Ett fullständigt briljant webbhotell! All hastighet man kan önska och support utöver det vanliga. Rekommenderas starkt.
Webbkonsulterna AB
18 omdömen om Webbkonsulterna AB
Ovärderlig support av vår hemsida. Richard och teamet är extremt kompetenta och generösa med tipsen. TACK!
Hjälpte oss fixa ett problem utanför deras vanliga "tjänsteområde". Vi satt i skiten p.g.a annan leverantör, men för Webbkonsulterna, Rickard och Jonas mfl är inget omöjligt. Extremt god service, snabb och prisvärd hjälp
Vilken grym service, mäkta imponerad av Rickard och hans kollegor i supporten. 5 av 5 möjliga i betyg. Rekommenderar starkt Webbkonsulterna i Jämtland!
Wow. Har skickat mig ett inkassokrav på en tjänst jag aldrig har ägt. Har aldrig varit i kontakt med företaget i fråga. Helt oannonserat dök det ner ett inkassokrav från de. Otroligt... När man försöker kontakta de så får man inget svar. BLUFF-FÖRETAG!
Trevliga och tillmötesgående. Dyra dock.
Rickard på supporten har verkligen hjälpt oss! Snabb, proffsig och väldigt tålmodig! Rekommenderas väldigt mycket!
Litr dyrare, lite sämre. Att kräva skriftlig uppsägning på en digital tjänst, helt omotiverat och endast för att försvåra för kunden att säga upp, säger egentligen allt.
Otroligt snabb och professionell service! Webbkonsulterna har hjälpt oss under många år att drifta datorfixarna.com. Vi hade ett databashaveri under helgen och de löste det snabbt och smidigt med avancerad återställning från backup. Otroligt imponerande, rekommenderas till alla som vill ha en driftsäker partner med hög kompetens inom webb och servrar. Full pott från oss på datorfixarna.com!
Fastän jag bara har varit kund i 2 veckor så tycker jag att webbkonsuleterna har en utmärkt service. Dom hjälpte mig att länka domänet jag hade köpt (stodradio1.se) till en webbhotell tjänst hoss en annan leverantör, utan några problem. Dom svarade också väldigt fort på alla mina frågor.
Jag har använt mig av webbhotell och domäner från Webbkonsulterna i många år. Jag har en mycket positiv helhetssyn gällande allt från deras produkter/tjänster till kundservice, tillgänglighet, bemötande och support. Jag har aldrig haft några problem med de tjänster jag använt mig av och webbkonsulterna och deras prisvärda, avancerade och lättanvända produkter/tjänster blir därför även fortsättningsvis det självklara valet för mig när det gäller bl.a. webhotell och domänregistrering. Att Webbkonsulterna dessutom erbjuder Sveriges billigaste domäner är ju en bra bonus.
Dålig kundservice och allmänt "von oben" inställning. Svåra avtal att säga upp. Blir det en påminnelse går den via Credit Link som är ännu jobbigare att ha att göra med.
Webbkonsulterna är bäst! De hjälper alltid till, både snabbt och med bra svar. Jag har varit kund hos dem i många år och har inte en tanke på att byta bort deras personliga support!
AKTA ER för det här företaget! Jag har försökt säga upp mitt avtal i två års tid och de vägrar. Nu har jag äntligen lyckats säga upp det och när jag bad dom om en skriftlig bekräftelse, inte bara vägrade dom det utan de sa också att jag är numer bannlyst ifrån deras tjänster. Eftersom jag ville ha en skriftlig uppsägning. VARNING! Ha ingenting med det här bolaget att göra!!!
Blufföretag, VARNING! Dom skickar fakturor för ett avtal jag inte tecknat, för en domän som ligger hos ett annat ombud. Sa upp avtalet som jag inte tecknat, för domänen som jag inte har hos webbkonsulterna ändå fortsätter fakturorna komma. Hamnar snart på Svensk Handels varningslista!
Hej Den enda avgift som vi har är fakturaavgift och den finns specifiserad i avtalet punkt 4.1, Inga andra avgifter finns. Man slipper även denna avgift om man väljer epost faktura och det går inte överhuvud taget att beställa om man inte godkänner denna avgift. Den står även i specifikationen innan beställningen. Vi har inga dolda avgifter och kommer inte att ha det heller.
Ett skitföretag med ockerpriser och smygavgifter. Lägger på administrativa avgifter som varken specificeras på hemsida eller i avtal. Tar överpriser för ägarbyten på .se domän och vem vet vad mer för fulgrejjer de sysslar med. Använd ett riktigt ombud istället.
Tråkigt men lyssnar definitivt inte på kunderna, totalt omedgörliga. Säg för Guds skull upp allt ni har med dom att göra innan det kostar skjortan. Har legat på sjukhus för hjärtoperation i 3 månader är fortfarande sjukskriven efter 3 månader, kan med andra ord inte arbeta. Missade säga upp, blir givetvis krävd på nya avgifter. På Kardiologen får man inte använda varken dator eller mobil. Inte när man ligger i respirator heller. Missnöjd kund