Mailade den 16/2 och har inte fått någon respons fram till dagens datum 1/3!
-------------------------
Hej Birgitta!
Vill härmed meddela att jag blev förvånad och besviken på den utförda städningen som gjordes igår mellan kl 12:25-14:10. Mina grannar noterade tiden när de anlände och lämnade tillbaka nyckeln.
Hade beställt 2 x 2 timmars städning, inte 1 h & 45 min/städpersonal.
Snabbt ser jag att det finns stora brister på städningen och bestämmer mig för att för en gångs skull gå igen städningen och finner följande... som inte är utfört alt dåligt utfört;
Badrum: Ovanskåpet är fortfarande dammigt (ej utfört), kranen skiner ej har ej torkat av denna vilket blev gjort förra gången.
Golvet mellan toalettstolen och duschkabinen är ej städat, se bilden badrum,
Duschkabinens kakel är ej utfört, finns en del smuts mellan kakelplattorna
Gardinstångshängningen är ej dammade, finns fortfarande damm
Kök; Spisen är ej rengjord, se de två bifogade bilderna,
Köksskåpens ovansida är ej städat, fortfarande dammigt
Klädesgarderob; Här har de inte överhuvudtaget utfört något, dammigt ovan de två vinkylarna, dammigt på hyllplanet som är ca 70 cm ovan golvet väl synligt damm, dammigt på golvet se klädbackarna (garderobgolvbilden)
Kräver en förklaring och en lösning på detta!
-------------------------
Enligt hemsida vill man ha nöjda kunder!
Som kund vill jag först bli nöjd, sedan ska man få en återkoppling asp.
Har väntat med att skriva detta i 14 dagar efter städningen utfördes den 15/2 men ingen har ringa, messat, mailat eller för den delen skrivit ett helt vanligt brev, dåligt sköt!