All categories Bud Bud Bud Bud Budbee AB
Budbee AB

Budbee AB

Call 08-120 596 48 www.budbee.com
Omdömen totalt
324
Snittbetyg
1.1

324 omdömen om Budbee AB

Visar 324 omdömen med 1.1 i snittbetyg
Dennis Christoffer P

Aldrig mera budbee. Personen som skulle lämna mitt paket har ingen aning vart jag bor ens. Jag beskrev vart jag bor,vad jag heter och vilken våning samt vad som står på min dörren. Personen säger"bra då är jag på rätt plats" Minuten senare får jag ett kort via sms på en mörk dörr min är vit. Jag ringde nr som personen har ringt upp mig på. Det går inte att ringa upp på det nr. Ringer kundtjänst och ber att hon kan ringa budet. Nej just ja dom jobbar inte så. Alltså kan dom inte ens ringa sin egen personal ens. Nu 2 dagar... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Hanna S
Wrote about Budbee AB

Värdelöst! 3 dagar försent och trots att jag uppgett portkod så "kom de inte in". Visst....

Oliver L
Wrote about Budbee AB

Först bortslarvat paket. När det skickades igen, levereras det till någon helt annan. Botten. 5veckor sent.

Seyed Mohammad H
Wrote about Budbee AB

Som alternativ kan man välja att få sitt paket lämnat utanför dörren. Men de ska ändå ringa dig, och om man inte svarar i telefonen, åker de iväg. Varför ska man ha detta alternativ om man ändå måste ta emot det själv?

Firas D
Wrote about Budbee AB

Worst delivery company in Stockholm, please choose another. Have never delivered on the time promised and I have no idea why I have gave them more than one chance. Postponing for the next day is completely normal after booking you the whole evening with an estimated time from 16:00-22:00, the delivery man in our neighbourhood then decides to postpone for another day!!

Felicia M
Wrote about Budbee AB

Gräsligt dålig service! Extremt långsamt och opålitligt. Idag var absolut sista gången jag hade med de att göra och jag kommer bojkotta företag som använder sig av de. Med vänlig hälsning, Felicia

Daniel B
Wrote about Budbee AB

Konstant strul, utan en tendens till assistans av deras kundtjänst. Standardsvar utan ett faktiskt konkret svar på frågor man har. Kan du undvika dem så gör det, PostNord är 1000 gånger bättre och håller utlovade leveransdagar.

Hamid B
Wrote about Budbee AB

Mitt paket levereras inte efter 17 dagar då paketet registreras hos Budbee den 16 sep. Idag den 1:a okt. Efter klagomål så skickades ett meddelade för hämtning via mejl. I meddelandet ska jag klicka på en länk och identifiera mig med bankid. Det gjord jag och det händer ingenting. Väl på butiken vid boxarna, sa expediten att Flera kunder misslyckas att hämta sina paket Budbee har problem. Jag ringde igen Buddbee som menar att det är fel med mitt bankid. Att jag ska försöka med annat bankid,

Lars Jonas S
Wrote about Budbee AB

Utan konkurrens Sveriges absolut sämsta budföretag. Leveranstiderna tycks sättas av en överoptimistisk slumptalsgenerator och leveransplatserna studsar runt som en boll i ett flipperspel. Ett företag helt utan existensberättigande. Undvik!

Björn Johan Patrik D

Budbee ändrade själva leveransadress till ny box på annan butik, med öppettider som inte funkar alls för mig. Dessutom på ett smockfullt H&M där 2 av de 3 i personalen jag frågade inte visste var boxarna var. Jag hittade till slut boxarna innanför kvinnounderkläderna på 2a vån (Lund), istället för direkt innanför dörren dit jag beställt paketet. "Levereras till ett ställe med det schema som passar dig"?? Bullshit!

Maria A
Wrote about Budbee AB

Väntade på ett paket med ömtåligt innehåll. Paketet levererades trasigt, med smuts på (hundbajs?) och alldeles repigt. Bara att slängs allt i soporna. Så äckligt. Ingen kompensation från Bubee när jag kontaktade dem om detta. Hur kan man med att lämna över ett sådant paket till kunden?

Gabriel Mihai R
Wrote about Budbee AB

Sämsta företag ever !!!! Alltid förseningar och ingen uppdatering ! När man ringer dom typ ” aaa men du måste räkna med lite förseningar……. trafiken etc ! 👇

Stefan H
Wrote about Budbee AB

Sämsta jag varit med om. Aldrig i tid och man betalar extra för det.

Johan Maximilian K

Ändrade leveranstid/dag fem gånger. Fick paket tillhörande en annan person. Satt i telefonkö i 35 minuter innan samtalet avslutades, och på den tiden hann det bara gå från köplats 4 till 2.

Michel S
Wrote about Budbee AB

Istället för quest 3 fick jag ett par barnskor och en kjol från HM!! Fick fel innehåll i paketet: Beställde meta quest 3 headset från komplett.se och leveransen skulle ske 6 augusti, föraren vände när jag stod och väntade, ringde budbee och försökte få en förklaring men dom bara hänvisade till en ny leveransdatum. 7 augusti kom en annan förare, lämnade av ett paket som innehåll fem stycken öppnade plastpåsar och ett par kläder från HM, en kjol och ett par barnskor, som var nedtryckt i paketet. Budbee hänvisar till... 

Noura Sherzad Y
Wrote about Budbee AB

Levererar inte som utlovad. Hänt flera gånger att jsg behövt stanna hemma och vänta utan att ha fått paketet. Blivit väldigt dålig på senaste tid, skärp er!

Joanna Solveig A
Wrote about Budbee AB

Bokade budbee via Sellpy för upphämtning av varor. Föraren som skulle hämta paketet har uppenbarligen inte läst instruktionerna jag angav för att möjliggöra upphämtning (t.ex. portkod, våning). Dessutom ljuger föraren i sin logg där persok skriver att personen har försökt kontakta mig flera gånger trots att de inte har gjort det. När jag försöker boka om hakar hemsidan upp sig så det inte går. Kundtjänst var mycket svår att nå och man måste skriva via chattrobot först. Det var med andra ord ingenting som gick rätt med denna upphämtning.

Vian M
Wrote about Budbee AB

Värdelösa som inte kan leverera i tid eller återkopplar!! Välj aldrig detta bolag

Henny Linnéa Kristina S

Värdelöst! Det är så fascinerande när man tittar på budbees reviews på trust pilot 137 866 varav 76% är 5/5 och så tittar man här. Budbee marknadsför sig som ”snabb och effektiv leverans” har nog inte varit med om att jag fått ett enda paket i tid de senaste två åren och så blir man inte informerad om det? Så sitter man i kön till kundtjänst och de kan ju inte göra någonting mer än att ta emot all negativitet. Tycker synd om dem men man får ju ingen hjälp alls ändå så varför finns den ens?! ”Är den försenad så ska... 

Linn Å
Wrote about Budbee AB

Budbee har tappat bort mitt paket, och det jag beställt är slut hos leverantören. Jag är så oerhört irriterad och kommer aldrig välja att leverera med budbee igen.

Evelyn W
Wrote about Budbee AB

Precis som jag misstänkte tappade Budbee bort mitt paket från H&M. Började misstänka detta redan när de började skjuta på leveransdatum och tid för boxleverans i och med att jag (försent) läst tidigare omdömen. Var snabb med att kontakta H&M direkt istället för Budbees kundservice då jag vet att jag hade blivit hänvisad dit ändå. Fick då till mig precis som jag skrev ovan - Budbee har tappat bort mitt paket. ”Tappat bort”. Man kan tro vad man vill, men som många andra noterar: det blir aldrig Budbee igen.

Alexander Åke S
Wrote about Budbee AB

Förseningar, felsortering, uselt företag.

Melina J
Wrote about Budbee AB

Jag skulle hellre dö en plågsam död än att beställa via budbee igen! Riktigt uselt är en komplimang emot hur värdelös och inkompetenta företaget är!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Hanna Sofia H
Wrote about Budbee AB

...Paketet packat i bilen, leverans på väg. Kl.21 kommer meddelandet om att det är avbokat pga tidsbrist. Ringer kundservice dagen därpå, sitter i tel.kö över 30 min. Får då veta att det paketet är på terminalen och inte körs ut med dagens körningar utan först efter helgen, troligtvis på måndag. Alltså, det som blir avbokat på torsdag prioriteras inte ens dagen därpå, och sen är det helg... nya tag på måndag så får vi se då. Men ingen garanti att det inte avbokas igen. Kommer aldrig välja budbee för lev. igen.

Sandra L
Wrote about Budbee AB

Alltid försenat. Det är lika trist varje gång det är budbee som är gratisalternativet för frakt för det är alltid strul.

Karin Johanna Margareta B

Mitt paket är försenat och leveranstiden flyttas fram hela tiden! Långa väntetider till kundservice som lovar leverans dagen efter men sedan flyttas leveransen fram 4 dagar… Budbee uppmuntrar kunden att byta skåp för snabbare leverans men vid kontakt med kundservice menar de att de bara skjuter fram leveransen pga etikettbyte….De hävdade till och med att det var mitt fel att leveransen blev sen eftersom jag bytt skåp men jag gjorde ju bara som jag blev ombedd!! Kundservice sa att det i princip kunde ta hur lång tid som helst... 

Pontus H
Wrote about Budbee AB

Fruktansvärt kass handläggning av paket. Skjuter upp leveransen konstant flera gånger per dag, men paketen dyker aldrig upp. Ringer kundtjänst och får urusla svar, skyller ifrån sig på avsändare. Stackarn som svarar i kundtjänst håller på att pissa ner sig direkt man frågar att paketen inte dyker upp. Verkar vara rätt vanligt att de får höra det i kundtjänsten. Tack och hej. Aldrig mer budbee som leverantör till något. Ja kanske vykort som man vill ha en försening på någon/några månader.

Jeanette D
Wrote about Budbee AB

Var i kontakt med Budbee tre dagar sedan då leveransen skjutits upp två gånger pga av tekniska problem. Personen på kundtjänst beklagar att leveransen blivit försenad, men att detta beror på att valt skåp var fullt! När jag påpekade att det, enligt spårnings länken betydde på tekniskt fel blev det tyst några sekunder och hon sa sen att scannern varit trasig. Hon lovar att min leverans skall lämnas till ett annat skåp och att den ska bli prioriterad. När jag lagt på visar spårningslänken att leveransen skall ske 29/6.... 

Kenan J
Wrote about Budbee AB

BudBee aldrig mer, nu är det dag nummer 20 att jag väntar på min leverans. Pratat med kundcenter lovar guld och gröna skogar men tyvärr paketet kommer inte. Paketet , enligt den otrevliga tjejen, befinner sig i Borås men de kan inte levererar pga finns inga lediga skåp????????????? Hallo ? I alla fall aldrig mer.

Maria Lotta E
Wrote about Budbee AB

Sämsta företaget nånsin. 16 dagar och ingen leverans . Varje dag flyttas leverans till imorgon. Orsaken- 5 stora skåp som uppenbarligen inte räcker till. Ert j-a problem, kör ut mitt paket, visa lite service Använd aldrig Budbee är min rekommendation

Matti Börje W
Wrote about Budbee AB

Shit detta företag är helt klart det sämsta. 2 gånger ändrades tiden på mitt paket. Senaste tiden var 22 juni 2024 och nu när jag kollar några dagar senare så har tiden ändrats till 19 juni kl 17.00, men datumet just nu är 22 juni 2024. Det kanske är så att jag får paketet 19 juni 2025 kl 17 00 😀 Jag kommer inte beställa varor från företag som endast använder detta pajasföretag till att leverera paket.

Sirvan A
Wrote about Budbee AB

skit företag! jag skulle fått min paket för 1,5 vecka sedan och ännu ej fått då dom bara drar ut på tiden skriver man på chatten får man inget svar. ringdd tillslut visade sig att paketet bara ruttnar i terminalen ocg det kommer ta ytterligare 5 dagar och få den..om jag ens får den. Idioter! hemsk företag! kommer aldrig välja budbee igen och rekommenderar inte det till någon!

Sara louise H
Wrote about Budbee AB

Beställde en vara från Kicks och snabbaste leverans var med Budbee till ett av deras skåp. Beskedet var att det skulle komma idag vid 13-tiden. Nu går jag in på deras app för att se om det fortfarande stämmer, vilket det så klart inte gör. Leveransen skall nu ske först den 29/5: TRE dagar senare än utlovat. Och inte en notis, sms eller mail om förseningen. Det här var absolut sista gången jag kommer att välja detta skitföretag.

Afrora P
Wrote about Budbee AB

Hej Alla! Jag vill börja med att varna er för det tragiska jag varit med om idag. Igår bokades min leverans om dvs att min leverans skulle anlänt idag mellan klockan 20-21.Så just idag så befinner jag mig på en förlovningsfest med nära och kära, jag smiter ifrån för att vänta på mitt paket och klockan 21 blir min leverans avbokad! Hela min kväll förstördes då jag satt hemma i 2 timmar och väntade på att det ska anlända medans jag missar den stora delen av kvällen, jag fortfarande så fruktansvärt arg. Detta är under all... 

Lisa R
Wrote about Budbee AB

Jag bokade en retur till H&M via Budbee och betalade extra för att få en viss upphämtningstid. Det var viktigt att få returen hämtad en viss dag då jag skulle resa bort dagen efter och dessutom ha fyra personer som skulle låna min lägenhet så jag kunde inte ha en stor kartong hemma. Jag fick ett SMS om att nu var upphämtningen nära. Strax därpå får jag ett SMS från Budbee där det står att föraren har försökt ringa mig utan resultat och att upphämtningen därmed avbokats. Jag blev chockad eftersom ingen hade ringt mig, jag... 

Sara Marianne H
Wrote about Budbee AB

Avbokar leverans varenda gång. Min senasre hemleverans har ”avbokats” 3 gånger. Sämsta leveransföretaget. Undvik.

Annika F
Wrote about Budbee AB

Tappar bort expressleveranser. Kundtjänst slänger på luren i örat.

Fredrik kjell V
Wrote about Budbee AB

Sveriges mest Ursula fraktföretag. I 2 veckors tid så har mitt paket åkt mellan Borlänge - malmö. Fram och tillbaka. För en vecka sedan så lova dom att de skulle levereras och de skulle då gå som manuell hantering bara för att de inte skulle bli fel igen, men de blir det. Lägg ner budbee en gång för alla. Alla som jobbar där verkar va efterblivna på riktigt. Fyfan. Anlita ALDRIG dessa

Ulf johan E
Wrote about Budbee AB

Beställde glasögon via Synsam men fick en sten levererad i paketet. Pissar på mig när jag vill ha data och uppgifter om vart det kan ha gått fel. Tjuven hyllas & och brottsoffer får stå för notan i vanlig ordning. Finansierar kriminalitet mot min vilja.

Emily W
Wrote about Budbee AB

Riktigt usel budfirma. Hur dom får andra företag att använda sig utav deras tjänster som i sin tur erbjuder sina kunder leverans med Budbee är för mig en stor gåta! Hädanefter efter kommer jag sålla bort alla företag som använder sig av Budbee som leverans möjlighet och välja ett annat konkurrerande företag istället, för Budbee består av ett helt gäng inkompetenta neandertalare!!!!

Ahmed A
Wrote about Budbee AB

I särklass det sämsta företaget att ha och göra med. Skräpservice, dryg personal, lång telefontid, borttappad packet och ingen hjälp får man. Det är såpass illa att om jag nästa gång ska beställa från en hemsida som enbart levererar med budbee så kommer jag beställa en annan produkt från en annan hemsida. Hade man kunnat ge -5/5 så hade de fått det, rekommenderar inte alls!

Katerina K
Wrote about Budbee AB

4 dagars försening av leveransen och tiden ändras fortfarande. Första och sista gången jag väljer denna alternativ

Mathias E
Wrote about Budbee AB

Var utomordentligt bra i början, numera direkt bedrövliga på att leverera på utsatt datum och inte sällan 3-4 dagar efter hemleverans utlovats. Detta även helt utan feedback om när leverans ska ske, när man ändå ser att de mottagit varorna ifrån leverantören.

Carol S
Wrote about Budbee AB

Jäkla skitbolag!!!!!skjuter upp leveransdagen hela tiden utan avisering och skyller på vädret trots att det är strålande sol. När man chattar med kundtjänst så är det ingen som svarar trots snabb utlovad svarstid. Det värsta är när man ringer kundtjänst så blir man lovad kompensation och hjälp om paketet uteblir en dag till. När paketet väl uteblir och man ringer för att påtala detta så finns det inget loggat eller noterat om vad den tidigare handläggaren sagt och lovat. Ingen handläggare finns vid det namnet ens när man... 

Jakob Å
Wrote about Budbee AB

Har haft oturen att bokat Budbee flera gånger, och tror inte de någonsin levererat i tid.

Anders O
Wrote about Budbee AB

Värdelösa! Beställde viktiga receptbelagda mediciner från Apotea som jag behövde omgående och jag valde Budbee Box för att de var den enda transportör som utlovade leverans dagen efter. Dagen efter vid utlovad leveranstid ändras plötsligt leveranstid i appen till två dagar framåt!!! Inget SMS, inget mail, ingen ursäkt, bara en ändring i appen. Inte första gången de strular. Aldrig mer Budbee!

Kristian William S

Totalt jävla värdelösa. Riktigt PAJASFÖRETAG. Undvik! Har betalt extra för dagen efter leverans. Chauffören bromsar in vid mitt hus och kör bara förbi. Det var väl jobbigt att gå ut ur bilen.. varpå ett meddelande dyker upp där han beklagar att leveransen ej gick att utföra och att han försökt ringa mig vilket inte stämmer.

Maria Carolina L
Wrote about Budbee AB

Extremt dålig service. Beställt ett paket som skulle komma till paketbox, får sen meddelande om att paketet är för stort för boxen så de ska göra en hemleverans. När hemleverans ska ske ringer chauffören och säger att han är vid adressen för paketboxen men att det är ju ett företag där som är stängt?! Förklarar att ni ska åka till min hemadress som de har där i beställningen, de gör de inte utan avbokar leveransen pga fel adress. Ringer och chattar med deras kundservice dagen efter som säger att de gör inte hemleverans åt... 

Per N
Wrote about Budbee AB

Hur någon seriös säljare kan välja detta pajasbolag är för mig en gåta. Ett bolag som dyker upp när dom själva tycker det passar, men för det mesta inte alls borde rimligen snabbt gå i konkurs, men ändå fortsätter folk anlita dom. Värdelöst.

Alexandra V
Wrote about Budbee AB

Står att min hemleverans är levererad men det är den inte. Det var dessutom en leverans som krävde leg, men inget leg togs och nu kan jag inte komma i kontakt med budbee. Deras chatt ger inget svar. Mail är skickat men inget svar.

Filtrera omdömen