Moogio Karlstad

Moogio Karlstad

En del av Moogio moogio.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Välkommen till Moogio Karlstad! På Kasernhöjden 7 i Karlstad hittar du Moogio Karlstad som slog upp sina dörrar 17/3 2021. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Karlstad med omnejd. Hos oss på Moogio Karlstad kan du alltid beställa måttanpassade gardiner, persienner, parasoll eller markiser. Vi tar hand om dig oavsett...

96 omdömen om Moogio Karlstad

Sedan starten hos Reco 2021

Ulf B
Skrev om Moogio Karlstad

Toppen service, snabb å bra offerthantering ! Trevligt å proffsigt bemötande. Prydligt och noggrant montage. Helnöjd kund ! Mvh Ulf

Erik R
Skrev om Moogio Karlstad

Väldigt bra bemötande och service

Roland Lind A
Skrev om Moogio Karlstad

Snabb och bra leverans Trevlig personal !

Lars N
Skrev om Moogio Karlstad

Allt var bra. Proffsigt, snabbt o prisvärt.

Anne-Sofie J
Skrev om Moogio Karlstad

Toppen👍bra service . Trevliga killar. Har handlat där förut ,allt till belåtenhet. Kostnadsfria hembesök. Vi köpte markiser och träpersienner. Hälsningar AnneSofie 🤪

Linda A
Skrev om Moogio Karlstad

Super trevlig och kunnig personal! Är också väldigt nöjd över mina nya gardiner

Byggteknik I Karlstad A

Leverans enligt FFU och snyggt montage

Ali N

Trevliga och kunniga personsal

Robert E
Skrev om Moogio Karlstad

Produkten levde inte alls upp till förväntningarna eller utlovat. När jag ringde och anmärkte på saken så konstaterades det bara att produkten va som den va

Birgitta E
Skrev om Moogio Karlstad

Vid kontakt med företaget, snabbt hembesök. Lite trassel med leveransen, då mina gardiner kommit på villovägar, men det löstes snabbt. Fin uppsättning av en trevlig man. Mycket nöjd med resultatet.

Eldialog Green Electro A

Snabb leverans och kunnig personal

Hammarö K
Skrev om Moogio Karlstad

Långdraget Lite dålig återkoppling.

Laila Birgitta Desiree O

Trevligt bemötande, överenskommelsen hölls , bra smakråd. Nöjd med resultatet.

Anne Sofie W
Skrev om Moogio Karlstad

Trevligt bemötande och god service. Jättetrevliga killar som gör sitt bästa för at alt skal bli som avtalat. Markisen värkar vara av god kvalité

Rune W
Skrev om Moogio Karlstad

Det blev en hel del fel-leveranser. Slutresultatet blev bra, så får man bara ordning på leveranserna så.

Bygdegården V
Skrev om Moogio Karlstad

Bra dialog med företaget! Hjälpsamma och service inriktad personal

Svar från Moogio Karlstad

Hej! Stort tack för ert omdöme. Vi är glada för att vi fick förtroendet för att leverera markiser till er skola och ännu gladare för att ni är nöjda.

Keis B
Skrev om Moogio Karlstad

mycket bra service.och trevliga personal! och bra kvalitet…

Svar från Moogio Karlstad

Tack för det fina omdöme, det glädjer oss att ni är nöjda med våra produkter och service.

Martin J
Skrev om Moogio Karlstad

Bra service och bra produkter

Svar från Moogio Karlstad

Hej Martin! Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Vi är glada över att ni är nöjda med våra produkter och service, och vi tackar för förtroendet att vi fick leverera till ert fina hus.

Inger J
Skrev om Moogio Karlstad

Mycket trevligt bemötande av kunnig personal.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Inger! Tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att du är nöjd.

Birgitta P
Skrev om Moogio Karlstad

Det går inte att rulla upp den ena rullgardinen helt och hållet. Den drar snett. Vet inte om detta kontrollerades när den monterades för då var jag inte hemma. Den i familjen dom var hemma vet inte heller om det testades att tulla upp drn vid monteringen. Därav det något låga betyget.

Svar från Moogio Karlstad

Tack för din feedback och för att du delade din upplevelse med oss. Vi beklagar att du har upplevt problem med rullgardinen. Vi kommer att kontakta dig snarast möjligt för att lösa detta. Vi är angelägna om att säkerställa att våra kunder är nöjda med våra produkter och tjänster, och vi vill gärna undersöka och åtgärda eventuella problem så fort som möjligt. Din feedback är värdefull för oss, och vi strävar efter att ständigt förbättra våra produkter och kundupplevelsen. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter, och...

Mats O
Skrev om Moogio Karlstad

God service och snabb leverans. Dubbla rekommendationer sköttes snabbt och effektivt.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Mats! Vad trevligt att du är nöjd med vår service, och tack för ditt omdöme.

Gunno N
Skrev om Moogio Karlstad

Mycket positivt och fint bemötande.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Gunno! Tack för dina fina ord, vi är glada över att du är nöjd med vår service.

Bernt L

Trevligt bemötande bra service

Svar från Moogio Karlstad

Hej Bernt, Tack för ditt omdöme! Det glädjer oss att vi har kunnat leva upp till dina förväntningar. Ha en fin sommar ☀️

Minna M
Skrev om Moogio Karlstad

Fantastiskt fina produkter. Bra service och bemötande i butiken och vid montering. Rekommenderas!

Svar från Moogio Karlstad

Hej Minna, Tack för dina fina ord! Vi är glada över att ni är nöjda med era nya gardiner. Önskar er en fin sommar ☀️

Tommy N
Skrev om Moogio Karlstad

Bra bemötande med hög teknisk kompetens

Svar från Moogio Karlstad

Hej Tommy! Tack för ditt omdöme, vi är glada över att du är nöjd med vår service. Vi önskar dig en fin sommar

Katarina H
Skrev om Moogio Karlstad

Bra service, trevligt bemötande och fina produkter. Vi är helnöjda!

Svar från Moogio Karlstad

Hej Katarina! Stort tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att ni är nöjda med både produkterna och bemötandet.

Emelie C
Skrev om Moogio Karlstad

Snabb återkoppling och smidig process! Kom ut på plats för att mäta visa färgproblem och återkom därefter med en offert enligt våra önskemål.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Emelie! Tack för att du tog dig tiden att skriva här. Härligt att höra att ni är nöjda med er vertikal markis 😊 Önskar er en skön sommar ☀️

Anne-Lise R
Skrev om Moogio Karlstad

Mycket proffsigt bemötande, fick goda råd och snabb leverans

Svar från Moogio Karlstad

Hej Anne-Lise! Stort tack för dina fina ord! Vi vill också tacka för er gästvänlighet. Det blev riktigt snyggt med era nya screenmarkiser, och färgvalet. Önskar er en skön sommar.

Bo L
Skrev om Moogio Karlstad

Bra bemötande, utförande. Höll vad man lovade.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Bo! Tack för ditt fina omdöme! Det betyder mycket för oss att du upplevde ett bra bemötande och att vi höll vad vi lovade. Vi ser fram emot att fortsätta ge dig bästa möjliga service. Tack för att du valde oss!

Birgitta F
Skrev om Moogio Karlstad

Blev dyrare än jag räknat med, beställde 2 rullgardiner och fick uppfattningen att priset var för båda, inte per styck. Tycker att 4.800 är väldigt dyrt även om uppsättning ingick

Svar från Moogio Karlstad

Tack för ditt omdöme och för att du valde att köpa rullgardiner från oss. Vi beklagar att priset blev högre än du förväntade dig. Vi försöker alltid att vara transparenta i vår prissättning och vi beklagar om det uppstod någon missförståelse om priset per rullgardin. Vi förstår att det kan vara en stor investering, men vi försäkrar dig om att vi använder högkvalitativa material och arbetar hårt för att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Vi uppskattar ditt förtroende och hoppas att du kommer att njuta av dina rullgardiner under många år framöver.

Peter B
Skrev om Moogio Karlstad

Proffesionellt bemötande av kunnig personal. Leverans och montage i enlighet med de löften som gavs vid köper. Snyggt montage.

Svar från Moogio Karlstad

Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna ett omdöme här! Det är glädjande att höra att du upplevde vårt bemötande som professionellt och vår personal som kunnig. Tack igen för ditt förtroende och hoppas att du kommer att njuta av din pergola i många år framöver!

Julia K
Skrev om Moogio Karlstad

Väldigt nöjda, hög kvalitet på produkterna och snabb leverans!

Svar från Moogio Karlstad

Stort tack för att du tog dig tiden att skriva här! Så kul att höra att ni är nöjda, det gör oss super glada. Vi hoppas att ni får sköna sommardagar under er nya markis😊☀️.

Lisa J
Skrev om Moogio Karlstad

Fick jättebra hjälp att välja rätt markiser och installation, supernöjda!

Svar från Moogio Karlstad

Tack Lisa för att du tog dig tiden att skriva här. Det är så härligt att höra att ni är nöjda det gör oss riktig glada.

Lars J
Skrev om Moogio Karlstad

Mycket proffsigt! Trevligt bemötande och bra produkt

Svar från Moogio Karlstad

Hej Lasse! Stort tack för att du tar dig tiden att skriva här! Hoppas ni njuter av solen under er snygga markis.

Kerstin W
Skrev om Moogio Karlstad

Två supertrevliga killar, proffsiga i sitt arbete med att sätta upp plissegardiner och nytt markistyg. Vi kan varmt rekommendera Moogio Karlstad.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Kerstin! Stort tack för ditt fina omdöme, det gör oss så glada att vi har lyckats att ha er som nöjda kunder. Och tack för den goda fika.

Siv S
Skrev om Moogio Karlstad

Blev så himla bra bemött redan vid första telefon kontakten...sen flöt det på ... och hela arbetet var Guld värt .... Ni är sååå himla bra Fick bilder när arbetet var klart ... Vi är så nöjda med hela konceptet 🙂🙂🙂 Hälsningar Siv o Alf 🥲

Svar från Moogio Karlstad

Hej Siv och Alf! Stort tack för era fina ord, så härligt att höra för det är det vi brinner för, att våra kunder bli nöjda. Och det blev riktigt snyggt med ert färgval på markiserna. Ha en skön sommar ☀️

Anette G
Skrev om Moogio Karlstad

Blev bra bemött, och killarna var snabba med monteringen av persienner.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Anette! Tack för att du tog dig tiden att skriva här! Det blev riktigt snyggt med dina svarta persienner.

Lena K
Skrev om Moogio Karlstad

Alla har varit trevliga o bemötande.Uppsättningen gick fort o lätt.Rekommenderas.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Lena! Stort tack för ditt omdöme! Vi är glada över att du är nöjd med dina nya lamellgardiner.

Hans G
Skrev om Moogio Karlstad

Allt fungerade utmärkt! Rekommenderas!

Svar från Moogio Karlstad

Hej Hans! Tack för ditt omdöme, och att vi fick hjälpa till.

Lottie B
Skrev om Moogio Karlstad

Duktiga trevliga montörer. Snabb mellan beställning o montering.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Lottie! Tack för ditt omdöme! Vi är glada över att du är nöjd och att dina nya gardiner blev så snygga.

Maud Bäckstrand P
Skrev om Moogio Karlstad

Jag blev väl bemött och fick bra information. Arbetet utfördes snabbt och väl av en mycket trevlig man. Jag köpte persienner med montering.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Maud! Tack för att du tog dig tiden att skriva här och tack för dina fina ord. Vi är glada över att kunna ha dig som en nöjd kund.

Linn J
Skrev om Moogio Karlstad

Trevligt och proffsigt bemötande!

Svar från Moogio Karlstad

Hej Linn! Stort tack för ditt omdöme. Det blev riktigt snyggt med dina nya plisségardiner. Så kul att du är nöjd, det gör oss glada.

Anneli E
Skrev om Moogio Karlstad

Moogio är väldigt serviceminded, väldigt hjälpsamma, trevliga, snabba med offerter och utförande av arbetet. Mitt senaste köp av vara och tjänst var pliseégardinger.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Anneli! Tack för du tog dig tiden att skriva här och tack för dina fina ord. Att läsa det får oss brinna mer för kunna erbjuda den bästa servicen till våra kära kunder.

Evy N
Skrev om Moogio Karlstad

Dom var väldigt bra och så bra arbete,och mycket trevlig personal.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Evy! Tack för att du tog dig tiden att skriva här! Vi är glada att du är nöjd med dina nya rullgardiner. mvh Magnus och Albert

Peter J
Skrev om Moogio Karlstad

Fina produkter, kunnig och hjälpsam personal. Köpte markiser inkl montering

Svar från Moogio Karlstad

Hej Peter! Tack för att dutar dig tiden och skriver här, det uppskattar vi! Vi är glada över att du är nöjd med dina nya fönster markiser. Gått nytt år

Michael R
Skrev om Moogio Karlstad

Vi har inte avslutat vår affär så det är för tidigt att göra ett omdöme

Stefan H
Skrev om Moogio Karlstad

Kanontekniker, men problemet är fortfarande kvar. Ca 6 månader innan fakturan ramlade in.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Stefan! Tack för ditt omdöme. Vi ska se till att lösa problemet så att du blir nöjd. Tack för tålamodet.

Maria E
Skrev om Moogio Karlstad

Från offert till uppsatt solskydd mycket snabbt. Trevlig bemötande av alla inblandade!

Svar från Moogio Karlstad

Hej Maria! Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med dina gardiner.

Urban B
Skrev om Moogio Karlstad

Mycket bra och proffsigt bemötande hela vägen från första kontakt till färdigställande.

Svar från Moogio Karlstad

Hej Urban! Tack för att du skrev här. Vi är glada över att du är nöjd med oss.

Emma H
Skrev om Moogio Karlstad

Proffsig installation, trevliga montörer, väldigt snyggt resultat, jag är supernöjd!

Svar från Moogio Karlstad

Hej Emma! Tack för ditt omdöme. Så härligt att du är glad och kul att leverera till ert nya hus.