Moogio Jönköping

Moogio Jönköping

En del av Moogio moogio.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Moogio Jönköping! På Kämpevägen 17 i Jönköping hittar du Moogio Jönköping. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Jönköping med omnejd. Vi på Moogio Jönköping garanterar alltid service av högsta kvalitet när du handlar solskydd, persienner eller markiser hos oss. Du som kund är alltid vår högsta prioritet...

160 omdömen om Moogio Jönköping

Sedan starten hos Reco 2021

Birgitta M
Skrev om Moogio Jönköping

Vi fick den service vi önskade av professionella leverantörer, kunniga o vänliga. Nöjda kunder

Svar från Moogio Jönköping

Tack Birgitta för fint omdöme om oss på Moogio Jönköping. Kul att ni är nöjda med markiserna. Mvh Mats & Klaus

Filip M
Skrev om Moogio Jönköping

Bra bemött, snabb leverans och snabbt monterat!

Svar från Moogio Jönköping

Tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Filip :) Nu hoppas vi att solen visar sig så att ni får lite nytta av era nya fina markiser. Mvh Klaus & Mats

Vos Vatten Och Samhällsteknik Ab

Vi är riktigt nöjda med de persienner vi beställde till vårt kontor. Trevligt bemötande och snabb och tydlig kommunikation hela vägen. Rekommenderas!

Svar från Moogio Jönköping

Tack VOS för fint omdöme om oss på Moogio Jönköping, uppskattat :) Kul att ni är nöjda med persiennerna. Mvh Mats & Klaus

Tommy S
Skrev om Moogio Jönköping

Mycket trevligt bemötande och ett snabbt och bra utfört arbete.

Svar från Moogio Jönköping

Tack för ditt mycket fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Tommy. Nu hoppas vi bara att solen tittar fram så att ni får mycket nytta av terrassmarkisen med den nya väven i sommar :) Mvh Klaus & Mats

Kristina W
Skrev om Moogio Jönköping

Gott bemötande, snabb i kommunikationen och genomförande till full belåtenhet.

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Kristina. Hoppas att ni blir nöjda med lamellgardinen och de nya persiennerna :) Mvh Klaus och Mats

Peter D

Trevligt bemötande , kunniga och pålitliga Kan verkligen rekommendera Moogio

Svar från Moogio Jönköping

Tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Peter. Hoppas att ni ska bli riktigt nöjda med era nya markiser och nu hoppas vi bara på att solen snart visar sig igen :) Mvh Klaus & Mats

David L
Skrev om Moogio Jönköping

Mycket bra service, markiserna blev superbra!

Svar från Moogio Jönköping

Tack för ditt mycket fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping David. Kul att ni är nöjda! Nu hoppas vi bara på lite soligare väder framöver :) Mvh Klaus & Mats

Bostads Ab V
Skrev om Moogio Jönköping

Utmärkt bemötande och snabb service väldigt bra utbud av produkter.

Svar från Moogio Jönköping

Tack för fint omdöme om oss på Moogio Jönköping, kul att ni är nöjda :) Mvh Mats & Klaus

Christer D

Bra trevlig proffsig personal 👍 Jag kan verkligen rekommendera MOOGIO Jönköping

Svar från Moogio Jönköping

Tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Christer! :) Mvh Klaus & Mats

Suzan A
Skrev om Moogio Jönköping

Fantastiskt bra bemötande samt professionell hjälp vi fått av Mats.

Svar från Moogio Jönköping

Tack Suzan för mycket fina ord om oss på Moogio Jönköping, mycket uppskattat :) Lycka till med inflyttningen. Mvh Mats & Klaus

Anette P
Skrev om Moogio Jönköping

Trevliga, proffsiga, tillmötesgående och punktliga

Svar från Moogio Jönköping

Tack Anette för ditt mycket fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping :) Mvh Klaus

Dan G
Skrev om Moogio Jönköping

Väldigt hjälpsamma och kunniga.

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack Dan för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping :) Mvh Mats & Klaus

Anders L
Skrev om Moogio Jönköping

Svarar inte på denna typ av undersökning! Omdömet lämnas med betyget! mvh Anders

Svar från Moogio Jönköping

Hej Anders! Synd att det blev 1 i omdöme när du tänkt att det ska vara 5. Viktigast att du är nöjd med produkter och arbetet vi gjort hos dig. Mvh Mats & Klaus

Lasse B
Skrev om Moogio Jönköping

Bra, men leveranstiden blev för lång.

Svar från Moogio Jönköping

Tack Lasse för fint omdöme om oss på Moogio Jönköping och kul att ni är nöjda. Tråkigt att ett paket från vår leverantör inte kom fram så det blev lång leveranstid. Mvh Mats & Klaus

Eva M
Skrev om Moogio Jönköping

Trevligt och proffesionellt bemötande och service. Köpte plissegardiner

Stort tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Eva :) Mvh Klaus

Soma Design Småland A
Skrev om Moogio Jönköping

Väldigt snabb och proffsig hjälp, kan varmt rekommendera Moogio.

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack Camilla för mycket fint omdöme om oss på Moogio Jönköping :) Mvh Mats & Klaus

Leif J
Skrev om Moogio Jönköping

SNABB OFFERT! KORT LEVERANSTID! AVTALAD INSTALLATIONSTID STÄMDE! ELMOTOR PÅ GAMMAL HANDDRIVEN MARKIS.

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Leif :) Mvh Klaus & Mats

Zeynep Ö
Skrev om Moogio Jönköping

Hej Jag hade 2 fantastisk killar hos mig som hängde upp skenor i hela lägenheten. Så fin bemötande och proffsigt jobbig. Ett tack till Klaus som tog måtten och sen var med och hängde skenorna med.

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack Zeynep för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping :) Mvh Klaus & Mats

Eva Christina Elisabeth D
Skrev om Moogio Jönköping

Trevligt och proffsigt bemötande. God rådgivning.

Tack Eva för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping :) Mvh Klaus

Per Olof S
Skrev om Moogio Jönköping

Proffsigt bemötande . Var strul med en gardin men Mats löste det galant. Tack för hjälpen rekommenderar gärna Moogio till alla jag känner

Tack Per Olof för fina ord om oss på Moogio Jönköping 😃👍 Mvh Mats och Klaus

Anders I
Skrev om Moogio Jönköping

God servicekänsla, trevligt bemötande, snabbt montage och ett mycket fint resultat :)

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack Anders för fina ord om oss på Moogio Jönköping, kul att du är nöjd :) Mvh Mats & Klaus

Thorbjörn L
Skrev om Moogio Jönköping

Hej, Vi har fått ett trevligt och seriöst bemötande. Förväntningarna på arbetet har infriats till fullo. Inköpet avsåg inköp och montering av markiser. Mvh Thorbjörn

Svar från Moogio Jönköping

Tack Thorbjörn för ditt mycket fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping. Kul att ni är nöjda och vi hoppas att ni får mycket glädje av den nya markisen och de nya vävarna :) Mvh Klaus och Mats

Johanna B
Skrev om Moogio Jönköping

Vi är jättenöjda med att ha valt Moogio. Allt har gått väldigt smidigt!

Svar från Moogio Jönköping

Tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Johanna :) Hoppas att ni ska få mycket glädje av er nya terrassmarkis. Mvh Mats och Klaus

Lotta B
Skrev om Moogio Jönköping

Markis, fungerar utmärkt o bra service.

Svar från Moogio Jönköping

Tack Lotta för fint omdöme om oss på Moogio Jönköping :) Kul att ni är nöjda! Mvh Mats & Klaus

Lena Olivia G
Skrev om Moogio Jönköping

Jag blev bemött jättebra. Mats var mycket trevlig och var snabb med att komma hem för att mäta mina fönster. Han guidade mig snabbt till rätt persienner och resultatet blev fantastiskt.

Svar från Moogio Jönköping

Tack Lena för mycket fint omdöme om oss på Moogio Jönköping. Träpersiennerna pryder verkligen sin plats i er fina lägenhet! Mvh Mats & Klaus

Elite Stora Hotellet I J
Skrev om Moogio Jönköping

Alltid bra service och snabbt Dom jobbar tills det är klart

Svar från Moogio Jönköping

Tack för förtroendet att få leverera till er och göra jobb hos er :) Mvh Mats & Klaus

Eva L
Skrev om Moogio Jönköping

Männen på Mogio Jkpg är mycket kundvänliga, trevliga och lätta att få tag i om jag har frågor m.m. Jag kan verkligen rekommendera dem till andra som behöver hjälp med markiser, gardiner osv.

Tack Eva för mycket fint omdöme om oss på Moogio Jönköping :) Mvh Mats & Klaus

Hoval A
Skrev om Moogio Jönköping

Mycket trevligt bemötande och uppvisar ett stort kunnande inom sitt område. Bra återkoppling med egna idéer på vad som passar bäst för oss som kund.

Svar från Moogio Jönköping

Tack Dennis för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping :) Mvh Mats, Gustaf och Klaus

Pernilla F
Skrev om Moogio Jönköping

Klaus som var hemma hos oss hade ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Snabb återkoppling när vi bestämt att vi ville ha mörkläggningsgardiner.

Svar från Moogio Jönköping

Tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Pernilla. Hoppas att ni ska bli riktigt nöjda med era mörkläggningsgardiner :) Mvh Klaus

Malgorzata N
Skrev om Moogio Jönköping

Beställde rulgardiner av Moogio. Trevlig och kompetent personal. Super nöjd med mina nya rulgardiner. Tack

Svar från Moogio Jönköping

Tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Malgorzata. Kul att höra att du är riktigt nöjd med dina rullgardiner :) Mvh Klaus & Mats

Hans F
Skrev om Moogio Jönköping

Strålande service och jättebra jobb.

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack Hans för fint omdömde om oss på Moogio Jönköping. Kul att ni är nöjda med jobbet vi gjorde hos er. Mvh Mats & Klaus

Björn J
Skrev om Moogio Jönköping

Ett vänligt bemötande vid första kontakten där ärligheten med att boka tid visade sig stämma med verkligheten. Uppriktigt samtal med bra frågor från Moogio bäddade för ett förtroende som gjorde att vi valde just Moogio Jönköping. När sedan leveransen skedde bad personalen om ursäkt för att det dröjt så länge. Inget vi tänkt så mycket på men bättre få bra leverans med god service än snabb och dålig. Vi är mycket nöjda med både varorna och bemötande.

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Björn :) Hoppas att ni ska bli riktigt nöjda med de nya markisvävarna. Mvh Klaus och Mats

Anna-Stina Q
Skrev om Moogio Jönköping

Mycket bra bemötande och kunskap. Försökte inte sälja på oss andra saker utan höll sig till det vi ville ha hjälp med. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Moogio Jönköping

Tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Anna-Stina :) Mvh Klaus och Gustaf

Barbro S
Skrev om Moogio Jönköping

Utmärkt.på bästa sätt. Jag pte en msrkisväv och den levererades o ch sattes upp yill min elåtenhet.

Svar från Moogio Jönköping

Tack Barbro för fint omdöme om oss på Moogio Jönköping! Kul att du är nöjd med vävbytet vi gjorde. Mvh Mats & Klaus

Gunnel E
Skrev om Moogio Jönköping

Snabbt o överskådlig offert! Proffsigt upphängd av mycket tillmötesgående och trevlig personal

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Gunnel. Hoppas att ni ska få mycket glädje av er terrassmarkis vid er härliga uteplats.. Mvh Klaus och Mats

Börje S
Skrev om Moogio Jönköping

Bra bemött Företaget levde upp till mina förväntningar Rullgardiner till innebalkong. Mycket nöjda både med resultat, noggrannhet, och bemötande

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Börje. Hoppas att ni får mycket nytta av era nya rullgardiner. Mvh Klaus och Mats

Gert K
Skrev om Moogio Jönköping

Mycket kompetent och proffsigt bemötande som gjorde att jag valde Moogio i Jönköping, kan rekommendera dom.

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack Gert för fina ord om oss på Moogio Jönköping, mycket uppskattat :) Mvh Mats & Klaus

Yacoub Y
Skrev om Moogio Jönköping

Jättefint jobb, fantastiska arbetare med ett glatt leende och erbjudande

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Yacoub :) Mvh Klaus och Mats

Frida R
Skrev om Moogio Jönköping

Mycket bra från första möte till färdig monterad! Kan verkligen rekommendera vidare!

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Frida :) Mvh Klaus och Mats

Per-Olaf K
Skrev om Moogio Jönköping

Kan varmt rekommenderas. Välskött process från första kontakt till slutförd installation av de kundanpassade markiserna. Bra utbud av olika typer samt färger/mönster på material.

Svar från Moogio Jönköping

Stort tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Per-Olaf :) Kul att ni är nöjda med vår service och produkterna. Mvh Klaus och Mats

Andreas K
Skrev om Moogio Jönköping

Vi är mycket nöjda den service och kompetens som Moogio erbjudit under arbetet med att installera en markis på vår balkong. Redan i ett tidigt skede la vi märke till att de är flexibla, serviceinriktade och lyhörda för våra frågor och funderingar. Själva arbetet fixade de snabbt och smidigt en eftermiddag och la gott om tid på att visa och instruera oss hur markisen fungerar efteråt. Vi kan strakt rekommendera att anlita Moogio!

Svar från Moogio Jönköping

Tack för ditt mycket fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Andreas :) Kul att ni är nöjda! Mvh Klaus och Mats

Johan S
Skrev om Moogio Jönköping

Snabb och professionell service.

Svar från Moogio Jönköping

Tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Johan! :) Mvh Klaus och Mats

Marie W
Skrev om Moogio Jönköping

Moogio har verkligen levererat. Snabb kontakt och smidigt hembesök. De har hållt vad de lovat, från beställning till montering. De har varit proffsiga och haft gott bemötande hela vägen. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Moogio Jönköping

Tack Marie för mycket fint omdöme om oss på Moogio Jönköping. Kul att ni är nöjda med markiserna:) Mvh Mats och Klaus

Tomas F
Skrev om Moogio Jönköping

Skickade ut en offert förfrågan i våras på en terrassmarkis, Moogio återkopplade direkt och vill ha ett personligt möte. Nu är markisen på plats. Tack för ett proffsigt bemötande och arbete.

Svar från Moogio Jönköping

Tack Tomas för fint omdöme om oss på Moogio Jönköping:) Kul att ni är nöjda med terrassmarkisen. Mvh Mats och Klaus

Sara E
Skrev om Moogio Jönköping

Trevligt bemötande, snabba svar vid eventuella frågor och bra kvalitet.

Tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Sara :) /Mats & Klaus

Viktoria Ö
Skrev om Moogio Jönköping

Trevliga! Bra och tydlig kommunikation, både på mail och telefon. Snabb leverans. Samordnade med elinstallationer, smidigt för mig som kund. Helnöjd! Kan varmt rekommendera dem för potentiella kunder.

Svar från Moogio Jönköping

Tack Viktoria för fina ord om oss på Moogio Jönköping, mycket uppskattat. Kul att du är nöjd med markiserna. Mvh Mats och Klaus

Johannes Å
Skrev om Moogio Jönköping

Professionella rakt igenom, snabba svar och leverans enligt tidsplan. Monteringen av 6st vertikalmarkiser gick snabbt och blev riktigt bra. Helt enligt våra förväntningar. Kan inte annat än att rekommendera Moogio Jönköping.

Svar från Moogio Jönköping

Tack Johannes för mycket fint omdöme om oss på Moogio Jönköping. Kul att ni är nöjda och rekommenderar oss, mycket uppskattat :) Mvh Mats, Klaus & Gustaf

Ingela W
Skrev om Moogio Jönköping

Trevligt bemötande, bra kommunikation och mycket serviceinriktade. Jag är väldigt nöjd med mina markiser.

Svar från Moogio Jönköping

Tack Ingela för mycket fina ord om oss på Moogio Jönköping, mycket uppkattat :) Mvh Mats & Gustaf

Samuel F
Skrev om Moogio Jönköping

Trevlig och kunnig personal. Snabbt jobbat.

Svar från Moogio Jönköping

Tack Samuel för fina ord om oss på Moogio Jönköping. Screenmarkiserna blev fina på ert nya hus. Mvh Mats, Gustaf och Jonas

Thomas K
Skrev om Moogio Jönköping

Vänligt bemötande, effektivt jobb, bra information om funktioner osv.

Svar från Moogio Jönköping

Tack Thomas för fint omdöme om oss på Moogio Jönköping, kul att ni är mycket nöjda! Mvh Mats & Klaus