Ytterdörrspecialisten

Ytterdörrspecialisten

Ytterdörrspecialisten är det personliga bolaget som specialiserar sig på Ytterdörrar och tillbehör. Med många år i branschen så har vi hjälpt hundratals kunder med nya Ytterdörrar. Vårt koncept Monterat & Klart ger våra kunder möjligheten att få sin ny Ytterdörr monterad med korta leveranstider.

6 omdömen om Ytterdörrspecialisten

Eva J
Skrev om Ytterdörrspecialisten

Mycket proffsiga, snabba och hjälpsamma. Mån om oss som kund. Alm finsnickeri som monterade dörren gjorde ett suveränt jobb. Är supernöjda.

Stockholm Glas & Solskydd AB
4.8/5 i betyg av 371 omdömen 4.8 av 371 omdömen

Snabbt och proffsigt utfört. Kan rekommendera för persienn reparation

Camilla H Camilla H
Stefan B
Skrev om Ytterdörrspecialisten

Bra bemötande! Löste problem som uppstod under monteringen av dörren. Mycket duktig snickare / montör. Vi är mycket nöjda med våran nya ytterdörr.

Ytterdörrspecialisten gillar detta
Svar från Ytterdörrspecialisten

Stort tack för ditt omdöme Stefan! Det glädjer oss att du är nöjd med din nya dörr och montaget. Allt gott. /Ytterdörrspecialisten

Tomas S
Skrev om Ytterdörrspecialisten

Mycket seriösa och kunniga. De monterade min dörr på utsatt tid och städade upp allt efter sig.

Ytterdörrspecialisten gillar detta
Proloc Säkerhetsdörrar
4.5/5 i betyg av 245 omdömen 4.5 av 245 omdömen

Service av högsta klass och på angiven tid. Världsklass

Sanne A
Skrev om Ytterdörrspecialisten

Vi rekommenderar Kevin Nilsson på Ytterdörrspecialisten. Övriga personalen än väldigt hjälpsamma och kunniga. De kommer att hjälpa oss med dörren till stugan också framöver. Familjen Andersson

Alexander S
Skrev om Ytterdörrspecialisten

Rekommenderas starkt. Vi hade kontakt med Kevin. Väldigt nöjda och tacksamma. Trevligt bemötande och kompetent personal. Hälsningar Alexander

Elitfönster På Plats Sollentuna
4.9/5 i betyg av 154 omdömen 4.9 av 154 omdömen

Gustav ger bra återkoppling på frågor och synpunkter. Hålller utlovade tider för både möten och leveranser. Gustav har god kundförståelse

Åse N
Skrev om Ytterdörrspecialisten

Trevligt och seriöst bemötande vid köp. Leverans och installation enligt plan. Fick stort förtroende för detta företag. Kommer anlita dem igen vid tillfälle 🤗

Svar från Ytterdörrspecialisten

Hej Åse, Stort tack för ditt omdöme. Du är välkommen åter😊