Tandläkare Joana Sdik med Team

Tandläkare Joana Sdik med Team

• Badge2024
Boka tid Ring 08-660 15 24 Dela

Joana Sdik Joana har erhållit sin grundutbildning vid Karolinska Institutet. Hon inledde sin kliniska tjänstgöring inom privat sektor och fortsatte sedan vid käkkirurgiska kliniken vid Akademiska Sjukhuset i Uppsala och därefter Aarhus Universitetshospital i Danmark. Idag är hon ägare av Alba Maxima AB och klinikchef på tandläkare...

11 omdömen om Tandläkare Joana Sdik med Team

Sedan starten hos Reco 2024

Bo L
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Utmärkt på alla sätt - från bokning till och med betalning

Gunilla Å
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Mycket bra bemötande och noggrann genomgång av mina tänder.

Kerstin Marie-Louise C
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Mycket professionellt och noggrant. Känner mig helt trygg.

Eva S
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Jag upplever Joana som mycket seriös och noggrann.

Svar från Tandläkare Joana Sdik med Team

Tusen tack för de fina orden, Eva! För oss är det självklart att patienten är i centrum och känner sig både sedd och hörd 😊

Agneta J
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Jag är väldigt nöjd med Joana. Hon har löst mina problem på ett föredömligt sätt. Hon är bättre än min förra tandläkare.

Svar från Tandläkare Joana Sdik med Team

Tusen tack Agneta. Vad roligt att du är nöjd! Kunskap, kvalitet och omtanke är våra ledord :)

Pernilla R
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Joana med team är både mycket skickliga och mycket trevliga De beskriver vad de gör och har ett mjukt och inkännande handlag Jag har lagat hål, gjort om lagningar som släppt, gjort årlig putsning/rengöring av tänderna och nyligen fått en bettskena

Svar från Tandläkare Joana Sdik med Team

Tusen tack Pernilla för det fina omdömet!

Linus H
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Kunnig tandläkare som visar stor omsorg.

Svar från Tandläkare Joana Sdik med Team

Tusen tack för de snälla orden! För oss är det självklart att patienten är i centrum :)

Thomas L
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Mycket fint bemötande, personligt och humoristiskt, ändå som jag kan bedöma det, kompetent och professionellt. Se ovan. Se ovan. De fixade de stackars tänder som ännu inte har ramlat ut. En till: Mikael Wiehe - "Livet efter 30" (7' singel 1981) https://www.youtube.com/watch?v=Kyg87sDXZKQ

Svar från Tandläkare Joana Sdik med Team

Ja du Thomas, stort tack för det fina omdömet! Nästa gång får du välja sång på Spotify, och livet efter 30, c'est la vie :D

åsa K
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Otroligt kompetent, trevlig och duktig tandläkare! Känner mig trygg i Joanas händer och fantastiskt samarbete med alla medarbetare och tandtekniker, en riktig stjärna!

Svar från Tandläkare Joana Sdik med Team

Tack för det fina omdömet, vi försöker gör vårt bästa i alla led. Kvalitet och biologi är ledord!

Adele R
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Mkt bra o personligt. Diskuterar fram lösningar o försöker verkligen förstå vad problemet är. Följer upp mkt bra o hör av sig om små extra ting samt ringer personligen upp om det behövs.

Svar från Tandläkare Joana Sdik med Team

Tusen tack för de fina orden Adele! För oss är det självklart att patienten är i centrum :)

Birgitta Margareta M
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Jag har bara varit ett par ggr hos Joana, men har bara positivt att säga! Vänligt bemötande, proffsig och noggrann och en väldigt sympatiskt person.

Svar från Tandläkare Joana Sdik med Team

Stort tack för det fina omdömet :)