Längdskidor från Canada och USA. Under 2 segrarintervjuer denna helg har man gått in med reklam så man inte fick höra vad dom sa. Värdelöst och väldig dålig timing.
VIASAT Kundservice
15 omdömen om VIASAT Kundservice
As dålig service ringer för att säga upp(37minuter kö ) 2020-12-21 abonnemanget går ut 2021-03-01 och blir nekad att lägga in ett avslut vid bindningstiden slut. med hänvisning att det inte går fram till 30dagar innan. FInns ingen annan anledning till det än att dom hoppas jag glömmer så dom låser in mig ännu längre...... dra åt H........
Världens sämsta service, det är inte en gång ja talar om utan varenda gång! Och de är många gånger ja behövt ringa !!!!
Söker kundtjänst för att säga upp abonnemang. 20 personer i kö, väntar 40 min och kommer fram. Uppger mitt ärende, handläggaren ber mig vänta och kopplar vidare till "rätt" avdelning. Där hamnar jag i ny kö på 39 personer. Hur fan kan det vara lagligt att bedriva verksamhet på det sättet.
Åter igen ett riktigt uselt betyg... Fruktansvärt otrevlig o dryg kundservice, ville avsluta mitt Abonnemang som slutade med att jag fick be dem vara tysta o bara avsluta abonnemanget då dom ville sälja nya prylar istället. Kan inte förstå att ett sånt företag kan gå runt. Aldrig mer viasat!!!
Har du inte problem skaffa dig de via Viasat. Jag har ingått avtal med Viast på den 05-06-2019. Två dagar efter jag har blivit varnad av en bekant, ”du kommer att få problem”. I avtalet ingick att efter 10 dagar skall postas till mig packet med de som behövs för att kunna motta sändningen. 10 dagar. • På den 11-06-2019 sa jag upp avtalet med Viasat. Jag har till och med fått bekräftat via mail. Allt detta inom den uppsägnings tid jag hade till förfogande enligt lag och förre 10 dagar för att de skall inte behöva posta...
Ett utstuderat lurendrejeriföretag som skickar bluffakturor och ändrar i avtalsreglerna efter en viss tid, utan att skriftligen upplysa kunderna om detta, för att snuva kunder på pengar. Dåliga TV-boxar har de också, om man jämför med exempelvis Telia och Boxer. (Detta gäller både mjukvara/hårdvara). Kundtjänsten ljög mig rakt upp i ansiktet inte en, utan vid två olika samtal: "Nejdå, du har fått ett felutskick, det kommer korrigeras vid nästa faktura.." MY ASS "Nej, du behöver inte oroa dig för att vi ska ändra...
Vänd dig om och se dig om efter annan leverantör. Mycket snack och lite verkstad är det på detta företag. Om du vill undvika problem, vänd dig till ett annat företag. Det är bara att läsa omdömena så ser du tydligt ett oroväckande mönster. Tyvärr.. så gjorde inte jag det innan.. och.. nu har man ett heltidsarbete med att jaga Viasat för att se till att dom uppfyller det dom lovat!! RUN... AND DONT STOP RUNNING!!
Jag säger så här, så lite kontakt med dem som möjligt så är det bra. Usel chatt, usel kundservice, usel återkoppling. Nästan lite underhållande hur dåligt det kan bli! Fanns det en överstruken stjärna skulle jag ge det. Stackars de som arbetar där, skitföretag!
Jag ville byta till viasat för att jag fick ett bättre pris än hos telia. Jag skulle ha tillgång till samma kanaler och skulle få prova i 2 veckor. Jag var missnöjd med tjänsten och ville säga upp den när jag inte ens fått sakerna att fungera, dom höll inte heller vad dom lovade att jag skulle ha samma kanaler, till ex tv4. När jag ringer så säger dom att jag är 1 dag försenad med uppsägningen, detta efter att ha försökt dagen innan och suttit jättelänge i kö utan att komma fram. jag säger då att jag inte fått testat...
Oseriös försäljare som lovar för mycket. Hävdar att man kan hämta program 3 v till 1 år bakåt i tiden. Enligt kundtjänst rör det sig om en vecka och man måste då ha tillgång till internet. För att kunna spela in program måste man köpa boxen för 1495kr. Otrevlig personal i kundtjänst. Helt omöjliga att sänka priset på boxen som kompensation.
*****OBS***** Handla ej av detta ruffel och båg företag****OBS****** Finns tyvärr inte -stjärna, spenderat över 10h i deras kundtjänst blivit vidarekopplad minst 25 ggr till olika personer ingen tar ansvar.Ber att få tala med ansvariga, har till och med fått luren i örat, mejlat med önskan att bli uppringd av ansvariga inget händer. varit på postutlämnings stället 6ggr för att hämta paket. Nu dimper felaktiga fakturor upp utan specifikation vad beloppet avser. Ringer kundtjänst och ber att bestrida fakturan, blir vidarkopplat...
Oseriöst företag och dålig service. Beställer ett abonnemang fiber tv och internet. Dom säljer på oss en router som inte fungerar tillfredställande.. laggar hela tiden och saknar teckning i delar av huset) Jag ringer och påpekar detta direkt til viasat.Viasat hänvisar mig till producenten av routern. jag sitter i 2,5 timmar i telefon med router producenten det blir inte bättre.. När jag sedan ringer viasat då är dom så fräcka att säga att det har gått 14 dagar och att ångertiden passerat.... dom säljer alltså dåliga produkter...
Lurar folk säger ett pris får fakura som e 5gånger högre. Aldrig mer er
Ett uselt företag som efter tre månader inte kan leverera trots upprepade kontakter mm. Dessutom en otrevlig kundmottagare idag när jag ringde för femtionde gången då tv: åter igen gått av.