Verifone Sweden AB

Verifone Sweden AB

Ring 08-566 287 00 www.verifone.com
Omdömen totalt
16
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

16 omdömen om Verifone Sweden AB

Visar 16 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Jimmy Olavi V
Skrev om Verifone Sweden AB

En av de värsta skurkfirmorna jag upplevt. Allt har racklat från start. ALLT. Och när man ska säga upp avtalet sitter man tydligen fast i nåt över ett-årigt avtal. Man ska returnera grejerna till Ungern från dag 1 men fortsätta betala i över ett år. Dessutom var uppsägningsblanketten förifylld med totalt felaktiga uppgifter. Rekommenderar INGEN att ens vara i närheten av detta företag. Vet ännu inte var allt landar men jag misstänker att det kommer bli många och dyra fakturor, allt pekar åt det hållet. Totalt buffel och båg!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Teija A
Skrev om Verifone Sweden AB

Fick för ett halvår sedan bekräftelsen (efter mycket om och men) på att företagsavtal är avslutat och de skickade ut kreditnotor på beloppen som de felfakturerat. De har nu börjat skicka ut fakturor igen. Svarar inte i telefon. Svarar inte på mail.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Verifone Sweden AB

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Vi beklagar verkligen de problem du har upplevt med våra fakturor och vår kundsupport. Vi vill försäkra dig om att vi har gjort betydande förbättringar i vår supportavdelning sedan dess. Vårt mål är att erbjuda snabb och effektiv hjälp till alla våra kunder. Vi kommer att undersöka ditt ärende omedelbart och se till att det blir löst så snart som möjligt. Vänligen kontakta oss på sto2kund@verifone.com så att vi kan assistera dig vidare. Tack för ditt tålamod och förståelse. Med vänliga hälsningar, Verifone-teamet

Malin Ö
Skrev om Verifone Sweden AB

Oförskämda försäljare som lurar dig att skriva på abonnemang utan att ge fullständiga premisser. ”Utbytesterminaler” är gamla, slitna och smutsiga. Kundsupport som slänger på luren mitt i samtalet.

Svar från Verifone Sweden AB

Hej Malin, Tack för din feedback. Vi beklagar verkligen din upplevelse och har nu förbättrat vår support avsevärt. Kontakta oss gärna på sto2kund@verifone.com så hjälper vi dig vidare. Med vänliga hälsningar, Verifone

Liza Ida Naima Linnéa N
Skrev om Verifone Sweden AB

sjukaste jag varit med om i kundtjänst väg, antingen inget svar eller låtsas dom lösa ens problem. SKAMSKAMSKAM

Håkan C
Skrev om Verifone Sweden AB

Hade en gammal kortterminal hos dem. Varit kund i 17 år. Ville ha en ny då den gamla hade varit hos oss i mer än 8 år. De skrev upp mig för en ny modell och band fast mig på 3år. Det tog nästan 1½ månad att få den trots att det skulle max ta 10 arbetsdagar. Det visade sig snabbt inom bara 2 arbetsdagar efter att that mottagit den, att denna modell var sämre än min gamla ingående modell som inte gick att hyra längre. de försökte uppdatera den nya 4x men de fördelar som den gamla hade gick inte att efterlikna och då ville... 

Gunilla M
Skrev om Verifone Sweden AB

Vi har haft dom länge och tidigare var de väldigt bra att ha att göra med men nu är det helt hopplöst. Oavsett vilket telefonnummer som man ringer så är det telefonkö och ingen svarar. Jo om man vill till försäljning då svarar de men därifrån kan de inte koppla till rätt handläggare och man får sätta sig i kö

Hani M
Skrev om Verifone Sweden AB

VARNING, VARNING, VARNING... BEDRAGARE, BEDRAGARE, BEDRAGARE.....Varning för bedragare, fastna aldrig med de, har inte fått någon transaktioner på det jag sålde till företagetsontot, teknisk support personal lurar mig att de löste problemet och pengarna ska var i kontot efter max 24 timmar, pratade sedan med swed pay som hjälpte till och kontaktade då fick de höra att mina pengar finns någonstans på månen. T.o.m val fyra när man ringer för uppsägning funkar inte dvs. Inget svar oavsett hur länge du väntar på luren.

Ulla Margareta S
Skrev om Verifone Sweden AB

Uruselt helt enkelt ! Inte pålitliga ! Behåller pengarna och skyller på tekniska problem . Svåra eller helt omöjliga att komma i kontakt med . Tror det är ett fall för uppdrag granskning!

Monika G
Skrev om Verifone Sweden AB

VARNING! Jag sa upp mitt abonnemang 5 maj 2021, efter att ha suttit i telefonkö 1h och 34 min. 31 augusti 2021 ringer jag dem igen (ny telefonkö) för att Verifone fortsatt att dra pengar från mitt kont. Jag får då veta att de ska returnera mina pengar och att de ska sluta att dra pengar från kontot och att ”något blivit fel”. De kunde se min uppsägning. I dag, ett och halvt år senare ringer jag en tredje gång och undrar vad företaget håller på med eftersom jag varken fått tillbaka några pengar och att de fortsätter att... 

Karl Mikael L
Skrev om Verifone Sweden AB

Varning! Akta! Som tidigare omdömen så slutar dem inte fakturera. Har inte svarat på Mail. Allt trots uppsagt avtal och bekräftat. Dessutom fungerade inte deras tjänster

CHARLOTTA O
Skrev om Verifone Sweden AB

Usel support och teknisk service! Har varit utan fungerande terminal i snart 4 månader och de tar 2 månader att få svar på mail!! Håller långt borta från detta företag.

Hans Daniel K
Skrev om Verifone Sweden AB

Håll dig borta från detta företag! De har system för att lura dig och de är duktiga på det. Kundtjänst -svarar aldrig inom 6h Emajl -svarar aldrig Fortsätter fakturera fast man har sagt upp avtalet flera månader innan "avtas tiden " Samt fakturerar för Babs maskin fast de har bekräftat att de har fått den tillbaka med företagspaket som de kräver. Det är hundratals som blivit lurade av Verifone så håll dig borta.

Hans Daniel K
Skrev om Verifone Sweden AB

Håll dig borta från detta företag! De har system för att lura dig och de är duktiga på det. Kundtjänst -svarar aldrig inom 6h Emajl -svarar aldrig Fortsätter fakturera fast man har sagt upp avtalet flera månader innan "avtas tiden " Samt fakturerar för Babs maskin fast de har bekräftat att de har fått den tillbaka med företagspaket som de kräver. Det är hundratals som blivit lurade av Verifone så håll dig borta.

SUSANNE W
Skrev om Verifone Sweden AB

Har i några månader försökt få dem att rätta en felfakturering sedan juli 2020. De svarar inte på mail, återkommer aldrig, extrema kötider i telefon. VAD ska man göra? Helt otroligt hur katastrofalt de behandlar sina kunder.

ILIR M
Skrev om Verifone Sweden AB

Obs!!!Mycket oseriösa Kundtjänst -svarar aldrig Emajl -svarar aldrig Fortsätter fakturera fast man har sagt upp avtalet flera månader innan "avtas tiden " Samt fakturerar för Babs maskin fast de har bekräftat att de har fått den tillbaka med post"rekommenderad paket" Tänker anmäla till polisen Samt konsumentverket Betyg 0

ILIR M
Skrev om Verifone Sweden AB

Obs!!!Mycket oseriösa Kundtjänst -svarar aldrig Emajl -svarar aldrig Fortsätter fakturera fast man har sagt upp avtalet flera månader innan "avtas tiden " Samt fakturerar för Babs maskin fast de har bekräftat att de har fått den tillbaka med post"rekommenderad paket" Tänker anmäla till polisen Samt konsumentverket Betyg 0

Filtrera omdömen