Cynthia

94 omdömen om Cynthia

Felicia L

Har gått till Cynthia i flera år nu och skulle aldrig få för mig att byta frisör! Hennes klippningar är magiska och jag för alltid komplimanger efter mina besök! Känner alltid trygg och att hon lyssnar på mina önskemål! Älskar älskar Cynthia

Citla A

Lyhörd proffsig, bästa frisören!

Kajsa Katarina Maria B

Gjorde ett toppenjobb med mitt tunna och tråkiga hår som blev riktigt fint, jag blev jättenöjd! Extra plus för trevligt bemötande.

Ellinor A

Finns ingen bättre än Cynthia! Så otroligt talangfull som verkligen lyssnar in dig som kund och kan hjälpa dig sätta ord på ditt önskade slutresultat! Skadar inte hellre att hon är en helt fantastisk människa, så varm & snäll, när man spenderar så mycket tid tillsammans. Rekommenderar starkt!

Svar från Cynthia

Hej Ellinor! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💞🥰

Fredrik L

Trevligt bemötande av personalen och bra klippt och fint ställe. Fick kaffe också

Svar från Cynthia

Hej Fredrik Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz🥰😊

Peter A

Jag var riktigt nöjd med både bemötande och utförande.

Svar från Cynthia

Hej Peter! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz💞😊

Åsa D

Klipp/slingor Blev trevligt bemött av Cynthia som lyssnar på dina önskemål och kommer med förslag om man vill. Hon är mycket professionell.

Martin H

Cynthia är professionell och har ett trevligt sätt. Alltid bra resultat

Svar från Cynthia

Gud vad kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Tack snälla för din fina kommentar och att du tog dig tid att skriva till oss! Varmt välkommen åter. Allt gott, Creative Headz🥰💕

Sara L

Väldigt bra service. Klippte fint men gillade tyvärr inte stylingen, men inget som inte går att fixa!

Wilma G

Trevligt bemötande! Jag klippte topparna & fixade till lite & blev mycket nöjd