Sally

124 omdömen om Sally

Maria F

Sally upplevde jag som lyhörd och vänlig. Hon var inlyssnande och förtroendeingivande och jag fick mitt hår precis som jag ville ha det. Sally rekommenderas varmt!

Svar från Sally

Hej Maria! Strålande att du känner dig nöjd med Sally. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tid att skriva till oss! Hoppas att vi får se dig flera gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz💞🥰

Inger P

För det mesta väldigt bra, men lite disträ, borde lyssna lite mer på hur jag vill ha det.

Svar från Sally

Hej Inger! Tack för din feedback. Det är väldigt tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med ditt besök. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig flera gånger i framtiden. Allt gott, Creative Headz💞🥰

Sofia A

Alltid nöjd med klipp och färg ja hela frisyren efter ett besök hos Sally! Snabb, skicklig och trevlig. Bra på att förstå vad jag vill ha, även när jag själv inte är så konkret. Perfekt att man kan få fransar och bryn fixade under besöket. (Har vanligt svenskt ljusbrunt rakt hår i mellanlängd.)

Svar från Sally

Hej Sofia! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sally. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz💓🥰

Pia D

Har gått hos Sally flera gånger hon är super trevlig, rolig och klipper precis som jag vill ha det. Jag behöver inte ens säga exakt ur det ska se ut, det räcker med att säga mina önskningar så hittar hon en perfekt passform. Jag rekommenderar varmt!

Svar från Sally

Hej Pia! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sally. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz😍💓

Kevin L

proffsigt bemötande och håret exakt som jag ville ha det. 10/10!

Svar från Sally

Hej Kevin! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sally. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz😍💓

Emma V

Jag känner mig lurad då hon la i en inpackning utan att meddela att det var en tillkommande kostnad. Istället fick jag förstå det senare när hon tog betalt, inte snyggt att lura sina kunder.

Svar från Sally

Hej Emma! Det är väldigt tråkigt att du inte känner dig nöjd med ditt besök. Vi är måna om dig som kund och hoppas kunna hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Kram<3

Effie M

Jag har länge sökt en frisör jag vill gå tillbaka till och Sally är den första jag kommer boka igen! Har annorlunda sociala förutsättningar pga diagnos så kan tycka det är svårt gå på salong men hon var lyhörd på mina önskemål och resultatet blev precis som jag ville. Jag klippte mig och färgade ögonbrynen - överlät färgval till henne och hon nailed it. Inga överraskningar i kassan på behandlingar jag inte bett om. Hon var både proffsig och personlig, härlig tjej!

Svar från Sally

Hej Effie! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sally. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz😍💓

Agnes B

Jag blev mycket trevligt bemött och mina förväntningar levdes upp till. Jag hade bokat en hårfärgning och Sally förklarade hur det hela skulle gå till och hur slutresultatet skulle se ut. Jag är mycket nöjd med mitt besök!

Svar från Sally

Hej Agnes! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sally. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz😍💓

Hampus N

Blev väldigt nöjd med min klippning

Svar från Sally

Hej Hampus! Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss. Du är varmt välkommen åter! Bästa hälsningar, Creative Headz🥰

Therese S

Otroligt nöjd med Sally. Hon gjorde magi med mitt blonda hår. Det var första gången hos henna och jag kommer definitivt komma tillbaka.

Svar från Sally

Hej Therese! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Sally. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz😍💓