Mycket besviken på kundservice och support. Jag behövde reservdelar till massagebadkar från 2015 som fick svar från dale-representant, det är inte tillgängligt. inget sätt att kontakta företaget direkt som privatkund förutom allmän e-postsupport som inte svarar på frågor ordentligt. nästan omöjligt att hitta någon att ge service och Gustaberg tillhandahåller ingen, förutom säljare som inte hjälper till med service. Jag kommer inte att köpa från detta märke igen och rekommenderar dem inte
Villeroy & Boch Gustavsberg AB
Omdömen totalt
3
Snittbetyg
3 omdömen om Villeroy & Boch Gustavsberg AB
Visar 3 omdömen med 3.3 i snittbetyg
Skrev om
Villeroy & Boch Gustavsberg AB
Skrev om
Villeroy & Boch Gustavsberg AB
Behövde reservdelar till min toalettstol och VGB kundtjänst (tack Matilda) bemötte mig med både fantastisk fin kundservice och snabba utförliga svar! Rekommenderas varmt!
Skrev om
Villeroy & Boch Gustavsberg AB
Efter drygt två år hittade jag sprickor i glasyren i mitt badkar. Kontaktade därför Gustavsberg som kom och tittade och bytte ut badkaret utan kostnader. Kan även nämnas att den tekniker som kom och tittade angav en tidsangivelse inom ett halvtimmesintervall! "Jag kommer mellan 10.00-10.30" Hur många tekniker gör det? Normalt sett är det i bästa fall att man kan välja på för- eller eftermiddag.