Christian Viberg Byggnads AB

Christian Viberg Byggnads AB

vibergs.se
  • Badge2024
Ring 0414-149 49 Dela

Christian Viberg Byggnads AB grundades 2012 av Christian Viberg. Idag omsätter vi 35 miljoner och är 25 heltidsanställda. Hos oss arbetar tjänstemän, snickare, murare, plattsättare, betongarbetare och grovarbetare. Vi utför arbeten åt privatpersoner, fastighetsbolag, företag och BRF er i hela Skåne. Företaget arbetar alltid...

12 omdömen om Christian Viberg Byggnads AB

Jens Ö
Skrev om Christian Viberg Byggnads AB

God Kommunikation och skickliga hantverkare! Genom hela processen har det flytit på bra, saker dyker alltid upp men hanteras på att klokt och konstruktivt sätt.

Sofie V
Skrev om Christian Viberg Byggnads AB

Jag har anlitat Christian Viberg Byggnads AB flera ggr. Köpte ett fritidshus i renoveringsbehov 2018 nära Ystad och sedan dess har de gjutit golv, byggt en murspis, helrenoverat köket, bytt tak och byggt en takkupa, gjutit grund och byggt ett växthus ovanpå, anlagt en parkeringsplats, mm. Mycket bra kvalitet i arbetet och trevligt bemötande. Enda bristen är att Christian i perioder kan vara svår att få tag i. Har rekommenderat dem till andra.

Anna-Carin A
Skrev om Christian Viberg Byggnads AB

Byte av fönsterparti. Seriösa, lyhörda, professionella, höll tidsplanen. Rekommenderar! Vi kommer anlita Christian Viberg Byggnads AB igen när vi behöver!

Ulf N
Skrev om Christian Viberg Byggnads AB

Mycket bra upplevelse och väldigt lätt att ha och göra med. Kommer inte fråga någon annan vi nästa byggnation. Den enda av 4 byggfirmor som faktiskt lämna pris de andra återkom inte som utlovades och även priset blev lite bättre fast där tillkom saker utöver offerten så all heder där. Totalt bara massa +++++

Patrik O
Skrev om Christian Viberg Byggnads AB

Mycket professionellt och sakligt bemötande. Fick goda råd under entreprenaden. Företaget höll oss väl uppdaterade på arbetet och föreslog på ett bra sätt alternativ och nödvändiga tilläggsarbeten. Kostnaderna var väl specificerade och vi kände oss trygga under hela processen. Kan varmt rekommenderas.

Fredrik N
Skrev om Christian Viberg Byggnads AB

Kommunikativa och bra koll på logistik utifrån projektledning en. Kunniga och informativa hantverkare.

Ingrid Margot Viola H
Skrev om Christian Viberg Byggnads AB

Vi är supernöjda med den Fasadrenovering Viberg gjort för oss i sommar! Mycket trevlig personal. Så vitt vi kan bedöma arbetade de effektivt och proffsigt. Kan verkligen rekommendera företaget. Att vi inte ger full pott i betygsskalan beror på att det finns lite mer att önska när det gäller administration och kommunikation… men som sagt; superbra utfört arbete och det är det viktigaste.

Lars H
Skrev om Christian Viberg Byggnads AB

Mycket bra kompetens bra hantverkare bra bemötande allt man kan önska av ett. Företag detta är tyvärr ett undantag för byggbranschen som jag själv jobbat i 55 år

Karin A
Skrev om Christian Viberg Byggnads AB

Mycket välgjorda arbeten, vilken typ av renovering/byggnation det än gäller. Håller uppgjorda tidsgränser. Vi har anlitat Vibergs vid upprepade tillfällen och blir alltid nöjda.

Lena S
Skrev om Christian Viberg Byggnads AB

Trevliga! Vill alltid kundens bästa. Lyssnar väl och kommer med bra initiativ och lösningar. Kvalitet var viktigast för mig och det levde de upp till 100%. Tidsåtgången får inte så högt betyg. Det var ofta svårt att få tag på någon för att veta vad som pågick, eller inte. Projektledningen svajade lite emellanåt men resultatet blev bra.

Bo D
Skrev om Christian Viberg Byggnads AB

Direkt återkoppling vid första kontakt. Bred kompetensbas - egna resurser kompletteras med externa specialister som alla är väl koordinerade och målstyrda. Vår initiala plan att renovera vår nyinköpta skånegård förbyttes till att gå all-in, inspirerat bl.a. av att kompetensen är så god.

Åsa D
Skrev om Christian Viberg Byggnads AB

Vi fick en bra kontakt fån första början. Har varit nöjda med alla hantverkare som varit här. Vårt projekt blev betydligt större än vad vi trodde från början men Christian har lagt in all hjälp som behövts. Skönt att företaget har koll på arbetsmiljö och arbetssäkerhet. Vi hat totalrenoverat en skånegård och är ännu inte färdiga med allt.