Felicia

35 omdömen om Felicia

Sedan starten hos Reco 2024
Nils S

Vädligt trevlig, snabb och duktig. Proffs helt enkelt!

Jenny L

Jättetrevlig, lyhörd och duktig. Noggrann och förstod vad jag var ute efter. Jag blev jättenöjd.

Svar från Felicia

Hej Jenny! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Felicia. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz💕❣️

Julia M

Supernöjd med klippningen! Upplever att många frisörer klipper mer än vad man kommit överens om, men den här gången blev det verkligen precis som jag ville ha det. Riktigt bra uppfräschning efter sommaren!

Svar från Felicia

Hej julia! Gud vad kul att du känner dig nöjd med Felicia. Tack snälla för din fina kommentar och att du tog dig tid att skriva till oss! Varmt välkommen åter. Allt gott, Creative Headz😍💓

Annika J

Oerhört bra på slingor - alltid helt nöjd med färgen…ja, hon klipper bra också!

Karolina N

Felicia är grym! Hör dig, ger dig råd för att ta dina tankar mot ett bättre slutresultat. Serviceinriktad och alltid glad och positiv! En äkta stjärna

Svar från Felicia

Hej Karolina! Vad kul att du är nöjd ditt besök hos Felicia. Vi uppskattar din kommentar något otroligt, och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz💓💓

Frida M

Hon var både trevlig och proffsig!

Cecilia P

Första gången jag blev klippt av Felicia. Hon ställde detaljerade frågor hur jag ville ha mitt hår, viket var bra. Nöjd med klippningen.

Ulla P

Kunnig, intresserad, trevligt bemötande. Jag var väldigt nöjd med behandlingen och resultatet.

Sanna G

Jättetrevlig, kunnig och förstod precis hur jag ville ha håret - toppennöjd med både färg och klippning!

Gustav H

Duktig och trevlig frisör. Jag kommer tillbaka.