Wäsby Golf

Wäsby Golf

Ring 08-514 103 32 www.wasbygolf.se

Wäsby Golf ligger placerad i en härlig miljö i närheten av både Arlanda Flygplats och Stockholm City. Det är en anläggning som inte bara erbjuder dig närhet till naturen, utan även fantastisk mat och golf. Anläggningen har 27 hål, en korthålsbana och stora välplanerade träningsområden. Wäsby Golf erbjuder även möjligheten att...

14 omdömen om Wäsby Golf

Margareta S

Väldigt bra. Serviceinriktat och trivsamt

Svar från Wäsby Golf

Hej Margareta! Tusen tack för att du tog dig tid till att besvara utvärderingsfrågorna. Det är viktigt för oss att få feedback på vår verksamhet så att vi kan utveckla den vidare. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss på Wäsby Golf & Konferens och trevlig helg! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark Klubbchef & VD Wäsby Golf

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Henrik D
Skrev om Wäsby Golf

Vi var och konfererade i det nyrenoverade gamla röda huset. Jag måste säga att allt fungerade helt perfekt från bokning till mottagande och utförande. Renoveringen har verkligen blivit ett otroligt lyft. Restaurangen får av samtliga högsta betyg, maten och miljön är fantastisk. En eloge till kocken med personal! Nu är jag själv lite färgad pga. att ha varit medlem i Wäsby GK de senaste 20 åren. Efrfarenhetsmässigt är man lite orolig för att det kommer bli trångt på banan och det kommer bli svårt att få starttider. Hoppas att ni får många bokningar i de nya lokalerna. Mvh Henrik Dahlberg

Svar från Wäsby Golf

Hej Henrik, Tusen tack för din utförliga och positiva feedback. Jag kommer att delge hela teamet ditt positiva omdöme. Det är oerhört viktigt för oss att få ta del av alla synpunkter, både positiva och negativa. På detta vis kan vi kontinuerligt utveckla hela verksamheten. Jag önskar dig en riktigt fin dag och ser fram emot att ses på klubben, vare sig det är i golf- eller konferenssammanhang! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark Klubbchef/VD Wäsby Golf

Anne B
Skrev om Wäsby Golf

Mina höga förväntningar uppfylldes. En fantastisk dag, underbar miljö och förträfflig mat. En jättebra dag för vår konferens.

Svar från Wäsby Golf

Hej Anne, Tusen tack för din feedback. Det är mycket viktigt att få återkoppling så att vi kan utveckla verksamheten på ett positivt sätt. Roligt att höra att du var så nöjd med konferensdagen hos oss. Hjärtligt välkommen tillbaka till Wäsby Golf & Konferens! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark Klubbchef & VD Wäsby Golf

Ann-louise J
Skrev om Wäsby Golf

Fina konferenslokaler i lugn och mysig miljö med samkfullt inredda lokaler. Bra lunchmat och fika och allt fungerade utmärkt.

Svar från Wäsby Golf

Hej Ann-Louise, Tusen tack för din feedback. Det är mycket viktigt att få återkoppling så att vi kan utveckla verksamheten på ett positivt sätt. Roligt att höra att du var så nöjd med konferensdagen hos oss. Hjärtligt välkommen tillbaka till Wäsby Golf & Konferens! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark Klubbchef & VD Wäsby Golf

Andreas I
Skrev om Wäsby Golf

Positiv service och trevlig miljö

Svar från Wäsby Golf

Hej Andreas, Tusen tack för din feedback. Det är mycket viktigt att få återkoppling så att vi kan utveckla verksamheten på ett positivt sätt. Hjärtligt välkommen tillbaka till Wäsby Golf & Konferens! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark Klubbchef & VD Wäsby Golf

Synnöve F
Skrev om Wäsby Golf

Bra bemötande vid konferensbokning, trevlig lokal och god mat

Svar från Wäsby Golf

Hej Synnöve, Tusen tack för din feedback. Det är mycket viktigt att få återkoppling från alla våra kunder så att vi kan utveckla verksamheten på ett positivt sätt. Roligt att höra att du var så nöjd med konferensdagen hos oss. Hjärtligt välkommen tillbaka till Wäsby Golf & Konferens! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark Klubbchef & VD Wäsby Golf

Ronny N
Skrev om Wäsby Golf

Trevliga lokaler, väldigt bra lunch, fin utomhusmiljö, kändes lantligt och behagligt. Väldigt bra miljö för en lyckad konferens.

Svar från Wäsby Golf

Hej Ronny, Tusen tack för din feedback. Det är mycket viktigt att få återkoppling så att vi kan utveckla verksamheten på ett positivt sätt. Roligt att höra att du var så nöjd med konferensdagen hos oss och att vår miljö, både utomhus och inomhus, kändes rätt för er. Önskar er hjärtligt välkommen tillbaka till Wäsby Golf & Konferens! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark Klubbchef & VD Wäsby Golf

Benny L
Skrev om Wäsby Golf

Vi hade vår konferens hos Er och jag var mkt nöjd.

Svar från Wäsby Golf

Hej Benny, Tusen tack för din feedback. Det är mycket viktigt att få återkoppling så att vi kan utveckla verksamheten på ett positivt sätt. Roligt att höra att du var så nöjd med konferensdagen hos oss. Hjärtligt välkommen tillbaka till Wäsby Golf & Konferens! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark Klubbchef & VD Wäsby Golf

Sabine A
Skrev om Wäsby Golf

Jag hade konferens med mina medarbetare, ca 20 st. I samband med konferensen ordnade vi golfinstruktion och lite spel. Jag fick mycket god hjälp med bokningen, både av konferenslokalen och golfaktiviteten. Alla var mycket hjälpsamma även då vi var på plats och alla i gruppen var mycket nöjda med allt. Det enda som inte fungerade så bra var kontakten med restaurangen. De återkom inte som de lovat. Först fick vi välja på två huvudrätter till middagen, sedan när alla hos oss valt mat så ändrade sig restaurangen och sa att...

Svar från Wäsby Golf

Hej Sabine, Vi tackar så mycket för din utförliga rekommendation. Det ger oss en god inblick i situationen. Vi tackar ödmjukt för ditt beröm och tar till oss kritiken kring förtäringsdelen. Vi kommer att delge restaurangen denna information för att undvika liknande misstag i framtiden. Välkommen tillbaka till oss på Wäsby Golf & Konferens! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark Klubbchef & VD Wäsby Golf

Björn E
Skrev om Wäsby Golf

Fina miljöer, god mat å trevlig personal är allt jag hoppas på vid en konferens å här finns allt.

Svar från Wäsby Golf

Hej Björn, Stort tack för att du tog dig tid till att besvara enkätfrågorna. Det är viktigt för oss att få feedback från våra kunder, både positiv och negativ, så att vi kan utveckla vår verksamhet på alla plan. Vi är mycket glada för din positiva feedback. Ha en fortsatt fin dag och hjärtligt välkommen tillbaka till oss på Wäsby Golf! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark VD & Klubbchef Wäsby Golf

Mats S
Skrev om Wäsby Golf

En trevlig kvällsövning i bra arrangemang. Tyvärr mörkt så miljön kom inte till sin rätta.

Svar från Wäsby Golf

Hej, Stort tack för att du tog dig tid till att besvara enkätfrågorna. Det är viktigt för oss att få feedback på vår verksamhet, både positiv och negativ, så att vi kan utveckla vår konferensverksamhet i en positiv riktning. Vi är därför glada för din uppriktiga feedback. Ha en fortsatt fin dag och hjärtligt välkommen tillbaka till oss på Wäsby Golf & Konferens! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark VD & Klubbchef Wäsby Golf

Henriette S
Skrev om Wäsby Golf

Trevlig, gemytlig miljö. Bra och snabbt svar vid bokning. Lite strul med att få igång tekniken i konferensrummet. God mat i restaurangen dock tog det ett tag att få beställa samt att få mat. Men överlag så mycket bra!

Svar från Wäsby Golf

Hej Henriette, Stort tack för att du tog dig tid till att besvara enkätfrågorna. Det är viktigt för oss att få feedback från våra kunder, både positiv och negativ, så att vi kan utveckla vår konferensverksamhet i en positiv riktning. Vi är därför mycket glada för din uppriktiga feedback både vad gäller konferensverksamheten och restaurangen. Ha en fortsatt fin dag och hjärtligt välkommen tillbaka till oss på Wäsby Golf! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark VD & Klubbchef Wäsby Golf

Sandra L
Skrev om Wäsby Golf

Mycket bra service. Ordnar alltid med rum trots att man är ute i sista sekunden. Försöker alltid hjälpa till så gott dem kan! Rekommenderar strakt

Svar från Wäsby Golf

Hej Sandra, Stort tack för att du tog dig tid till att besvara enkätfrågorna. Det är viktigt för oss att få feedback från våra kunder, både positiv och negativ, så att vi kan utveckla vår konferensverksamhet i en positiv riktning. Vi är därför mycket glada för din positiva feedback. Ha en fortsatt fin dag och hjärtligt välkommen tillbaka till oss på Wäsby Golf! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark VD & Klubbchef Wäsby Golf

Maria H
Skrev om Wäsby Golf

Trevlig personal och miljö. Mycket god mat i restaurangen! Och så massa golfbanor (6-håls, 9-håls och 18-hålsbana) för de som gillar att spela golf ;)

Svar från Wäsby Golf

Hej Maria, Stort tack för att du tog dig tid till att besvara enkätfrågorna. Det är viktigt för oss att få feedback på vår verksamhet, både positiv och negativ, så att vi kan utveckla vår konferensverksamhet i en positiv riktning. Vi är därför glada för din uppriktiga feedback både vad gäller konferensverksamheten, restaurangen och golfbanorna. Ha en fortsatt fin dag och hjärtligt välkommen tillbaka till oss på Wäsby Golf! Med vänlig hälsning Jennifer Allmark VD & Klubbchef Wäsby Golf