Varför ljuger ni för folk att vi kan chatta i appen men tyvärr varje gång jag försöker chatta i appen så funkar det inte.
Verbal AB
Om företaget
Vi kombinerar toppservice & konkurrenskraftiga priser med ansvarstagande för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi en inspirerande och hållbar mobiloperatör. Välkommen till Verbal.se
684 omdömen om Verbal AB
Hej! Tack för att du hörde av dig och för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar verkligen att du har haft problem med chattfunktionen i appen, och vi förstår att det kan vara frustrerande när saker inte fungerar som förväntat. Vi strävar efter att ge våra kunder en smidig och enkel upplevelse, och vi tar din feedback på allvar. Det låter som att det kan ha varit ett tekniskt problem, och vi kommer att se över detta för att säkerställa att chatten fungerar som den ska. Om du fortfarande behöver hjälp, är...
The company is a scam. They lure you out with an SMS and if you answer "yes" to a contract offer you have signed the contract (even if you don't realize it and think you will receive a proper contract to sign). They will repeat 1000 times by phone that you will have the same contract that you had with your previous provider for a little less money, but it is absolutely not the case! Less Giga and a binding time of 2 years!! They will then disappear for 2 weeks and only when the time to unsubscribe for free has passed, they...
Thank you for your feedback. It is sad to hear that you are dissatisfied. Of course, you should keep the same phone number you always had. Contact us at customer service and we will help you with that. As for the browsing volume, we can always help you increase it. You can always reach us on 0771 400 100 or email us at Kundservice@verbal.se
Lurade min sambo på att byta abbonemang från Tre till verbal med bindningstid 3år. Försökte säga upp det vilket dom nekar med hänvisning att det var ett par timmar försent. Helt jävla sämst.
Hej, Tack för att du lämnar din feedback! Beklagar att du känner att du har haft en dålig upplevelse med oss på Verbal. Vi strävar självklart efter att alla våra kunder ska vara nöjda med tjänsterna dom har hos oss. Du får gärna ringa in till våran kundtjänst så kan vi ta en närmare koll på detta. Du kan alltid nå oss på 0771 400 100 eller maila oss på Kundservice@verbal.se
Bluff företag!! Har blivit lurad! Lägg på luren för guds skull om någon från Verbal ringer er! Jag har haft 3 innan med obegränsad surf och fast månads faktura. Jag blev lovad samma villkor fast med billigare månadskostnad! Jag är upp i en kostnad på 4200:- för extra surf pga surfen inte räcker för min familj. Det återstår 4 dagar av denna månaden. Jag kommer alltså landa på en faktura på 6000/7000:- /månad hos verbal varje månad! Kan knappt titta på film längre utan avbrott och error meddelande pga dålig täckning. Har varit i kontakt med konsumentverket och kommer även kontakta en advokat!
Hej! Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar verkligen att du har haft en så negativ upplevelse, och vi förstår hur frustrerande detta måste vara för dig. Vi vill klargöra att vi alltid strävar efter att erbjuda våra kunder bra service och tydliga villkor. Vi är ledsna att du har upplevt missförstånd och problem med både surf och täckning. Vi tar dina synpunkter på stort allvar och vill gärna reda ut detta så snabbt som möjligt. Om du inte redan har gjort det, rekommenderar vi att du kontaktar vår...
I want to share my negative experience with Verbal, a company I no longer trust. My subscription plan was supposed to start in 2025, but I was incorrectly charged in July 2024. To make matters worse, Verbal sent my case to a collection company despite admitting their mistake. This has caused me significant stress and inconvenience. I’ve made multiple attempts to resolve the issue by speaking with Elias from Verbal, but despite my persistence, nothing was done to fix the problem. Verbal even admitted to the incorrect charge...
Hello, Thank you for your review and feedback! First of all, I would like to thank you for a pleasant conversation and hope that you are satisfied with the handling of your case. We are sorry for your experience and it is of course not the standard we strive for our customers to experience. It feels very good that we were able to arrive at a solution. Du kan alltid nå oss på 0771 400 100 eller maila oss på Kundservice@verbal.se
Jag tänkte skapa ett familjeabonemang med fyra nummer. Fick denna bra ”deal”. Inser sedan att vi har bundet till annan abonnent över ett år till. Tänker då att jag ska skapa ett sådant abonnemang hos min nuvarande operatör istället men då menar verbal att eftersom 14 dagar har passerat redan så kan jag inte avsluta detta. Så nu får jag vänta över ett år eller betala av min ”skuld” till Verbal på 21504:-. KÖP INTE DETTA! FUSK OCH SKIT!
Hej, Tack för din feedback! Vi beklagar verkligen att du har haft en negativ upplevelse med oss. Vi tar dina synpunkter på största allvar och vill gärna förstå och lösa problemet du beskriver. Det är absolut inte vår avsikt att missleda någon eller orsaka obehag. Vänligen kontakta vår kundservice så att vi kan undersöka ditt ärende och hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Vi vill säkerställa att alla våra kunder är nöjda och får den service de förtjänar. Tack för att du delar med dig av din upplevelse så att vi kan bli bättre....
De stängde av våra fem obegränsade abonnemang, utan förvarning, en timme efter att deras kundtjänst stängt, som inte öppnar förrän om 14 timmar. Inget kan göras förrän kundtjänst öppnar... När jag ifrågasätter hur smart det är att göra på detta sätt påstår dom att SMS med varning skickats till våra nummer. Jag kontrollerar detta, och ingen av telefonerna hade fått någon varning och jag berättar det, då börjar dom ignorera vad jag skriver och pratar om annat. Jag ber om förutsättningarna för att säga upp avtalet,...
Hej! Tack för att du lämnat din feedback! Vill passa på att tacka för trevliga samtal! Väldigt tråkigt att höra om din upplevelse, men hoppas att du är nöjd med hur ditt ärendet blivit hanterat och lösningen vi kom fram till trotts omständigheterna! Om du har några frågor eller funderingar vänligen kontakta våran kundservice på 0771-400 100 eller kundservice@verbal.se
Verbal försöker få mig att gå över från Tre till Verbal. Oseriösa säljare som ljuger och dribblar, skickar länkar som man ska klicka på för ”information” men det står klart och tydligt på länken ”avtal” så jag har som tur är inte gått på deras lurendrejeri. Ett råd klicka ej på länkar från Verbal om du inte vill ha ett avtal med dom. Bara att läsa recensioner så fattar man vilket företag man har att göra med.
Hej! Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi är ledsna att höra att du kände dig missledd med samtalet. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder tydlig och transparent information om våra tjänster. I ditt fall låter det som vi misslyckats och din feedback kommer lyftas med berörd avdelning. Vi tar dina synpunkter på allvar och vill gärna förstå mer om din situation för att förbättra vår service. Om du har möjlighet, tveka inte att kontakta oss direkt på 0771-400 100 eller kundservice@verbal.se. Vi uppskattar din feedback!
⚠️ ⚠️ ⚠️ säljare LURAS och verbal skickar felaktiga fakturor. MERKOSTNADER och timmar i telefonkö fast mitt abonnemang knappt hunnit starta. ⚠️⚠️⚠️
Hej Johanna, Tack för din feedback. Till att börja med vill vi be om ursäkt för strulet och den telefonkö du fått uppleva. Vi vet att vi haft lite längre kötider än vi är vana vid under sommaren, i och med semesterperioder och annat. Vi har som mål att besvara alla våra samtal inom 1minut så förhoppningsvis ska din upplevelse med detta bli bättre till nästa gång du behöver kontakta oss. Vad gäller din faktura så ser jag att du den månaden fått en felaktig faktura. Denna är makulerad och ett bekräftelse-sms är utskickat...
Riktigt riktigt dåligt service som lurade in mig i ett abonnemang. Dåligt av mig som inte bara la på. Efter massa chatt från personalen så sa jag ja till att skicka erbjudandet till mitt mejl så jag skulle titta på. Jag ignorerade erbjudandet då har jag redan ett abonnemang men tydligen var det ett avtal och ej erbjudande!!! Nu är jag fast i två år hos dem..betalar för onödan!
Hej, Tack för att du har delat din feedback med oss. Vi är ledsna att höra att du upplevde samtalet som vilseledande och att kommunikationen inte var tillräckligt tydlig. Det är såklart vårt mål att vara helt transparenta och tydliga i alla våra erbjudanden, och vi beklagar verkligen om din upplevelse var annanl. Vi förstår hur frustrerande det kan vara att känna sig missled, särskilt när det gäller något så viktigt som ditt abonnemang. Vi tar din feedback på största allvar och detta har gått vidare till berörd avdelning....
Försäljaren ringde mig och sa att han var från Tre (3). På så vis ändrade han mitt abonnemang från tre till Verbal utan mitt vetande. Detta är ren kriminell verksamhet! Nu sitter jag fast i ett abonnemang som jag inte vill ha.
Hej! Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi är ledsna att höra att du kände dig missledd med samtalet. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder tydlig och transparent information om våra tjänster. I ditt fall låter det som vi misslyckats och din feedback kommer lyftas med berörd avdelning. Vi tar dina synpunkter på allvar och vill gärna förstå mer om din situation för att förbättra vår service. Om du har möjlighet, tveka inte att kontakta oss direkt på 0771-400 100 eller kundservice@verbal.se.
Väldigt arg och besviken redan nu innan min abonnemang börjar gälla. Det värsta jag vet är blivit lurat. Att du ljuger för mig för bara detta. Ni ljuger fan. Lovat mig att ni kommer att kunna koppla min klocka App watch när min abonnemang nörjar gälla. Fick veta idag från en ärlig tjej som jag nått när jag ringde att den tjänsten har ni inte. Jag ska bara säga till er att den rätten jag har kommer jag att besvara. Jag ska vidare till konsomentverket och kolla vad jag har för rätt och vad jag kan göra när jag fick lurat...
Hej Nogaye och tack för din feedback. Dessvärre är det som du säger att vi ej har E-sim till Apple Watch i dagsläget men det är någonting vi strävar efter att kunna erbjuda inom en snar framtid. När det kommer till just Apple Watch så har Apple egna regler för att kunna erbjuda E-sim till deras klockor, något vi har dialog med dom om då vi vill kunna erbjuda detta så snart som möjligt till våra kunder. Självklart ska våra säljare vara väldigt tydliga med detta när vi ringer om kampanjer och vi tar din feedback på största allvar.
Ringt 26 ggr 4 mail och ff ej fått mitt tvillingkort aktiverat med sälja på mig en router utan kort går ju. Detta började i januari 2024 har fungerat tidigare sedan 2017. Nu är jag världens missnöjda kund. Var nöjd innan.
Hej! Tack så mycket för din feedback! Tråkigt att höra om din upplevelse! Jag vill passa på att tacka för ett trevligt samtal. Jag hoppas att du känner dig nöjd med lösningen som vi kom fram till när vi pratades vid och att du framöver kommer känna dig trygg med Verbal som din mobiloperatör. Har du några frågor eller funderingar kan du alltid vända dig till mig direkt på markus.bergstrom@verbal.se alternativt ringa till 0771-400 100. Med vänliga hälsningar/ Markus Bergström
Vidrigt jävla företag!!! Ni har TVÅ gånger ringt min 70åriga mormor och lurat på henne löjligt dåliga mobil abonnemang med flera års bindningstid. Ni borde skämmas, fy fan!! 🤬🤬🤬
Hej Isabella! Vi vill inte att nån kund hos oss ska känna sig lurad när dom tecknar ett abonnemang via oss. Men vi kan inte makulera ett avtal efter ångerrätten har löpt ut eftersom då har avtalet börjat gälla. Vi vill fortfarande vara till mötesgående och hjälpa till i den utsträckning vi kan. Om det finns en aktuell bindningstid hos nuvarande operatör kan vi se över startdatumet hos oss för att undvika dubbla kostnader. Ring gärna in till vår kundservice på 0771 400 100 alternativt maila mig på daniel.rosenberg@verbal.se så kan vi se över startdatumet. Hälsningar, Daniel
Fy skäms dålig service sen lurar ni folk på pengar
Hej! Verkligen tråkigt att höra detta! Vi vill jättegärna veta mer om ditt ärende och undersöka vad som har hänt. Kan tyvärr inte hitta dig i vårt kundregister och hade gärna kommit i kontakt med dig gällandes detta. Vänligen kontakta våran kundservice på 0771 400 100 alternativt maila mig direkt på markus.bergstrom@verbal.se
Dålig täckning ibland andra hör inte vad jag säger,men jag hör dom.
Hej Lisbeth! Tråkigt att läsa om din upplevelse. Kan tyvärr inte hitta dig i vårt kundregister och hade gärna kommit i kontakt med dig gällandes detta. Du får gärna slå oss en signal på 0771 400 100 eller skicka ett mail till markus.bergstrom@verbal.se så ska vi undersöka det hela!
Mycket dåligt. Håller inget dem lovar när man skulle bli kund. Håll er borta från detta företag!
Hej! Tack för din feedback! Vi beklagar din upplevelse och så som du beskriver ska det verkligen inte gå till. Har försökt kontakta dig gällandes detta för att få en tydligare bild över vad som har hänt men inte fått någon återkoppling. Hade gärna velat höra mer om ditt ärende så kontakta mig gärna på markus.bergstrom@verbal.se alternativt ring direkt på 0850119670!
Bara positiv vupplevekse. Har både hemtelefon och mobil abbobemang med bara obegränsad surf.
Hej Helene, Super kul att höra att du är kund hos oss och att du är nöjd med våra tjänster. Tack för ditt fina omdöme det är bara att återkomma om vi kan hjälpa till med något annat. Allt Gott!
Billigare kan det inte bli, snabba på att serva mig, så helt enkelt positivt
Hej Eleni, Tack för ditt omdöme, härligt att höra att du är nöjd med våra service. Vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda och vi är glada över att du är en av dom som är nöjd med vår service. Allt Gott!
BRA MED ETT LITET FÖRETAG KORTA VÄNTETIDER
Hej Lars-Erik, Tack snälla för ditt fina omdöme, det värmer oss om hjärtat att du är nöjd som kund. Det är bara att återkomma om vi kan hjälpa dig med något annat. Allt Gott!
Det har fungerat enligt förväntan
Hej Jan Erik, Super kul att höra att du är kund hos oss och att du är nöjd med våra tjänster. Tack för ditt fina omdöme det är bara att återkomma om vi kan hjälpa till med något annat. Allt Gott!
Det har alltid fungerat utmärkt
Hej Jan, Tack för ditt omdöme, härligt att höra att du är nöjd med vår service. Vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda och vi är glada över att du är en av dem som är nöjd med vår service. Allt Gott!
Bytte ut själva telefonapparaten till en som Verbal rekommenderade. Är ganska missnöjd med den nya. Jag kan inte se på displayenen om någon ringt när jag inte varit hemma. Den nya telefonen är ganska liten och ohanterlig. Har fråga om ni har en bättre telefon, men det får jag söka efter själv. Det är dålig service.
Jag har använt Verbal i ca 7 år och är mycket nöjd. Det är sällan problem med täckningen. Vet inte riktigt vad som skulle kunna förbättras.
Hej Jonas Tack snälla för ditt fina omdöme, det värmer oss om hjärtat att du är nöjd som kund och har varit kund i sju år. Vi hopas på flera år till mer med dig. Det är bara att återkomma om vi kan hjälpa dig med något annat. Allt Gott!
Billigt, bra för att bara företags-abonnemang. Väldigt trevligt kundtjänst. Bra app.
Hej Maria, Superkul att höra att du är kund hos oss och att du är nöjd med våra tjänster. Tack för ditt fina omdöme det är bara att återkomma om vi kan hjälpa till med något annat. Allt Gott!
Jo funkar väl rätt bra men jag kan tycka det blir väl dyrt
grymt proffesionell och mycket trevligt bemötande på alla nivåer
Jag har varit kund i många år till Verbal. Sista året har jag vid flertalet tillfällen haft kontakt med dem gällande täckningen på våra mobiler. Alltså, återkommande under flera tillfällen. Jag har fått tips om inställningar på mobildata mm, men inget hjälper. Våra abonnemang har alltid lite färre täckningsstaplar i mobilen än andra som sitter i samma rum. Samtal bryter ofta när man rör sig med bil (ja även om man sitter still på kontoret) mm. Nu har vi skaffat Apple Watch till företaget och vill ha ett e-sim till dem....
Hej Mattias, Tack för ditt omdöme, tråkigt att täckningen inte har kunnat levereras på det sättet som önskas. Gällande E-sim till Apple Watch så är det någon vi som företag håller på ser över. Men om du skulle behöva hjälpa med något annat eller om täckningen strular så är det bara att ringa in till vår kundservice så hjälper vi dig.
BRA SERVICE, BRA MOBILPRIS, TREVLIGT BEMÖTANDE VID KONTAKTER MED VERBAL, uppskattar att Verbal kontaktar kund innan avtalsperiod går ut !
Hej Mats, Tack för ditt omdöme, härligt att höra att du är nöjd med vår service. Vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda och vi är glada över att du är en av dem som är nöjd med vår service. Allt Gott!
Fick hjälp med puk kod av tillmötesgående kundtjänst när jag förlorat den!
Hej Molly, Tack för ditt omdöme, härligt att höra att du är nöjd med vår service. Vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda och vi är glada över att du är en av dem som är nöjd med vår service. Allt Gott!
Säger att det ringer från verbal och maler på som att de ringer från min nuvarande operatör och vill förbättra Min teckning och priser. Man får en uppfattning att de har ett hängavtal som prioriterar min operatörs bättre kunder. Och verkar bara på ett ok för att gå med på detta. Bad de fara åt h-e och la på luren
Hej Tore, Tack för ditt omdöme, tråkigt att höra att du upplever att våra säljare har vart otydliga med vilket företag dom ringer ifrån. Det är något vi på verbal ser seriöst på och kommer undersöka, du får gärna kontakta oss på kundservice och informera mer om denna händelse så undersöker vi det. Allt Gott!
Pushiga säljare som vägrar ta ett nej imponerar inte på mig. Snarare blir jag irriterad på deras oförmåga att lämna mig ifred. Känns som rena rama lurendrejar-verksamheten…
Hej Patrik, Tack för ditt omdöme, tråkigt att höra att du upplever att våra säljare har vart otydliga med vilket företag dom ringer ifrån. Det är något vi på verbal ser seriöst på och kommer undersöka, du får gärna kontakta oss på kundservice och informera mer om denna händelse så undersöker vi det. Allt Gott!
Har tre idag och blev uppringd där de utger sig för att prata om mitt tre-abonnemang och ska sänka mina kostnader. Visade sig till slut att det var telenor de försökte sälja på för 300:- mer i månaden, men det fick jag minsann dra ur dom. Mycket pushig säljare som bara ville få ett ok och skicka hem material. Blev inget med det!
Hej Johan, Tack för ditt omdöme, tråkigt att höra att du upplever att våra säljare har vart otydliga med vilket företag dom ringer ifrån. Det är något vi på verbal ser seriöst på och kommer undersöka, du får gärna kontakta oss på kundservice och informera mer om denna händelse så undersöker vi det. Allt Gott!
VARNING!!! Blev lurad att köpa ett 2:års abonnemang. Otroligt dåliga villkor och väldigt otrevlig kundtjänst. Undvik detta företag!!
Genomgående positiva kontakter med kontaktpersonerna på Verbal. Alltid på "alerten" vid behov av rådgivning.
Hej Sven-Erik, Kul att höra att du har haft en positiv kontakt med din kontakt person hos oss på verbal. Om du har några frågor eller om du undrar över något så är du välkommen att kontakta kundservice på tel : 077-140 01 00. eller kontakta din kontakt person hos oss. Allt Gott!
Ringt mig flera gånger dagligen i flera månader. Vägrar ta ett nej! Jag har bett dem ta bort mig från deras telefonlista men slutat aldrig ringa. Ringer från flera olika nummer och för jag blockerar var enda ett…
Riktigt dåligt bemötande! Rekomenderar alla starkt att hitta andra mobil operatörer!
Otroligt otrevliga när man tackat nej till tre olika personer, tror inte på att jag redan pratat med en kollega, och lägger på luren direkt när dom inser att det inte blir nån provision denna gång. Får otroligt dåliga callcenter-vibbar av företaget och dom som ringer. Rekommenderar alla att först gå till sin operatör innan man tecknar via ett sånt här företag (hur tror ni dom tjänar pengar om inte på extra avgifter?). Som för övrigt får det att låta som att dom ringer åt Telias vägnar, smart men osant.
Verbal ringer och säljer in sig med löfte om att jag inte behöver göra någonting. De vet vad jag betalar hos nuvarande operatör och erbjuder billigare tjänst. Efter ångerrättstidens utgång kommer krav på att jag skall kontakta min operatör själv , ta reda på min bindningstid där och inom 3 dagar meddela detta , annars ger de mig ett abonnemang med annat nummer. Jag har gång på gång meddelat att de sagt en sak som inte stämmer och vill inte ha er tjänst. Ni skickar då faktura för två års bindningstid!! 3340 kr. De vägrar...
Täckna ALDRIG med detta företag! De ringde till min lillebror som har downsyndrom (man hör detta) trots att han har en god man (dvs att han inte får enligt lag ta liknande beslut själv) så har de avbrutit hans tidigare mobilavtal med tre och signat upp honom på deras företag. Han kan inte sina fyra sista så dessa har de också sökt upp själva för att signa upp honom genom. Vi har varit i kontakt med företaget och förklarat att det inte är giltigt efter som att hans gode man inte har skrivit under eller blivit informerad....
Försäljare som (åter igen) ringde och påstod att jag har verbal som operatör och ville göra en bättre deal på mitt abonnemang trots att jag inte är kund hos er och vill inte bli heller!! Känns otroligt oproffsigt när säljaren äter och smaskar i samtalet och är påstridig!
Verbals erbjudande lät väldigt bra i början. Sedan av olika anledningar blev jag mer och mer misnöjd. Jag har försökte att föra en dialog för att få bättre villkor, men får inget. Rekommenderar inte detta företag.
Funkade bra första året då dom sålde in abonnemang utan bindningstid. Sedan blir man inmutad till 24 månaders abb, lägger till extra data abb som man inte beställt och när man sen ber dom rätta till så tar dom bort data abb som man använder! Se upp för dessa lurendrejare!
Fick hjälp med pin o puk kod Tack! Trevligt bemötande Allt toppen Grymt bra!
Hej Stephan! Tack för de fina orden! Det är jätteviktigt för oss att våra kunder alltid får ett bemötande i världsklass när ni talar med oss så orden värmer, tack! Tack för att du är kund hos oss på Verbal! Önskar dig en fin torsdag och helg! /Frida Franzén och Verbal
Har ett abonnemang till sonens GPS klocka och är supernöjd! Perfekt när det går att pausa under vinterhalvåret då han inte använder klockan för att sen starta upp när det behövs.
Hej Karolina! Vad härligt att du är nöjd med oss och sonens abonnemang! Och vill du ha hjälp att lägga över om det finns fler abonnemang i hushållet hos andra operatörer så är det bara att kontakta oss så hjälper vi dig att flytta över dem också! Önskar dig en fin torsdag! Med vänlig hälsning, Frida på Verbal.
Blev uppring då det hette qall, gick från Telia till då qall idag verbal. Kändes bra då, men sedan bunden på 3år det var dåligt. Men bemötandet av kundtjänst slår alla tfn-bolag, kunnig personal o trevliga. Lite tråkigt när surfen är slut o det kostar 299kr för 10GB . Men totalt bra betyg från mig o som sagt trevlig o enkel kundtjänst.
Hej Patrik! Vad tråkigt att det blev en tråkig upplevelse pga det, men härligt att höra att du är så nöjd med oss i alla fall och med vår kundservice! :) Vi tackar för att du är kund hos oss och för att du tagit dig tiden att lämna din feedback till oss! Ha en fin torsdag och avslut på veckan! Med vänlig hälsning, Frida på Verbal.
Mycket trevligt bemötande och hjälpsam.
Tack för din fina feedback och det är vårt nöja att få kunna hjälpa er! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Frida på Verbal.
Excellent Bemötande. Blixtsnabb hantering.
Vad härligt att höra, tack för din fina feedback Sture! Med vänlig hälsning, Frida på Verbal
Excellent bemötande. Blixtsnabb hantering.
Alltid lika trevliga och tillmötesgående!
Tusen tack för din fina feedback Linda! Det ska vi fortsätta med! :) Med vänlig hälsning, Frida på Verbal