Besiktningsman.se Sverige AB

3.5

8 omdömen om Besiktningsman.se Sverige AB

Johnny N
Skrev om Besiktningsman.se Sverige AB

Helt inkompetent besiktningsman (Robert som han hette) missade flera stora brister i lägenheten vi köpt, som de sedan vägrade att ta ansvar för. I protokollet friskriver de sig sedan från allting för att slippa ta ansvar. Dessutom ignorant och oerhört trevlig, men han stank rejält av alkohol så var väl bakis...

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 71 omdömen 4.8 av 71 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Alexander S
Skrev om Besiktningsman.se Sverige AB

Beställde besiktning av vår nya lägenhet, inga konstigheter, fick utlåtandet samma dag.

Maxim R
Skrev om Besiktningsman.se Sverige AB

Väldigt bra service, kunde inte ha vart mer nöjd!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Natalia T
Skrev om Besiktningsman.se Sverige AB

Min besiktningsman var i tid, väldigt noga när han utförde slutbesiktningen och jag fick felbilagan direkt efter. Absolut inget att klaga på, skulle rekommendera Besiktningsman.se till alla jag känner! /N

Maximilian R
Skrev om Besiktningsman.se Sverige AB

Anlitade nyligen Besiktningsman.se för en garantibesiktning och är väldigt nöjd! Besiktningsmannen hittade fel i min fastighet som jag inte hade upptäckt och jag fick felen åtgärdade gratis för att de blev upptäckta inom garantitiden.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Anton Erik Joel F
Skrev om Besiktningsman.se Sverige AB

Använde nyligen Besiktningsman.se för att besiktiga en bostad vi nyligen köpt inför renoveringsarbete vi ska göra. Vi fick ett mycket gott bemötande och en proffsig besiktningsman gick igenom exakt vad vi kunde räkna med i kommande arbeten, vad vi borde tänka på och upptäckte en del aspekter som vi inte själva hade sett. Kan inte förstå hur tidigare recensioner varit negativa, kanske har man förväntningar om att en besiktning ska lösa problem det inte är till för?

Maximilian R gillar detta
BO K
Skrev om Besiktningsman.se Sverige AB

Entreprenören var på semester och jag som amatör på området trodde att besiktningsman.se skulle checka upp att tiden för besiktningen passade parterna samt att man fått erforderlig dokumentation. Det hade man naturligtvis inte gjort och besiktningen avbröts efter 2 min. Jag blev minst sagt överraskad över detta. En ännu större chock fick jag när besiktningsmannen efter samtal med vd meddelade att jag kommer få betala 6.900 kr för ingenting. Jag ringde till vd:n och har aldrig i mitt liv blivit så dåligt behandlad som kund....

Jean O
Skrev om Besiktningsman.se Sverige AB

Helt inkompetenta. Missade flera stora brister i huset vi köpte som de sedan vägrade att ta ansvar för. I protokollet friskriver de sig sedan från allting för att slippa ta ansvar.