AKTA ER DET HÄR ÄR ETT EXTREMT OSERIÖST BLUFFÖRETAG. KUNDSERVICE ÄR EN HÖG OTREVLIGA 15 ÅRINGAR. DERAS PÅSTÅDDA HASTIGHETER ÄR 5 X lägre än vad verklighetens visar. GÅ INTE I FÄLLAN DE ÄR BEDRAGARE
Bredband2 i Skandinavien AB
4 omdömen om Bredband2 i Skandinavien AB
Alla mina undermappar i inkorgen med mina sparade mail försvann plötsligt för 5,5 veckor sedan. Trots frekventa påstötningar så har jag inte fått dem åter. Två ggr ombads jag ringa kundtjänst. Väntetid ena gången 50 minuter, andra gången 1 tim 50 min. Jag har bett att slippa få ringa kundtjänst igen men de ber mig fortfarande att göra detta. Uppdatering 13/3: År nu inne på 8:e veckan utan att ha fått mina mail tillbaka, känns som en mindre katastrof för mig. Två ggr med ca 1 månads mellanrum har kundtjänst sagt mig att...
Aldrig varit med om värre support! Varning för deras tjänster!
Bredband2 lockar sina kunder lågt pris och kampanjer. Men håll ögonen öppna! De smyghöjer priserna!!! Jag blev drabbad... mitt pris som var 216 kr/månad när jag tecknade för abonnemanget(100/100 Mbit) har de höjt i smyg med en liten notis på e-fakturan som betalas automatiskt och jag har betalat 265 kr/månad i 12 månader ovetande när deras ordinariepris ligger nu på 217 kr/månad!! De har lyckats lura till sig nästan 600 kr extra från mig! De lockar nya kunder med halva pris på ordinariepris i 6 månader men sedan luras...