Hade en kurs som bestod av 10 tillfällen. under vintern 23/24 Sonen som var 3 år gammal var sjuk 5 av dessa tillfällen. Jag skrev och frågade om vi kan ta igen dessa tillfällen och svaret var, citat: "Hej, Ni kan ta igen dem lektionerna på igensim. Dessa bokas på mina sidor. Just idag är det få tider uppe för bokning men fler kommer. Mvh Katarina." Inga förbehåll nämndes. Svaret är tydlig: vi KAN TA IGEN missade lektioner. Jag var inne på sidan ett antal gånger men fann inga tider som passade oss. Valde att...
Vattenhuset - Östermalm
7 omdömen om Vattenhuset - Östermalm
Hej Jaroslav, Igensim är precis som du beskriver lektionstillfällen som man kan ta igen en missad lektion på. Men vi har inte möjlighet att ha hur många tillfällen per vecka som helst, Det är därför våra deltagare kan boka in sig på alla 8 anläggningar, dagar och tider inte bara den man bokat sig på. Vi har ca 20 tider totalt per vecka och oftast är det platser kvar att boka vissa tider och vissa som du beskriver passar bäst och bokas snabbt. För att boka igensim måste alla kunder vara inloggade på mina sidor och när...
En mycket nöjd förälder med en femåring och en ettåring, båda deltagande i simundervisning på Östermalm, önskar härmed framföra att denna familjeaktivitet är synnerligen angenäm, präglad av små grupper. Beklagligtvis har det uppstått oordning med babyunderlägen i omklädningsrummet i samband med vårt deltagande, då vår grupp alltid har tillhört de sista på dagsschemat.
Hej Wilda Vad roligt att ni är nöjda med era kurser hos oss. Tusen tack för den fina omdömet. Vi ska se om vi kan ordna en bättre rutin för att man skall ställa tillbaka underläggen när man är färdig. Mvh Katarina
Gick babysim 2 med min 9 månaders bebis. Hade gått babysim 1 på annan ort men bytte pga närhet. Skillnaden var stor och blev väldigt besviken över kursen. Instruktören hade inget engagemang vilket ledde till att barnen tappade intresset väldigt snabbt. Dessutom var vattnet precis på gränsen vilket gjorde att ingen av barnen runt 1 år klarade av att vara i vattnet hela halvtimmen. Närvaron blev lägre över tiden och även vi tog efter halva kursen kontakt med kundtjänst för att fråga om att få byta kurs och instruktör. Detta...
Hej Felicia Verkligen tråkigt att ni upplever att instruktören inte haft engagemang i bassängen. Det är inte vår intention speciellt inte då många av våra instruktörer är väldigt duktiga. Att byta kurs när kursen pågår fungera utmärkt bara man hittar en dag och tid som passar och är tillgänglig. Bassängerna håller alltid 32 grader, tyvärr kan det vara så att väderomslag kan göra så man upplever bassängen som svalare då ytvattnets värme gärna kan stiga. Vi hoppas ni kan tänka era att komma tillbaka och kontakta gärna oss på kontoret då så kan vi hjälpa er. Mvh Katarina
Vi hade det helt okej på självaste kursen i Tyresö. Men igensimmen är helt enkelt värdelösa. Ombokas och avbokas ständigt. Extra tråkigt när det är så dyrt. Nu har vi gett upp och pengarna får brinna inne.
Hej Linda H Vad tråkigt att ni inte hittat några igensim som passar er, Under våren 2023 hade vi ca 21 tider i veckan på alla våra anläggningar och man kan självklart boka på valfri anläggning. Men vi förstår ändå att tiderna inte kan passa alla familjer och därför kan man även boka sig upp till två veckor efter att kursen avslutats på valfri tid/bassäng på igensim. När Vattenhuset ställer in så förlängs självklart den tiden. Hör gärna av er om ni skulle vilja ha hjälp. Mvh Katarina
En lärare på 7 elever med föräldrar i vattnet. Han pratade med oss i snitt 3 min per lektion resten av tiden fick vi klara oss själva. Dyrt, dåligt och inget jag rekommenderar.
Hej Maija-Kristina Vad tråkigt att du upplevde det som att ni fick klara er själva, vi har oftast på simskolan med förälder upp till 8-10 deltagare och instruktörerna ger både individanpassade och grupp instruktioner. Jag är ledsen att vi inte levde upp till era förväntningar och hoppas ni hade kontakt med oss så vi kunde ha en dialog med instruktören om er upplevelse. Återkom gärna om ni skulle vilja boka en ny kurs hos oss så vi kan hjälpa er. Mvh Katarina
En av mina liv sämsta kundupplevelser - rekommenderar alla att hålla sig borta! Vi fick först en lärare som varken kunde prata svenska eller engelska, men försökte sig på att prata båda språken samtidigt under lektionen. Resultatet blev att innehållet blev helt oförståeligt och att kursdeltagarna fick hjälpa lärare med ord. Det hela blev parodiskt. När vi ville reklamera kursen började kvinnan i kundtjänsten argumentera för att läraren visst kunde prata båda språken flytande och antydde att det fanns rasistiska motiv från...
Hej Per Magnus Det är tråkigt att du upplevt att instruktören inte kunnat svenska. Mohammad är en mycket omtyckt instruktör som jobbat länge hos oss och även den kommunala simskolan nu men även då. Vi på kundtjänst ber alltid kunderna att få informationen på mail och utgår från skriftliga konversationer för allas trygghet, ledsen att du upplevde det som en argumentation från vår sida. Angående återbetalningen så genomfördes den direkt i samband med att vi meddelade att avbokningen och återbetalning skulle genomföras. Vattenhuset...
Dottern har gått på simskola hos Vattenhuset Täby. Vi var så nöjda med Vattenhuset när sonen gick på simskola hos dom men nu när dottern skulle gå var det katastrof! Inställda lektioner som inte går att ta igen, senarelagda lektioner på kvällstid så barnen var alldeles för trötta, 4-5 olika instruktörer på 7 lektioner (alla bra men dom lärde ut olika vilket förvirrade barnen), försenad instruktör vid avslutningstillfället så barn hann gå hem då dom trodde det var inställt, skitig lokal etc etc. Har framfört vårt klagomål...