningsmannen var trevlig och proffsig, utförde besiktningen enligt överenskommelse och förutsättningar. Fick ett primärt utlåtande muntligt och sedan färdigställda dokument på mailen redan samma eftermiddag. Sammantaget väldigt nöjd med snabb och proffsig service!