Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

• BadgeEightYears
1 718

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Knivsta! Här i Knivsta har du närheten till både Uppsala och Stockholm, och vi på mäklarkontoret på Sågverkstorget 1 kan hjälpa dig genom hela bostadsaffären. Vi vet var de bästa områdena ligger för just dig och dina önskemål och finns här för att svara på frågor - vad det än är...

1718 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Knivsta

Julie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Främre Luthagen

Otroligt trevlig och snäll, hjälpte till med allt man behövde och svarade på alla frågor man hade. Speciellt vid kontraktsskrivningen, mycket pedagogiskt och gick igenom hela avtalet så det inte kändes som att det var något jag hade missat.

Mats E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Förroendeingivande, lugn och trygg

Åsa B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Främre Luthagen

Vi var mycket nöjda med Ronja som mäklare. Trevligt bemötande och kunnig om lägenheten och hur köpprocessen skulle gå till. Vi fick svar på alla de frågor vi hade om lägenheten och området, så vi kände oss trygga i vårt beslut att köpa.

Jennifer S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Höganäs

Lugn, vänlig, professionell, snabb att ta kontakt med både mig och säljarna för att reda ut olika frågor. Förtroendeingivande.

Adam A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Höganäs

Väldigt bra och trevligt bemötande, informativ och professionellt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar mycket väl och jag har inget negativt att anmärka på. Sammanfattningsvis så gick försäljningen smidigt och jag hade gärna anlitat mäklaren igen.

Olivia W
Salabacke

Mitt intryck av Ronja som mäklare var att hon är proffsig och tillmötesgående. Hon var mycket hjälpsam och såg bland annat till att jag kunde få se lägenheten en gång till med kort varsel. En liten kommentar är att hon hade kunnat dra ner lite på sin parfym. Som känslig mot dofter var det nästan svårt att se lägenheten när det doftade parfym i hela. Men min helhetsbild är mycket bra

Katarina A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Främre Luthagen

Vi anlitade Ronja för att sälja samma lägenhet som vi köpte med hennes hjälp för några år sedan. Säljprocessen gick lika smidigt som den tidigare köpprocessen. Ronja är en professionell och engagerade mäklare som gör det lilla extra. Vi rekommenderar henne varmt.

Magnus B
Främre Luthagen

Trevlig och kompetent mäklare. Vi fick förtroende för Ronja direkt och är nöjda med en genomförd affär.

Johan E
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Norby

Jag blev bra bemött. Och allt har gått sammanfattningsvis bra

Janina Z
Höganäs

Ulrika har varit drivande i vår försäljning och gett oss tips och goda råd inför och även under försäljningen. Vi känner oss mycket nöjda.

Yvette E
Sommarro

Mycket bra bemötande. Ulrika gav ett proffsigt intryck både på visning av objektet och vid köpet av bostad.

Rosanna G
Västra Ängby

Vi är jätte nöjda. Smidigt affär och bra samarbete.

Lars H
Årsta

Vi har utnyttjat Ulrikas kunskap två gånger och vi är verkligen nöjda. Hon är proffsig och kunnig och det är lätt att få kontakt med henne. Vi kan varmt rekommendera henne

Sara E
Uppsala

Supertrevlig och förstående. Kände mig trygg för start till slut.

Erik F
Sommarro

Super trevlig mäklare! Hennes lugn fick oss att känna trygghet genom hel köpet 👍

Marika E
Uppsala

Mycket trevlig mäklare som tog sig tid att prata med både mig och min dotter ang. de frågor vi hade och hon förmedlade även kontakt till styrelsen vilket vi behövde för att kunna ta ett beslut. Kan varmt rekommendera henne :)

Sofie J
Sommarro

Ulrika har varit fantastisk från första stund. Hon är otroligt lyhörd och förstod direkt vad som var viktigt för oss. Hon är professionell och kunnig och var lugn och trygg genom hela processen. Ulrika har ett unikt sätt att hålla visningar på och visar ett enormt engagemang genom hela arbetet. Hon stöttande oss även i våra funderingar kring vår framtida bostad. Kan verkligen rekommendera Ulrika och säljer vi bostad igen kommer vi garanterat att ringa henne.

Anne-Marie M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Årsta

Professionell, lyhörd och saklig. Som kund med specifika önskemål inför köp kändes det bra med en mäklare som tog uppgiften på allvar och lyssnade aktivt på våra krav inför köp.

Ruth S
Köpte sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Sunnersta

Varm, ärlig, ödmjuk. Professionell och tydlig.

Marita H
Årsta

Ulrika är en toppen bra mäklare! Ett väldigt fint och professionellt bemötande, våra förväntningar av vår försäljning blev precis vad vi tänkt och Ulrika gjorde allt för att vi skulle uppnå dem. Kan verkligen rekommendera Ulrika, hon var alltid lätt att få tag i och svarade på mail och meddelande snabbt! Positiv och vill att både säljare o köpare blir nöjda!

Nicolas S
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Vreta

Professionellt och trevligt bemötande och en smidig hantering av hela bostadsköpet.

Chatarina A
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Löfving en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Trevlig och hjälpsam. Fick snabbt fram svar på frågor om han inte redan visste svaret. Kunnig och stöttande i processen även för oss som köpare

Pär A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Elenor är en väldigt bra mäklare som vi varmt kan rekommendera. Hon har ett intresse för människor och är bra på att prata med folk, arbetar hårt, är flexibel, professionel och lösningsorienterad. Trots tuffa tider på marknaden fick vi vår lägenhet såld även om det krävdes många visningar och många telefonsamtal från Elenors sida.

Filip N
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Knivsta

Trevlig, professionell och väldigt hjälpsam! Väldigt tacksam för all hjälp vi får av Mathias, rekommenderas verkligen!

Sara A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Fålhagen

Alltid trevligt bemötande i alla kontaktsituationer. Lyhörd för önskemål och att göra båda parter i bostadsaffären nöjda och trygga. Jättebra mäklare!

Herman H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Fålhagen

Jag köpte lägenhet genom mäklare Rebecka Stråle och har nu även med hennes hjälp sålt lägenhet. Höga förväntningar efter första tillfället motsvarades vid det andra! Positivt bemötande, god kommunikation och dialog kring processens olika steg samt ett gott resultat gör att jag varmt rekommenderar Rebecka!

Matilda C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Kungsängen/Industristaden

Bara positivt! Rekommenderar starkt.

Lars Mikael H
Kapellgärdet

Snabb respons, professionellt bemötande

Mathias B
Fålhagen

Från början till slut en helt enastående insats!

Alexandra H
Kapellgärdet

Rebecka har varit tydlig och noggrann från början till slut. Hon har varit duktig på att informera och uppdatera, samt även snabb på att besvara mina frågor och funderingar. Försäljningen gick snabbare än vad jag förväntat. Rebecka är extremt proffsig, jag rekommenderar henne varmt vidare till andra som ska sälja sin bostad.

Patrik S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Sommarro

Sofia är oerhört kompetent och professionell. Skapar snabbt ett fötroendegivande intryck som gör mig som säljare trygg med att ha lämnat objektet i rätt händer. Rekommenderas varmt både för säljare och köpare!

Safia A
Fålhagen

"Denna unika pärla till mäklare bör upplevas på plats!" som det heter i annonserna. När vi stod inför en försäljning igen var det självklart att anlita Rebecka för andra gången. Anledningen? Rebecka levererar! Hon ser snabbt vad som krävs för att försäljningen ska få en så lyckad utgång som möjligt och arbetar målmedvetet för att nå dit. Dessutom är hon varm och lyhörd och har funnits där för oss under processen med hjälp i stort och smått. Vi rekommenderar varmt Rebecka till alla som ska sälja eller köpa bostad!

Daniel D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Stabby

Han hjälpte till med att snabbt boka en visning av lägenheten. Han skötte kontakterna med säljaren på ett smidigt sätt vilket ledde till kontraktsskrivning. Han var vänlig och tillmötesgående.

Maria J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Årsta

Snabb och proffsig hantering i samband med annonsering och försäljning. Väldigt lätt att få kontakt med och alltid snabb återkoppling på frågor.

Erica B
Fålhagen

Rebecka är en fantastisk mäklare som stöttat oss genom hela processen genom sitt outtröttliga engagemang, professionella bemötande och stor lyhördhet för våra önskemål och behov. Rekommenderar henne varmt!

Anna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Årsta

Otroligt tillmötesgående då jag som köpare hade en stressad försäljning av min bostad. Presentationen av Fänkålsgatan 20 var mycket bra. Kan verkligen rekommendera Helene Molund.

Christopher P
Sålde sin bostad med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Gåvsta

After checking four different maklaren, we chose Svenskfastighets förmedling as chosen agents. We met Ulrika Eliasson and Mathias Everhall who guided us through the selling process. In all senses they were both pleasant and professional in their dealings with both us and the purchasers of our property. We were very satisfied with their work and would happily recommend them with the highest betyg.

André Å
Köpte sin bostad med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Gåvsta

Trygg och lugn. Alltid trevlig, positiv och lösningsorienterad. Över förväntan nöjd. Tack!

Monika P
Gåvsta

Ulrika fanns alltid tillgänglig och informerade noggrant om allt under resans gång. Det kändes tryggt. Vi hade även Mathias tillsammans med Ulrika och det kändes mycket bra att ha två personer som var involverade i försäljningen. Vi kunde följa alla momenten via nätet med egen inloggning och hur försäljningsförberedelserna växte innan skarpt läge. Det kändes mycket proffesionellt. Vi är mycket nöjda med hela förfarandet.

Torun S
Sävja

Trevligt bemötande och snabb kontakt!

Therese S
Uppsala

En varm och tillmötesgående mäklare som upplevs genuint trevlig.

Ann W
Sävja

Jag har anlitat Rebecka Stråle vid två tillfällen, hon är ett proffs! Jag kan varmt rekommendera henne.

Nathalie E
Höganäs

Vi fick en trevlig och genomgående visning. Kommunikationen från Ronjas sida var rak och hennes bemötande upplevde vi som självsäker och genuin. Som förstahandsköpare kände vi oss trygga hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Man märker att hon har flera års erfarenhet!

Åsa L
Uppsala

Trevligt bemötande och snabb återkoppling i alla lägen.

Kerstin A
Berthåga

Kunnig och alert i början. Annan mäklare tog sedan över mer och vi är nöjda totalt sett.

Belinda G
Årsta

Bra bemötande, han ingav ett tryggt intryck

Henrik T
Svartbäcken

Bra och professionellt bemötande. Smidig och tydlig process hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Ulrika är toppen!

Mia E
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Lyhörd, kunnig och engagerad! Tar sig tid och stressar inte på, vilket vi uppskattade mycket!

Lovisa Ö
Gränby Backe

Skulle beskriva Ulrika som en trevlig, hjälpsam och anpassningsbar mäklare som alltid varit väldigt lugn och positiv genom hela processen trots en svår marknad. Kunde inte varit mer nöjd med Ulrika, och skulle absolut rekommendera alla att använda henne som sin mäklare!

Alexandra G
Ling

En super duktig och glad mäklare. Gjorde ett bra jobb och var alltid positiv och tog sig tid och gjorde en väldigt bra försäljning. Vi är supernöjda och skulle absolut rekommendera och använda Ulrika igen om det skulle bli aktuellt.

Svar från Ulrika Eliasson

Verkligen stort tack Alexandra för ditt fina omdöme. Det har varit med stor glädje jag fått hjälpa er på den här resan. Ni vet var jag finns i framtiden om ni behöver min hjälp! Stort lycka till med allt