Emelie

Emelie

Emelie en del av WAU Falun

Vår glädjespridare Emelie började som frisör år 2011 och har idag både gesäll och mästarbrev. Emelie är perfektionist ut i fingertopparna och har en extra kärlek för färg och löshår. Emelie är verkligen en tillgång i vårt team!

87 omdömen om Emelie

Helena F
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Emelie har ett fint bemötande där hon verkligen lyssnade på mina funderingar o tankar kring klipp o färg. Hon tog också god tid på sig för att stämma av att hon o jag hade kommit överens om samma upplägg innan hon satte igång med färg o klipp. Jättenöjd med slutresultatet!

Monica M
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Första gången som jag gick till WAU o Emelie., Hon var proffsig! Inlyssnande, trevlig, ärlig och man känner att hon gillar sitt jobb.

Josefin Ö
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Otroligt underbar tjej som vet vad hon gör .

Svar från Emelie

Din feedback värmer, stort stort tack Josefin! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Sofia S
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Professionell, kompetent med ett bra kundbemötande😃

Svar från Emelie

Tusen tack för din feedback Sofia, den betyder massor för oss! 😊 Varmt välkommen tillbaka!

Anna T
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Otroligt fint och pedagogiskt bemötande mot min 3åring som tidigare blivit rädd för frisörbesök. Noggrann och fin klippning! Rekommenderar starkt!

Svar från Emelie

Vi uppskattar verkligen din feedback Anna. Det glädjer oss att din lilla fick en fin upplevelse hos oss! Tack för din rekommendation och för att du tog dig tiden att skriva om erat besök. Ni är varmt välkomna tillbaka.

Ida H
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Väldigt trevlig frisör som lyssnade på önskemålet, kom med inputs och lyckades ge det resultat jag hade hoppats på!

Svar från Emelie

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss Ida, det är vi mycket tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Melissa T
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Jag var och klippte mig hos Emelie för någon vecka sen och är väldigt nöjd med bemötandet och resultatet! Jag köpte en klippning med hårtvätt och styling. Emelie nådde helt klart upp till mina förväntningar och var en superduktig och trevlig frisör:)

Svar från Emelie

Stort tack Melissa, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! :) Varmt välkommen tillbaka.

Eva-Lotta I
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Ett proffsigt och inlyssnande bemötande, blev jättenöjd.

Svar från Emelie

Tusen tusen tack för din feedback Eva-Lotta. Vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge din feedback. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Carolina D
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Emelie är lugn och beskriver pedagogiskt vad som sker och hur olika behandlingar påverkar håret. Jag gjorde en Total Makeover och resultatet blev kanon! De 6h det tog flög förbi!

Svar från Emelie

Tusen tusen tack för din fina feedback Carolina! Vi blir så tacksamma över att du ger oss förtroendet att ta hand om dig och ditt hår. Varmt välkommen tillbaka!

Inga-Lill K
Skrev om Emelie en del av WAU Falun

Trevligt bemötande klippning hon gjorde blev jag nöjd med väldigt noggrann och duktig

Svar från Emelie

Tusen tack Inga-Lill, vi blir så tacksamma över att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Hjärtligt välkommen tillbaka.