Julia Nordin

Julia Nordin

Julia Nordin är mäklare på Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Julia Nordin har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Julia Nordin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.8. Julia Nordin har haft 10 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

11 omdömen om Julia Nordin

Naxhide R
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Nordin en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Agneteberg

Väldigt duktig lätt att förhandla och gör sitt jobb på ett professionellt och bra sätt.

Aisha Rashid R

Hela processen gick snabbt och vi blev gott omhändertagna.

Eva Karin B
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Nordin en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Vi träffade en annan mäklare,Julia var sjuk

Ramadan R
Agneteberg

Det va lätt att prata ,kom vi bra överens ,hon dömde rätt pris för vårt hus .Vi sålde huset där som hon värdera .Jag skulle rekommendera Julia.Jag är så tacksam att valde henne som mäklare .Tack Julia för din insats

Julia B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Nordin en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Centrum

Väldigt bra! Bra och lugnt bemötande. Lätt att prata med och duktig på sitt jobb! 😊

Olav S

Hyggelig bekjentskap. Stilte opp til visning på kort varsel og en god dialog rundt kjøpet.

Jan J

Snabb och bra löpande information vilket ger ett mycket bra samarbete mellan uppdragsgivare och säljare. Mycket lyhörd och tillmötesgående vilket vinner i längden.

Odd Lone Wolf J

Hon er enastående duktig och jätte trevlig tjej som kan sitt jobb

Nico W
Borgvik

Sehr freundlich und sehr zuvorkommend Unkomplizierte Zahlungsmöglichkeiten durch Bereitstellung des Kontos der Agentur Keine Erwartung, für uns neu, daher alles Gut. Hoffentlich weiterhin gute Zusammenarbeit bei der Restabwicklung.

Ewa Lenica Marie J

Vi uppfattar Julia som väldigt kunnig och saklig. Hon är också snabb med återkoppling i ärendet. Vi rekommenderar gärna Agentur Fastighetsförmedling vidare och då gärna med Julia Nordin.