Nathalie Akgun

36 omdömen om Nathalie Akgun

Elisabeth N
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Känt Nathalie länge då jag varit kund på Creative Headz länge , 18 år, och alltid varit nöjd. Nathalie är superduktig och har både stort hjärta och skarp hjärna , gillar henne jättemycket ❤️ Elisabeth

Svar från Nathalie Akgun

Hej Elisabeth! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz😍💓

Sara N
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Supertrevlig och grymt bra på sitt jobb! Alltid lika nöjd 😊

Svar från Nathalie Akgun

Hej Sara! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz😍💓

Julia V
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Jag har varit kund hos Nathalie i över 10 år. Från första besöket till idag har hon alltid överträffat mina förväntningar. Jag lämnar alltid salongen med ett stort leende och så bra känsla. 😊 Dessutom är atmosfären i salongen alltid varm och välkomnande, man blir direkt omhändertagen på ett fint sätt. Nathalie alltid lyssnar på mina önskemål och kommer med fantastiska förslag, vilket gör att jag känner mig trygg och vet att det blir alltid superbra resultat. ⭐️ Jag ser fram emot många fler besök i framtiden!✨

Svar från Nathalie Akgun

Hej Julia! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz😍💓

Meltem B
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Nathalie är klart den bästa, professionella och den varmhjärtade frisören jag har besökt. Jag var där för klippning och färgning. Jag var orolig inför besöket då jag knappt färgat håret, men Nathalies expertis och kunnighet inom branschen gjorde så att oroligheten släppte och jag gick ut därifrån med ett stort leende på läpparna. Du har fått en stamkund for ever. Du är bäst!!❤️

Svar från Nathalie Akgun

Hej Meltem! Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie. Stort tack för din recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz😍💓

Johanna A
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Otrolig frisör! Inkännande, kompetent och kommunikativ! Kommer inte vilja gå till någon annan frisör.

Charlotte V
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Fantastiskt resultat, och en vistelse på salongen som är personlig och omhändertagande. Bara plus till CH och Nathalie

Kristina S
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Förutom att vara en fantastisk frisör så är Nathalie en sann entreprenör som byggt upp Creative Headz med sin syster. Hon är lyhörd, kunnig och otroligt serviceminded. Samt härlig och rolig med ett avslappnat men proffsigt sätt. Nathalie gör alltid det lilla extra och får en att känna sig ompysslad och fin i håret.

Svar från Nathalie Akgun

Hej fina du! 🤩 Stort tack för din recension och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Vi blir så glada att höra att du känner dig nöjd med oss på Creative Headz. Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Erika K
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Mycket nöjd med resultatet! Nathalie är både proffsig och effektiv.

Svar från Nathalie Akgun

Hej Erika! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Elena V
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Nathalie is usch a beatiful person and great professional. I did a hair cut and balayage with her. She made my hair look best! I appreciate her very much and recommend 100%.

Svar från Nathalie Akgun

Hi Elena! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! Best wishes, Creative Headz 💕

Jenny B
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Super nöjd och hon är ett proffs 👌

Svar från Nathalie Akgun

Hej Jenny! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕