Landelius by Rebecka

Landelius by Rebecka

www.landeliusbyrebecka.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0322-35 09 48 Dela

Välkommen till Landelius by Rebecka! Som ett kreativt kollektiv av sju dedikerade frisörer, tar vi skönhet till en ny nivå genom att kombinera vår passion för hårdesign med personlig styling. Vi erbjuder inte bara hårklippning och styling, utan även individuellt skräddarsydda tjänster som make-up, stilanalys och färganalys....

253 omdömen om Landelius by Rebecka

Lena W
Skrev om Landelius by Rebecka

Trevlig stund och jag är nöjd!

Birgitta L
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Supertrevligt och proffsigt bemötande och bra behandling!

Anna M
Skrev om Landelius by Rebecka

Bra bemötande och kompeten personal. Jättenöjd!

Antonia P
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Blev väldigt nöjd 😊 Bra bemötande och fint resultat. Trevliga lokaler.

Victoria M
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Superbra frisör! Alltid nöjd med bemötande och resultat

Linnéa K
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Jag blev bemött på ett proffesionellt, varmt och tryggt sätt. Rebecka är otroligt trevlig och hennes kundbemötande var ut över det vanliga. Hon såg till att man var sedd och hörd, sa alltid hej till alla som kom in till salongen och hade en utstrålning som gjorde att man kände sig väldigt välkommen. Jag hade förväntningarna att bli av med mitt långa hår och det hjälpte Rebecka mig med. Vi pratade igenom olika frisyrer, diskuterade fram och tillbaka olika sätt man kunde ha frisyren mm… hon var väldigt noga att det var jag...

Karen-Helle K
Skrev om Landelius by Rebecka

Alltid lika nöjd med min klippning och bemötandet :-)

Monika O
Skrev om Landelius by Rebecka

Trevligt bemötande, som alltid, av min frisör. Är mycket nöjd med både klippning och toning.

Mats H
Skrev om Landelius by Rebecka

Bra klippning samt vänligt bemötande.

Elva H
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Blev fint bemött - snäll och förstående. Verkar kunnig. Men det tog väldigt lång tid - ändå blev det stressigt på slutet. Jag fick inte riktigt det jag var där för - men gick därifrån väldigt, väldigt mycket fattigare.

Magdalena E
Skrev om Landelius by Rebecka

Mycket trevligt och välkomnande av Mia. Fin service med kaffe o gott till. Supernöjd med klippning och allt annat.

Kajsa E
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Trevlig och kompetent frisör! Jag kände mig väldigt trygg rakt igenom hela besöket. Klippte även min 4-åriga dotter och gjorde även det på ett tryggt och fint sätt. Kommer definitivt gå tillbaka till Rebecka!

Niklas B
Skrev om Landelius by Rebecka

Jag blev klippt av Mia. Jag hade väl inga speciella förväntningar men mitt hår blev väldigt bra klippt. Det bästa på mycket länge. Hon hade ett mycket vänligt bemötande och var social på lagom nivå.

Lars-Göran P
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Mycket duktig frisör och jag kommer att fortsätta att klippa mig hos henne

Morgan B
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Jag klippte mej. Hon var väldigt bra. Vi pratade om hur jag ville ha håret. Jag är nöjd.

Eva-Lis S
Skrev om Landelius by Rebecka

Avkopplande och skön miljö och goda råd. Nöjd

Karin F
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Jättebra frisör , blev jättenöjd!

Sofia W
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Blev så nöjd med klippningen och fick många bra tips. Rekommenderas varmt 😊

Eva L
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Lyhörd. Kände mig omhändertagen. Mycket nöjd med klippningen.

Jenny N
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Bra bemötande på alla vis trevlig ödmjuk. Blir alltid nöjd med min färg på håret när jag varit hos Rebecka. Njutbara timmar och kaffe med lite gott till 🩷

Birgitta L
Skrev om Landelius by Rebecka

Mycket trevligt första besök. Proffsigt och lyxigt med dryck o choklad till klippningen!

Lena T
Skrev om Landelius by Rebecka

Carina är otroligt engagerad och utvecklar hela tiden för bästa resultat.

Lenny J
Skrev om Landelius by Rebecka

Fick en bra klippning blev väldigt nöjd med servicen

Eva-Britt G
Skrev om Landelius by Rebecka

Trevligt bemötande god service och snygg frisyr 👍

Johan J
Skrev om Landelius by Rebecka

Riktigt bra bemötande,och en duktig frisör.

Marie R
Skrev om Landelius by Rebecka

Personligt uppmärksammad. Intresserad av att ta reda på vad jag ville ha och hur mitt hår beter sig.

Eva J
Skrev om Landelius by Rebecka

Jag är så nöjd med min frisör.

Amira D
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Fantastisk frisör som lyssnar och ger idéer! Väldigt nöjd!

Karin H
Skrev om Landelius by Rebecka

Smidigt att kunna boka tid på nätet. Alltid lika gott att komma in och bli omhändertagen. Jag vet att Carina alltid tar hand om mig och mitt hår på bästa sätt. Hade bokat tid för vanlig klipp, blev som vanligt nöjd!

Maria N
Skrev om Landelius by Rebecka

Känner mig väldigt omhändertagen. Mia är mycket noggrann och jag blir alltid supernöjd med min klippning.

Marianne Q
Skrev om Landelius by Rebecka

Jag fick håret tvättat och klippt av Vibeke. Lika trevligt bemötande och skickligt utförd klippning, som alltid🌟✨

Pamela M
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Bra klippning och ett trevligt bemötande.:)

Karen-Helle K
Skrev om Landelius by Rebecka

Alltid trevligt - och alltid perfekt klippning av Birgitta.

Helene L
Skrev om Landelius by Rebecka

Härligt bemötande och ” kungligt” behandlad. Man blir riktigt bortskämd under tiden man är i salongen.

Christel B
Skrev om Landelius by Rebecka

Klippte mig hos Sofia som lyssnade in hur jag ville ha mitt hår klippt, jag är jättenöjd!

Ambre B
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Rebecka was attentive to my hair and my desire for making it healthy again. I left feeling and looking good, and she was very straightforward and skilled.

Anneli H
Skrev om Landelius by Rebecka

Trivs jättebra med Carina. Hon är "min" frissa.

Elisabeth O
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Väldigt nöjd med mina slingor och min klippning. Rebecka är noggrann och lyssnar in vad kunden vill ha. Bra service med fika och sötsaker. Inget att klaga på!

Bengt A
Skrev om Landelius by Rebecka

Trevligt bemötande o bra service.

Britt B
Skrev om Landelius by Rebecka

Trevlig miljö och mycket treligt bemötande

Frida L
Skrev om Landelius by Rebecka

Bokat klippning hos Mia som jag gått till i flera år. Jag var trött inför julen och mycket på jobbet. Lämnade över alla beslut till Mia och gick ut lika nöjd som vanligt ❤️👌

Ann Charlotte A
Skrev om Landelius by Rebecka

Trevligt bra rådgivning nöjd återkommer

Lena B
Skrev om Landelius by Rebecka

Kände mig väl bemött och välkomnande hos frisören Förväntningarna uppfylldes av det jag beställt Eftersom jag har varit hos samma frisör länge , vet hon hur jag vill bli klippt, samtidigt som hon föreslår en annan frisyr ibland Kommer att fortsätta hos denna frisör

Nina D
Skrev om Landelius by Rebecka

Bra bemötande. Mycket nöjd ned resultatet. ....

Charlotte F
Skrev om Landelius by Rebecka

Mkt vänligt bemötande. Frisören förstod hur jag ville ha min frisyr.

Markus Ö
Skrev om Landelius by Rebecka

Bra bemötande. Bra kunskap.

Gullvej S
Skrev om Landelius by Rebecka

Blir alltid trevligt bemött. Kan varmt rekommendera.!

Lotta W
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Vänligt och varmt bemött och professionellt klippt

Mona L
Skrev om Landelius by Rebecka

Trevlig salong och duktiga och erfarna frisörer., som är lyhörd för kundens önskningar.

Andrea M
Skrev om Landelius by Rebecka

Mycket trevlig och professionell personal.