A Som i Allt AB

A Som i Allt AB

Ring 026-61 11 02 www.asomiallt.se
2.9

Ibland kan det vara svårt att få tiden att räcka till. A som i Allt hjälper dig att hålla huset fint genom att städa, diska, tvätta och en rad andra hushållsnära tjänster. På så vis hinner du göra allt det där du drömmer om att göra på fritiden. Umgås mer med familjen, vänner, dansa eller spela golf. Söker du hemstädning en...

8 omdömen om A Som i Allt AB

Inger B

Bra kommunikation, bra utfört arbete

Tack så mycket ! Vi hopppas ni får en trevlig sommar ! Mvh /

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 142 omdömen 4.4 av 142 omdömen

Har köpt en flyttstädning på en trea, vi är absolut nöjda med resultaten.

Yvonne E

Vi tycker vi har fått den kvalité vi betalat för. Trevliga tjejer o killar som kommit. Unga, och de städar som unga gör, enligt uppgjort protokoll, har svårt att se själva. Inget konstigt med det, så har det varit när vi haft egna unga städare anställda också, äldre städerfarna kvinnor har ett annat öga för städning.

Svar från A som i allt - Privatstäd

Tack så mycket för de positiva kommentarerna. Mvh !

Marja L

Inland för blöt torkning av golv. Mitt tilltalsnamn är inte golv Ibland dåligt med att kattmat finns kvar runt matplatsen. Sand kvar under och bakom kattsandlådan Tjejerna är trevliga som städar

Svar från A som i allt - Privatstäd

Vi ska absolut fixa till det med för blött golv. Kattmat och sand kan vara svårt att hålla rent när katterna är hemma. Dom är ju som barn. Använder sig av det när vi gått igen. Men tack för de positiva orden. Mvh

Sven S

Helt ok. Inte hört nåt klagomål från den nyinflyttade.

Härligt. Det tackar vi så mycket för. Mvh

Karin B

Inte nöjd då vi fick stända om hela badrummet och köket samt delar av hall, vardagsrum och sovrum.

Svar från A som i allt - Privatstäd

Oj det ber vi om ursäkt för. Återkopplade ni så vi fick möjligheten att komma och göra om arbetet? Det hade vi självklart gjort isåfall. Vi vill ju att ni ska vara nöjda såklart.

Mikael S

Ojämn städning tror det beror mkt på vem som städar

Svar från A som i allt - Privatstäd

Jag är ledsen om det känns så, självklart kan det bli lite som om vi har en nyanställd som är med ute. Men hoppas att ni är nöjda överlag. Mvh

Nils H

Inte bra alls, dom fick 3 försök på sig innan vi sa upp tjänsten. Så rekommenderas inte.

Svar från A som i allt - Privatstäd

Det är väldigt tråkigt att det blev så, Hoppas på bättre lycka i framtiden.

Erika O
Skrev om A Som i Allt AB

Jag rekommenderar inte det här företaget, dom gör inte det dom ska och det slarvas mycket.