VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

34 omdömen om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2024

Lars A
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Trevligt besök och mycket professionellt bemötande

Fredrik M
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Snabb respons och kunnig personal

Göran B
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Verkade vara kunnig. Intresserad av att hjälpa oss. Mycket trevlig och bemötande.

Elvy S
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Spolning i köket. Killen som var här var väldigt trevlig och noga med att kolla upp så allt blev rätt. Ros 🌹 till denna kille 🌹

Thomas E
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Snabb leverans och bra kunskap. Mitt problem blev snabbt löst.

Roland E
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Igensatt avlopp i köket. Spolning med hett vatten som utfördes på ett proffsigt sätt. Utfördes snabbt och bra.

Peo A
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Bra bemötande och fick hjälp snabbt att åtgärdada mitt avloppsstopp av ett proffs. Jag är helnöjd.

Per K
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Kunnig personal och ett bra företag

Per W
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Mycket professionella och kunniga. Imponerad.

Markus J
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Snabbt agerande på mitt samtal .kunnig personal som kom och gjorde ett bra jobb.

Köksstopp 1
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Snabb service trevlig och kompetent personal

Inger R
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Hade beställt spolning för stopp i avlopp på flera ställen i huset. Bra bemötande av den som utförde spolningen. Gick snabbt och smidigt. Rent och snyggt efter avslutat jobb!

Thomas H
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Fantastiskt bemötande med många tips och råd för vad man kan göra själv i förebyggande syfte. Väldigt snabbt och professionellt utfört arbete.

Yngve L
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Bra avloppet fungerar efter spolning

Jan-erik B
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Den unge kille som var på besök var mycket bra engagerad i problemet och trevlig. Problemet var stopp i dränering från dagvattenbrunn.

Rolf E

Snabbt professionellt och förtroendegivande

Mats A
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Ett trevligt och adekvat bemötande från början till slut!

Håkan J
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Bra och trevlig kunnig personal känner mig helnöjd 👍

Jan J
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Hej. Vi blev mycket bra bemött, jättetrevlig kille som gav all info o råd efter spolning o kamera i avloppet. Ett högsta betyg av upplevelsen o bemötandet.

Adde P
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Trevliga, snabba. Lite synd att jag fick stoppa dom på parkeringen eftersom avloppet fortfarande kluckade. Men de kom genast in och fixade det som var kvar. Bäst hade det förstås varit om de själva reagerat på att det fortfarande var stopp i avloppet.

David H
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Mkt snabbt, kunnigt och trevligt bemötande

Daniel B
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Superbra hjälp! Hade kunnat gå illa om de inte fiskat upp vattenlåset ur mitt avlopp. Men hade aldrig i min vildaste fantasi trott att två timmar rörmokare skulle kosta 3100 kr efter rot. Alltså ca 2000 kr per timme ink moms plus inställelseavg. Ej akututryckning. Så jättenöjd med service och jobbet så betalar gärna ett premiumpris, det är ni värda. Tycker överlag man ska betala mer för att få en bra tjänst. Men detta pris var lite väl galet så kan inte sätta en femma trots att jag vill.

Gunnel O
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Snabbt svar, bra service och trevligt bemötande. Rekommenderas.

Stor J
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Vi fick stopp i avloppet i sommarstugan på en helgdag och då fick vi hjälp inom en halvtimme, vilket var toppen! Trevlig personal som inte gav sig förrän problemet var löst.

Jonny H
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Mycket bra. Kunnig personal. Åtgärda problemet snabbt ock mycket bra. Mvh Johnny

Ingrid W
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Uruselt bemötande. Oerfaren chaufför hade ingen aning om vad han skulle göra. Ingen åtgärd om stopp i avloppet. Åsamkade stopp av vattenpumpen vid försö att spola inifrån huset med en kostnad för mej på över 4000 kr till rörmokare. Överenskom att ARB skulle göras om. Blev inte färdigt då vattnet tog slut i bilen, föreslog att jag skulle förvara toa ppr utanför toaletten. Har ändå fakturerat över 12000 kr. Har betalt drygt 6000 kr Ohederlig både i tal o åtgärd.

Gustaf H
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Proffsig, snabb och informativ relining av rör i vår villa! Trevlig personal och allt flöt på enligt plan. Mitt i processen så önskade vi utökning av en sträcka att relinea och det löste dom galant och flexibelt! Rekommenderas :)

Roland P
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Trevligt bemötande felet var avhjälpt

Göran S

Trevligt bemötande. Håller tider. Bra återkoppling

Hans E
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Fenomenalt snabbt. Första kontakt tisdag morgon. På eftermiddagen kl 15 är allt klart!!! Bra genomfört jobb också.

Lars F
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Grym service. Riktiga yrkesmän.

Pär G
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Trevligt bemötande. Men ha koll på att fakturan är korrekt.

Svar från VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Hej, Vi ursäktar att det blev fel, vänligen kontakta ekonomi@vvsteknik.se så hjälper vi dig med din faktura.

Göte A
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Snabb insats för koll av skada och därefter utskick av två snabba, skickliga, informerande och trevliga tekniker. Sammantaget ett företag att varmt rekommendera.

Johan L
Skrev om VVSteknik Spol & Relining Sverige AB

Trevlig personal med bra kompetens och erfarenhet