Jag var och skulle hämta ut medicin , som jag måste äta hela livet. Jag kom medan jag hade tid kvar på högkostnadspriset. Då fanns inte denna medicin inne och jag fick ingen information om att det kunde ta lång tid. Och om jag kom efter den tid jag hade gått, skulle jag få betala medicinen. En viktig information som hade gjort att jag hade tagit ut den någon annanstans. Och eventuellt i Stockholm eftersom jag åker dit till karolinska.när jag skulle hämta medicinen småkommuner beskedet att jag skulle betala. Det handlar... om över 2000 kr. Jag kände mig totalt blåst. Och det enda dom sa det är nya regler. När jag ringer apoteket centralt så tyckte hon även om det var så att dom kunde ha handskats med det på ett helt annat sätt. Så jag vill varna för detta apotek, där personal inte informerar ordentligt. Jag har aldrig upplevt detta tidigare. Även om jag har beställt och det kommer efter det datumet. Nu kommer jag att vara oerhört tydlig med detta när medicinen inte finns på stället. Dyr medicin som är livsnödvändig måste personal vara noga med att o formera om. Företaget hade ingen kundbemötande . Och dålig i formation. En hemsk upplevelse som förstördes här veckan för mig. Skärpa er!!!!