Lång telefonkö, men perfekt att man kan välja att bli uppringd. Kontakten och bemötandet var i övrigt bra och jag fick hjälp med det saken gällde.
Dentle
709 omdömen om Dentle
Sedan starten hos Reco 2022
Trevligt bemötande, hoppas på lika bra service på den nya tandborste. Den gamla slutade fungera.
Bra bemötande av Siri och jag fick hjälp med det som jag ringde för
Fick hjälp med mitt ärende och trevligt bemötande.
Blev bemöt med dentle genom ett samtal jag fick utav det då jag svarade på frågor angående hur jag tar hand om mina tänder. Hade inga förväntningar tills jag fick varorna då det inte var det jag förväntade mig. Fick 2 tandborstar som jag är riktigt nöjd med.
Säljarna är väldigt otydliga med vad som gäller. Supertrevliga men ljuger och säger inte hela sanningen. Rekommenderar ALLA att avstå deras så kallade ”erbjudande”. VÄLDIGT dyrt. Inte alls som det framgår i samtalet. Skulle aldrig godkänt detta om all information fanns med. Tillkommer också administrationsavgift som läggs till varje månad, som inte heller nämns. Lurendrejeri. Tandborsten funkar lika bra som andra eltandborstar, bättre batteri tid men inte alls värd flera hundra i månaden.
Hej Jennifer! Tråkigt att du känner så. För samtliga av våra erbjudanden så skickar vi ett skriftligt anbud på vad man åtagit sig som man måste acceptera. Har man blivit erbjuden produkterna via telefon så skickas detta som ett SMS som man måste svara ja eller ok på för att bekräfta beställningen och om man beställer via hemsidan så måste man köpa det via webshopen. När man har mottagit startpaketet med eltandborsten så får man även information om åtagandet på startfakturan och har från den dagen man mottagit eltandborsten...
Dentaler har bemöt mig med en grym service på alla olika sätt. Hade inte så mycket förväntningar på deras varor men det var för bra för att vara sant. Jag införskaffade mig ett utav deras nyaste tandborstar och är grymt nöjd, dom renar tänderna ordentligt och är ganska bekväma, bra för priset om ni frågar mig!
Trevligt och gott bemötande.. kommer få ny tandborste då den gamla inte funkar.
Jag fick ett hjälpsamt och trevligt bemötande 😄
Fick bra hjälp angående frågorna
Jag blev bemött av Jesper på ett väldigt trevligt sätt.Mina förväntningar var att han skulle lösa mitt ”problem” och det gjorde han på ett lugnt och förtroende ingivande sätt. Mitt köp var refilltandborstar och jag ville ha nästa leverans i mars och det visade sig att det sammanföll med nästa leverans i slutet av februari. Kunde också flytta fram faktura datum till i slutet av månaden, vilket passar mig bättre. M v h Elsy Forsberg-Gäredal
Helt ok En av våra tandborstar slutade att fungera,inte ett liv i den. Jag fick snappt svar att Dentle skickar en ny.
Mycket bra bemött, väldigt hjälpsam och trevlig
Återuppringning istf vänta kö 👌 Trevligt bemötande som direkt avhjälpte mitt ärende med önskad paus av leveranser
Bra service fick hjälp snabbt
Jag fick alla frågor besvarade på ett bra sätt mycket tillmötesgående glad å trevligt samtal
Han gav mycket bra service duktig Tack för hjälpen
Jag blev mycket väl mött i samtalet och blev nöjd för svaret jag fick. Att få en ny tandborste när min har gått sönder är positivt tack
Snabbt svar och perfekt att vi fick en ny laddare när vi slarvat bort den andra
En bra produkt borsten är behaglig bra med 3 hastigheter helt nöjd Mvh Thomas
Hade anmält autogiro via länk från Dentle One men fick ändå en pappersfaktura och därmed också fakturaavgift på 39 kr. Ringde kundtjänst som meddelade att autogiro inte hade godkänts, kunde inte uppge varför. Jag bad dom då att ta bort fakturaavgiften då jag inte fått meddelande om att min autogiro inte godkänts, detta gjorde dem! Tacksam för det. Fick oxå tips om att anmäla autogiro direkt via internetbanken, att det gick fortare. Har därför gjort detta nu direkt och hoppas på att det ska fungera nästa gång.
Trevligt bemötande och bra service
Bra duktig säljare , hon lyssnade och lyckades behålla mig som kund
Mycket bra bemötande av er personal
Tycker att det är super bra borste och alltid trevligt bemötande.
Jag blev vänligt bemött av Siri som svarade när jag ringde. Det var en fakturafråga som blev ordnad på ett fint sätt och jag är trygg med. Jag har köpt eltandborsten, som fungerat bra och som jag nu snart har betalat. Tack!
Bra produkter och trevligt bemötande och kundtjänst
Lite vänte tid innan det var min tur. Men fick bra hjälp och servic !
Mycket trevlig personal! Min tandborste som gått sönder men får en ny. Mycket bra!
Den var trevlig och bemötande
Fick den ℹ️ jag efterfrågade o fin service.
Jag är otroligt besviken och upprörd över att ha blivit vilseledd in i ett abonnemang. Detta är något jag egentligen var intresserad av, men säljaren ljög för mig under vårt telefonsamtal. Han försäkrade mig upprepade gånger att jag kunde ändra abonnemangets frekvens när som helst, trots att jag uttryckligen ifrågasatte detta och bad om klarhet i offerten. När jag senare kontaktade kundtjänst visade det sig att jag är bunden till en månadsbetalning i 12 månader utan möjlighet att ändra eller säga upp avtalet. Det är helt oacceptabelt att ljuga och vilseleda kunder på detta sätt över telefon!
Hej, Vi tycker det är mycket tråkigt att läsa det du skriver. Det är viktigt för oss att våra säljare är tydliga i vad vårt erbjudande omfattar. Jag kan se att du har fått hjälp via vår kundservice avseende ditt ärende och vi hoppas att du känner dig nöjd med utfallet och ger oss en ny chans. Önskar dig en trevlig eftermiddag! Vänliga hälsningar, Louise
Vänligt jag fick hjälp snabbt
Bra service och bra bemötande.
Mycket nöjd inget att klaga på
Blir alltid bemött på ett positivt och trevligt sätt
Positivt bemötande bästa med alltid graniti när eltandborste går sönder och bekvämt när det kommer hem i brevlådan
Bra produkter med bra service och trevlig personal, enda nackdelen är att den lossnar i borstfästet men har livstidsgaranti och aldrig några problem.
Blir så trött på företag som måste lura in kunderna i en prenumeration som blir dyr … Man blir uppringd av en marknadsundersökning och erbjuds gratis eltandborstar , vad som inte tydligt nog framgår är att du binder dej till att köpa utbytes borstar för ca 3500kr / år …. Tråkigt för att produkten är bra men försäljnings taktiken är lurendrejeri !!! Kolla omdöme innan du gör beslut så du inte behöver lägga flera tusen / år för nått du inte vill ha ! Men vill du lägga 3-4000 kr/år på tandborstar så är produkterna bra , tråkigt bara att man säljer på detta viset.
Hej Morgan, Vi ringer inte och säger att vi gör en undersökning eller säger att något är gratis, vi ställer dock frågor kring personers munhygienvanor för att få en bättre förståelse för deras vanor då vi har olika typer av abonnemang och intervaller mellan våra utskick av borsthuvuden samt att vi säljer mer än en produkt. Vi tycker det förstås inte är bra om säljaren inte var tydlig i samtalet gällande vad åtagandet omfattade och vi rekommenderar att du kontaktar vår kundservice om du känner att du inte har fått fullständig...
Stort Tack till den trevliga kille som förstod att jag inte kunde ta emot dessa borst huvud när mitt barnbarn har fått en tandställning som gör att hon måste använda special borstar jag fick också en retur fraktsedel att skicka tillbaka dessa.
Trevligt bemötande. Fick svar på mina frågor. Ett bra konstruktivt samtal
Hej! Mycket bra bemötande. Dentle levde upp till mina förväntningar. Reklamerade en eltandborste, som slutat fungera och ska få en ny. Uppskattar det, men däremot är jag inte alls för att stötta några fonder!, eftersom pengarna oftast går till fel ställen. Cancerfonderna har väl inte kommit på något botemedel trots miljardbelopp har skänkts dit! Kanske ska skänka till något annat?
Vänligt bemötande, Bra garanti på tandborsten jag köpt .Fick det jag önskade. Rekommenderas
Snabba ochtrevliga svar på mina frågor..
Lurar folk och låser fast i en prenumeration som är riktigt svår att ta sig ur.
Hej Arvid, Tråkigt att du känner så. För samtliga av våra erbjudanden så skickar vi ett skriftligt anbud på vad man åtagit sig som man måste acceptera. Har man blivit erbjuden produkterna via telefon så skickas detta som ett SMS som man måste svara ja eller ok på för att bekräfta beställningen och om man beställer via hemsidan så måste man köpa det via webshopen. När man har mottagit startpaketet med eltandborsten så får man även information om åtagandet på startfakturan och har från den dagen man mottagit eltandborsten...
Svårt att ta sig ur.Ringt många gånger för att avsluta.Refilerna har inte kommit fram.
Hej Gunilla, Tack för din feedback. Vi har olika typer av prenumerations former, både med och utan åtagande. Köper man eltandborsten till fullt pris utan åtagande så kan man, om man vill, ha en prenumeration utan bindningstid och med en intervall man själv bestämmer. Köper man eltandborsten till ett reducerat pris så omfattar även erbjudandet ett åtagande på sex refillpaket med borsthuvuden. För samtliga av våra erbjudanden så skickar vi ett skriftligt anbud på vad man åtagit sig som man måste acceptera. Har man...
Bra produkt. Nyfiken att testa något nytt. Kan absolut tänka mig att återkomma. Vi har varit nöjda
Bra bemötande av telefonister.
Proffesionellt bemötande gentemot en irriterad kund som kände sig lurad. Vänligt bemötande och en acceptabel lösning av ärendet, som resulterade i en nöjd kund i slutändan. Guldstjärna på det bemötandet! ⭐️⭐️⭐️⭐️
Bra bemötande och trevlig person samtidigt som ärendet löstes