Rebecka

Rebecka

38 omdömen om Rebecka

Marianne Q

Väldigt trevligt och kompetent. Fantastiskt avkopplande huvudmassage när balsam masserades in i håret. Verkligen noggrann och observant på hur min lugg skulle klippas. Blev väldigt bra. Visade mig hur jag sätter upp håret med klämman, som jag köpte. Aldrig tidigare lyckats sätta upp håret annat än med gummisnodd. Hela tvätt, klipp och den fina servicen var en upplevelse jag verkligen blev nöjd med.

Birgitta L

Supertrevligt och proffsigt bemötande och bra behandling!

Antonia P

Blev väldigt nöjd 😊 Bra bemötande och fint resultat. Trevliga lokaler.

Victoria M

Superbra frisör! Alltid nöjd med bemötande och resultat

Linnéa K

Jag blev bemött på ett proffesionellt, varmt och tryggt sätt. Rebecka är otroligt trevlig och hennes kundbemötande var ut över det vanliga. Hon såg till att man var sedd och hörd, sa alltid hej till alla som kom in till salongen och hade en utstrålning som gjorde att man kände sig väldigt välkommen. Jag hade förväntningarna att bli av med mitt långa hår och det hjälpte Rebecka mig med. Vi pratade igenom olika frisyrer, diskuterade fram och tillbaka olika sätt man kunde ha frisyren mm… hon var väldigt noga att det var jag...

Elva H
Skrev om Rebecka en del av Landelius by Rebecka

Blev fint bemött - snäll och förstående. Verkar kunnig. Men det tog väldigt lång tid - ändå blev det stressigt på slutet. Jag fick inte riktigt det jag var där för - men gick därifrån väldigt, väldigt mycket fattigare.

Kajsa E

Trevlig och kompetent frisör! Jag kände mig väldigt trygg rakt igenom hela besöket. Klippte även min 4-åriga dotter och gjorde även det på ett tryggt och fint sätt. Kommer definitivt gå tillbaka till Rebecka!

Lars-Göran P

Mycket duktig frisör och jag kommer att fortsätta att klippa mig hos henne

Morgan B

Jag klippte mej. Hon var väldigt bra. Vi pratade om hur jag ville ha håret. Jag är nöjd.

Karin F

Jättebra frisör , blev jättenöjd!