Andreasson Musik

3.8

6 omdömen om Andreasson Musik

Fredrik A
Skrev om Andreasson Musik

Gick in en lördag för att köpa ett audio interface. Hittade ljudkablar och adaptrar och ställde mig i vid kassa disken. En av killarna bakom disken snett framför mig till vänster pekade ut i butiken och frågade andra kunder i hörnen, -Vill du där borta ha hjälp med nått, vill du ha hjälp med nått? Nähä..... Jag stod och höll upp varorna men eftetsom han såg genom mig så hängde jag tillbaks dem och gick därifrån och köpte samma interface på JP istället. Kommer aldrig utsätta mig för denna behandling igen.

Antti R
Skrev om Andreassons Musik & Data AB

Bra priser men dålig service. Köpte en förtärkare där som inte funkade ordentligt. Det åkte på reparation och jag fick vänta 3 månader för att få tillbaka den!

Andreas K
Skrev om Andreassons Musik & Data AB

Stor och välsorterad muskaffär med allt man kan tänkas behöva. Både gitarr- och syntavdelningen är stora, och här finns även allsköns pedaler, noter, udda instrument och musikprogramvara. Personalen är proffsig och mycket tillmötesgående.

Fredrik N
Skrev om Andreassons Musik & Data AB

En bra affär med massa fina gitarrer och annat. Jag köpte min Gibson SG här och den är jag väldigt nöjd med.

Staffan N
Skrev om Andreassons Musik & Data AB

Stort utbud och hjälpsam personal.

Jimmy C
Skrev om Andreassons Musik & Data AB

Trevlig och kompetent personal med stort urval på de flesta vanligare musikinstrumenten. Har även en musikkurs för gitarr, piano och saxofon med mycket kunniga lärare. Inte mycket negativt här inte! Fotnot: Affären har bytt namn till 4Sound.