Edda

53 omdömen om Edda

Sedan starten hos Reco 2024
Linda K

Första besöket hos Edda. Otroligt lyhörd, var noga med att fråga om allting. Ett otroligt professionellt bemötande, samtidigt som det var ett lättsamt och enkelt samtal. Fantastisk klippning. Rekommenderas verkligen!

Maryia M

Supertrevlig, hjälpte välja rätt hårfärg samt frisyr som ser superfriskt och snyyyyyg!!!

Isabella D

Extremt bra bemötande med både tips på produkter och trevligt samtal. Edda nåde upp till alla förväntningar och förstod precis vad jag ville ha!

Isac G

Extremt trevlig och social, frågade mycket om vad man ville ha och klippte rent generellt väldigt tryggt och tog inga risker. Hon fick mig att bli mer engagerad i vad jag faktiskt ville ha vilket inte har hänt tidigare vid andra frisörer. Extremt nöjd med min nya frippa!

Oscar T

Trevligt bemött och lätt att diskutera med:)

Hedda C

Toppen! Trevlig, duktig, prpffsig

Jesper L

Så nöjd med min klippning och bemötande. Känns tryggt komma till en plats där man både kan bli fin och prata av sig!

Svar från Edda

Hej jesper! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz💞🥰

Alice Ellen A

Jag tycket att Edda var väldigt duktig och kunnig. Hon lyssnade och var väldigt trevligt.

Elise F

Jättenöjd med hela besöket och resultatet!

Jonas I

Lätt att komma fram till något jag var nöjd med.