Efterservice är under all kritik. Kundservice efter köp alltså. Företaget har svårt att plocka fram dokumentation om varorna t.ex produktblad vilket oroar oss. Vi har fått offerter utfärdade där man inte kollat upp alla detaljer vilket ger längre ledtider än förväntat och annan kvalitet än det förespeglade. Säljapprochen är väl intensiv, verkar inte ta till sig när man vill ha kontakt senare. Upplever också att man kontaktar folk på alla nivåer i företaget för att sälja in sig. Hade önskat ett betyg mellan 2 och 3, nu valde vi det lägre.
Voky AB
Om företaget
Vi är Voky, och vi är här för att revolutionera brand merchandising. Hur? Genom att göra det enklare, och då menar vi mycket enklare, för våra kunder att stärka sitt varumärke. Det gör vi genom smarta digitala lösningar som förenklar våra kunders vardag när de behöver allt från en broderad jacka till tusentals pennor. Tack...
592 omdömen om Voky AB
Sedan starten hos Reco 2019
Tack för att ni delar med er av er upplevelse. Vi beklagar att vår efterservice och hantering inte levde upp till era förväntningar. Er feedback hjälper oss att förbättra både våra rutiner och vår kommunikation. Vi uppskattar också era synpunkter kring våra kundansvarigas arbetssätt och tar detta på största allvar. Har ni fler frågor eller funderingar är ni varmt välkomna att kontakta vår kundtjänst, så hjälper vi er gärna vidare. 010-155 10 00 eller på mail hello@voky.com Tack igen för er återkoppling!
På vilket sätt blev du bemött av Voky AB? Trevliga och tillmötesgående. Vilka förväntningar hade ni och hur levde Voky AB upp till dem? Förväntade mig snabbåterkoppling och leverans vilket jag tycker de levde upp till i stort sett. Några storlekar på T-shirten var slut och är inte levererade än vilket inte är så bra.
Enkel hemsida, lätt att lägga order, snabb återkoppling
Hej, Det finns 2 faser i min beställning, den första drar ner betyget rejält. Säljaren verkade måttligt intresserad av att vara behjälplig. Jag fick ställa samma fråga om produkten flera gånger utan att få svar. När beställningen skulle läggas låg det kvar gamla exempel i offerten som jag fick be henne ta bort, ananrs skulle jag fått köpa flera varianter av samma sak. Jag upplevde också att jag snarare fick dra ur henne information snarare än att hon hjälpte mig och på en fråga vid slutbeställningen om varför det bara...
Hej Jenny! Tack för er feedback! Tråkigt att höra att kommunikationen inte har fungerat bra med er kontaktperson hos oss! Vi ber verkligen om ursäkt för detta för så ska det såklart inte vara. Vår ambition är ju såklart att ge våra kunder den bästa service. Om du tidigare inte vart i kontakt med vår kundtjänst så kontakta oss på hello@voky.se så hjälper vi dig gärna vidare.
Klockren kundservice och topp kvalitét på produkterna!
Fungerar bra, tillmötesgående och hjälpsamma
Vi har ett bra, transparent och givande samarbete med Voky, Vår kontaktperson och alla andra vi har kommit i kontakt med har hållt hög servicenivå och levererat enligt våra förväntningar. För oss är det viktigt att våra leverantörer har med hållbarhetsaspekter i sitt arbete vad gäller framför allt material och transporter, och det arbetet gör Voky väldigt bra.
Jag får alltid snabb återkoppling med trevlig ton. Bra förslag på produkter
Snabba återkopplingar och fint bemötande
Alltid snabb och trevlig service! Hög kvalitet på produkter, brodyr och tryck. Vi har köpt kläder i olika omgångar.
Super bra service och trevlig säljare
Vi har beställt Ballograf pennor med etsning på clipset. Det blev lite krångligt med beställningen, kanske pga förestående semester, så totalt tog det ganska lång tid att få pennorna. Vi hade tidigare beställt 1 penna direkt från Ballograf, vilket var väldigt smidigt, och där etsningen var snyggare än från Voky. Av någon outgrundlig anledning ville inte Ballograf ta emot en direktbeställning igen från oss. Vi har senare förstått att de haft problem med sin orderhantering på internet. Vi tycker också att det är ganska dyrt...
Bra service. Men vi upplevde att det var lite slarv med produkterna, som blev fel i utseende och antal. Däremot har vi fått bra respons på bemötande och bra hjälp.
Jag upplever att jag får det jag beställer och oftast ganska snabbt. Om det av någon anledning tar längre tid, blir jag meddelad om det så att jag slipper undra.
Trist att man får betala innan de börjar producera. Borde inte behövas när man är en återkommande kund.
Tråkigt att ni fått en dålig upplevelse av oss. Hör gärna av er till vår kundtjänst så skall vi se vad vi kan göra för att hjälpa er. hello@voky.com eller 010-155 10 00
Missnöjd med två av de tre senaste sändningar produkter jag beställt. Får heller ingen återkoppling om min reklamation.
Vi beklagar att du inte är nöjd med två av de senaste ordrarna som ni beställt och att ni inte har fått återkoppling på er reklamation. Hör gärna av er till vår kundtjänst så skall vi se vad vi kan göra för att hjälpa er. hello@voky.com eller 010-155 10 00
Linnéa på Voky har varit väldigt trevlig, engagerad och tillmötesgående! Vi är ett litet företag som inte har kapacitet/behov av stora volymer. Linnéa har varit oerhört engagerad i att försöka hitta "rimliga" lösningar som passar även för en mindre verksamhet!
Bra bemötande med service- och lösningsfokuserad säljare.
Proffsigt bemötande. Fick snabbt hjälp med förslag på bra varor vi ville ha.
Alltid proffsigt bemötande. Snabba offerter och snygga leveranser. Vi uppskattas Tinas proffsiga service!
Otroligt trevligt bemötande och service. Stort tack till Albin och Voky för bra upplägg!
Pålitlig leverantör med stort utbud.
De hanterade vår order med uppföljning på ett bra och förväntat sätt.
Elin Fransson var mycket bemötande och gav bra råd. Vi fick det vi beställde. Bra, rakt igenom.
Fick jättebra hjälp av en trevlig tjej när jag inte hittade det jag efterfrågade. Bra o fin hemsida för vårt företag
Har en väldigt bra dialog med vår kontaktperson och uppskattar förståelsen för oss som organisation. Jag är mer av en "ad-hoc" köpare av relativt små volymer och har därför inte samma löpande kontakt. Ibland upplever jag att återkoppling dröjer bortom lovade deadlines vilket skapar en viss oro.
Hej Stephanie, Tack för er feedback! Härligt att höra att kommunikationen fungerat bra med er kontaktperson hos oss! Jag ber verkligen om ursäkt för detta för så ska det såklart inte vara. Vår ambition är ju såklart att ge våra kunder den bästa service. Om du tidigare inte vart i kontakt med vår kundtjänst så kontakta oss på hello@voky.se så hjälper vi dig gärna vidare.
Min känsla är att vi är oprioriterade som kunder, det tar lite lång tid från kundmöten med önskemål till att man får gensvar. Likadant är vi inte helt nöjda med hantering av damkläder ondemand speciellt skjortor. Samtidigt går det snabbt med vissa saker, så vi klagar inte rakt av.
Hej Kjell, Tack för er feedback! Vi skulle gärna vilja ha mer information om din feedback så att vi kan vidta åtgärder för att förbättra vår service. Kontakta gärna oss direkt på hello@voky.com så kollar vi vidare på det.
Jag tycker att Albin vår kontaktperson är väldigt bra och tillmötesgående. Lyssnar in oss och vårt behov.
Funkade jättbra, inga konstigheter!
Trevligt och proffsigt bemötande. Fick snabb hjälp med de produkter vi var intresserade av( t-shirts, piké och hoodies med vår logga). Snabb leverans. Kommer att fortsätta köpa kläder till företaget från Voky.
Snabb service och snabb leverans och proffsiga produkter levererades!
Alltid lika smidiga att ha med o göra :)
Det blev en bra tröja som vi fixade på kort tid. Hoppas kvaliteten är god, för tidigt att säga ännu men de är sköna och uppskattade. Bra om ni i framtiden kan skicka ett dokument med vad som krävs av loggor och filer.
Snabba svar och kommit med olika förslag
Förstklassigt bemötande och grad av service. Dock tar förändringar och förbättringar för lång tid. Kan uppleva att det är en många kockar som kokar soppan i dialogen med VOKY och att de olika leden i kommunikationen inte upplevs ha nödvändig samsyn alla gånger. Kläder och profilprodukter.
Samtliga människor jag träffat inom voky har en proffsig och bra attityd. Hög servicenivå.
Mycket hjälpsamma och snabba på att svara. Mycket nöjd.
Jag är jättenöjd med Voky, och speciellt med min kontaktperson Amanda Hansson. Hon är alltid tillmötesgående och försöker alltid hjälpa till. Det uppskattar jag jättemycket! Amanda har hjälpt oss med många specialbeställningar och det har alltid fungerat toppen.
Trevlig kontakt som snabbt förstod våra behov. fräscha snygga produkter som levererades snabbt och effektivt med betalning
Supertrevligt och bra kundbemötande. Mycket tillmötesgående gällande att uppfylla våra önskemål.
Bra och trevlig personal och ett attraktivt utbud av produkter.
Bra och proffsigt bemötande med anpassad kommunikation efter min verksamhets behov.
Riktiga proffs som alltid ställer upp hjälper till med framtagande av paketlösningar och priser. Mycket trevlig lokal i Linköping där du kan klämma och känna på produkterna.
Trevliga och lösnings orienterade samt har alltid tid för att hitta nya lösningar. helt enkelt en bra partner
Voky levererar alltid bra produkter, är superhjälpsamma och trevliga. Skulle verkligen rekommendera dem till alla!
Vände en felleverans med en för mig negativ intryck till något positivt då denna dam på inköp löste det på ett snabbt och effektivt sätt, det kallar jag serviceminded.
Suverän och snabb service. Klockrena
Mycket bra. Snabb kontakt och leverans.
fick inte den hjälp vi önskade när de sedan blev fel skyllde de ifrån sig
Hej Sanna, Tack för er feedback. Vår ambition är självklart att ge våra kunder bästa service och jag beklagar om vi inte lyckats med det. Ta gärna kontakt med oss på hello@voky.com så kan vi hjälpa er vidare.
Är nöjd med Voky som leverantör och har en bra och god kontakt med vår KAM. Har inte något att klaga på.