Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun är mäklare på STHLM ESTATE

Gabriel Youhanoun har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Gabriel Youhanoun har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 230 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriel Youhanoun har haft 50 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

230 omdömen om Gabriel Youhanoun

Soheil S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Mycket nöjd. Rekommenderas varmt. Prisvärt och smidigt.

Soheil S

Jag är nöjd. Rekommenderas varmt

Hilmon B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Grymt bemötande, var verkligen hjälpsam under hela processen. Kändes väldigt proffsigt och tryggt hela vägen

Mohsen A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

En bra mäklare ska kunna ge kunden trygghet. Det innebär att det ska finnas kunskap inom många olika områden såsom ekonomi, juridik, byggnadsteknik, arkitektur och inom försäljning. Ärlighet: Mäklaren ska vara saklig och ärlig. Allt detta hittade vi hos Gabriel på STHLM ESTATE

Yasir S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel visade stor kunskap om marknaden och lyckades sätta rätt pris för vår bostad, vilket resulterade i en snabb försäljning till ett pris som överträffade våra förväntningar. Hans kommunikation var utmärkt, och han var alltid tillgänglig för frågor och uppdateringar, vilket gjorde oss trygga under hela processen. Det som särskilt utmärkte Gabriel var hans förmåga att hantera visningar och förhandlingar på ett skickligt sätt. Han tog sig tid att förbereda varje detalj, från styling till professionella bilder, vilket...

Thomas B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Bra bemötande av spekulanter, som har givit resultat! God faktakunskap ger förtroendeskapande intryck!

Teresia B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Otroligt trevlig, tillgänglig och kunnig mäklare!

Lana P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Bästa mäklaren, Rekommenderar starkt!

Hendrik F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Fastighetsmäklaren var extremt professionell, tillmötesgående och effektiv. Jag kunde inte ha fått en bättre upplevelse. Han var alltid nåbar, snabb i sina svar och tålmodig när vi hade frågor. Viktigast av allt var att han inte var stressad i sitt tillvägagångssätt, utan verkligen tog sig tid att se till att vi fick bästa möjliga affär.

HOMAN M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Jag hade förmånen att arbeta med Gabriel Youhanoun både när jag sålde och köpte lägenhet, och jag kan inte nog betona den utmärkta service och professionalism han visade under hela processen. Som säljare var Gabriel oerhört engagerad och dedikerad till att få det bästa möjliga resultatet för mig. Han visade en imponerande förståelse för marknaden och använde strategier som verkligen gjorde skillnad när det gällde att marknadsföra min bostad. Hans noggranna planering och skickliga förhandlingsförmåga ledde till att jag...