Är riktigt dålig firma. Lovar saker men står inte för det och mycket problem med garantisaker som de inte tar tag i. Uselt skött av dem och rekommenderar inte en ända till att anlita dem. Suck! / Lennart i Stockholm.
DinBox Sverige
About company
DinBox grundades 2007 med visionen att göra fastigheter mer tillgängliga för de boende och mer lättskötta för förvaltaren. Ledorden var högre kvalitet för lägre kostnad och det präglar fortfarande vår verksamhet i allra högsta grad. DinBox erbjuder helhetslösningar för den smarta fastigheten. Vi levererar digitala fastighetsboxar,...
121 omdömen om DinBox Sverige
Vid beställning av varor har kontakten vart proffisionell och riktigt. Tack DinBox!
Tack för omdömet Francisco! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Bra och korrekt bemötande. ny box till en av lägenheterna vi förvaltar
Hej och tack för omdömet Per. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Alltid haft bra kontakt med företaget. De levererar stordelen av vårt behov av boxar. Genomgående snabba svar.
Tack för omdömet Mats! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Mycket bra bemötande och hjälp med var jag kunde beställa det jag behövde
Tusen tack för det fina omdömet Gunn-britt! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Nöjd snabb leverans, nöjd snabb leverans
Hej Malin! Kul att du är nöjd. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Ok ok ok ok pk ok ok ok ok ok ok ok ok
Ok, tack för omdömet Micke! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Min upplevelse av DinBox är bra
Tack för att du delar med dig av din upplevelse Kerstin. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Dyra och dryga i mejlkonverstion. Ej möjlighet att hämta ut produkt i butik, dom erbjöd bara ett enda dyrt fraktalternativ
Ett bra bolag som är i ett växande skede.
Tack för omdömet Jesper! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Dyrt men annars bra produkt. Det tog tid innan produkten anlände. Tråkigt att frakten är så dyr.
Tog lång tid innan jag fick tag på någon som kunde hjälpa mig med min beställning första gången jag kontaktade er. Gick bättre nästa gång!
Det var smidigt att beställa via hemsidan, nöjd med snabb leverans.
Tack för omdömet Linda. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Allt funkade kanon. Var i behov av nytt lås till postboxen. Hämtade ut paketet efter bara några dagar. Hur smidigt som helst😀
Tack för det fina omdömet Åsa! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Det var bra i början alla vänliga och allt skulle gå att fixa, men när bäställningen var gjord inget gick och fixa om man behövde något mera till och med namskyllt papper skulle man betala extra, säkert allt annat om man hade behövt till något hade sitt prislapp. Så gör ganska många idag tyvärr.
snabbt och smidigt 11111111111111111111111111111111111111111
Tack för omdömet Ricard! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Det har fungerat sådär. Det är inte speciellt snyggt utfört jobb, extremt långa leveranstider och långa ledtider. Det kan ta upp till 2 v innan man får svar på frågor. Upplevelsen är att dom inte är speciellt tillmötesgående när problem har uppstått eller när saker ej levererats. Dom är dock väldigt trevliga när allt går dom det ska. Sakerna fungerar dock bra när dom väl är på plats.
Lätt att få idrift. Går att förbereda installationen så allt hoppar igång.
Tack för omdömet Fredrik. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Alltid trevlig bemötande med en hjälpsam approach! Funktionella och stilrena produkter av högsta kvalité!
Hej Kenny och tack för det fina omdömet! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Efter ett akut problem med postboxarna i vår förening besökte jag DinBox' kontor. Jag fick ett mycket trevligt bemötande och resultatet blev att vi köpte ett databaserat system med boxgruppen inklädd i ljus ek. Mycket snyggt och fungerar alldeles utmärkt. Ett par låsanordningar har gått sönder, detta har lösts snabbt via Mikaela. Det enda problem vi hade var att monteringen, via underentreprenör, kanske inte kändes professionellt riktigt på topp.
Tack för omdömet Jan. Beklagar att ni hade problem med installatören, hoppas det blev bra ändå. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Bra!
Tack för omdömet Magnus! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Inget strul, leverans i tid, bra och kompetent personal.
Tack för omdömet Daniel! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Väldigt bra företag, med god service och återkoppling för mig som återförsäljare.
Tack för omdömet Christina! Skönt att höra att du är nöjd. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Fungerar bra med offert och order. önskemål om snabbare åteerkoppling på lagd order
Tack för omdömet Jan. Vi ska bli snabbare på återkoppling på lagda ordrar. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Bra respons och support från början Senare dålig respons och support. Produkten har kvalitetsproblem som man inte har intresse eller kunskap att lösa.
Mycket bra! Säljkontakten Gustaf är sjukt service-minded. Jag rekommenderar gärna Din Box.
Tack för omdömet Fredrik! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
OK DET SOM FÖRVÄNTAS OK DET SOM FÖRVÄNTAS OK DET SOM FÖRVÄNTAS
Tack för omdömet Olof. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Jag har bara haft en liten och högst tillfällig affär med Dinbox varför jag inte skall utfärda något omdöme om DinBox
Tack för omdömet i alla fall Anders! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Mycket kundvänliga och bra kvalité
Tack för omdömet Fredrik! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Dåliga lås. Kärvar och lossnar! Dåliga namnskyltsremsor, lossnar och ramlar bort. Dåliga posthållare på insidan, rangliga, felmonterade och skruvarna ramlar bort. Det enda som är bra är att det är tjock plåt.
Bemötandet är bra Postboxar beställer vi kontinuerligt Hoppas på samma fina samarbete i framtiden
Hej Joakim och tack för omdömet. Vi jobbar stenhårt på fortsatt gott samarbete. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Vi har använt en entreprenör som skött allt arbete åt oss och alla kontakter med DInBox.
Hej Amie och tack för omdömet! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Allt fungerade utan anmärkning. De personer jag hade kontakt med gjorde allt för att jag kunden skulle vara nöjd.
Hej Lars-Magni och tack för din rekommendation! Det är precis så vi vill att våra kunder ska uppfatta oss så det glädjer oss att höra. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Hej, Vi är inte helt nöjda med leverans. Vi beställde boxar med ek. Konstaterade att den ek som användes inte såg ut som den vi sett i showroom, vilket vi påpekade. Den ek vi fick såg verkligen ut som andrasortering vilket en snickare i huset noterade. Vårt påpekande togs dock inte på allvar utan leverantören stod fast vid att det det var samma kvalitet som den i showroom levererades.
Hej Hans, Det var tråkigt att höra! Vi har i nuläget inte kunskap om ifall bemötandet är från vårt bolag eller från någon av våra återförsäljare. Oavsett så har vi tagit upp frågan internt och vi försöker skapa rutiner så att enskilda medarbetares bemötande alltid ska ligga i linje med företagets policy. Vi beklagar det bemötande ni fått oavsett om det är från oss eller någon av våra återförsäljare. Ni får gärna återkomma till Support hos oss på telnr. 010-33 000 10 så kan vi ta en diskussion om detta. Vänligen, Natalie Teamleader Support
Hej! Litet blandade erfarenheter. Det hade varit bra om vi i styrelsen hade funderat igenom våra krav något mer. Ändå hade vi behövt litet mer stöd i valet av lösning - för-/nackdelar, prisbild etc. för olika varianter. Sen blev det en del strul kring installationen och inte minst beträffande låsen som inte hade någon beteckning och där det fanns dubletter.
Hej Thomas, Tack för din feedback. Om ni skulle behöva smakråd eller stöd i framtiden så hjälper någon av våra säljare eller återförsäljare gärna till. Vi tar gärna emot er i vårat showroom och visar er vad vi har för alternativ över en kopp kaffe. Det var olyckligt gällande smålåsen. Men faktum är att våra smålås har några hundra olika kombinationer, rejält fler än vad PTS och Posten kräver. Detta kollas även upp av SP:s årliga inspektioner av fabriken. Just i detta fall har det nog bara slumpat sig så illa att ett...
Mycket bra och snabba svar på mejlkonversation
Hej Leif och tack för din rekommendation! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Jag upplever en bra service från ordermottagningen dock tar det alldeles för lång tid med offerter. Det är också bra service från Malmö lagret. Leveranstiderna har blivit sämre på gränsen för långa men det funkar. När det gäller marknadsbearbetningen så är den under all kritik, vi som arbetar som återförsäljare av era produkter känner inget stör från säljorganisationen. Ni gör affärer direkt med kunderna och har ingen kanalvalsstrategi vilket innebär att ni inte får lojala kunder utan det är djungelns lag som gäller. Det...
Tack för att du ger oss möjligheten att förbättra oss. Som vi återkopplade till dig per telefon så kommer vår regionsäljare att ta kontakt med dig för att diskutera hur ett bättre samarbete kan gynna båda parters framtida affärer. Viktig punkt som du tog upp också att i de historiska fall då våra montörer utfört montering har det uppfattats som att vi sålt till slutkunden när vi i själva verket hjälpt återförsäljare som inte har egna montörer med montering. Hur som helst har vi som vi talade om slutat med egen montering...
Trevligt bemötande - vid våra beställningar av postboxar/tidningshållare. Fungerade mycket bra.
Tack för din fina rekommendation Marie! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Det fungerar bra, med snabba leveranser och bra priser.
Tack för rekommendationen Håkan! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Bemötande var bra men lite mer serviceanda skulle jag önska. En besiktning som dom skulle utföra blev aldrig av.
Hej Gunnar och tack för omdömet! Kontakta mig gärna på 010 - 33 000 10 så vi får reda ut vad som hänt med besiktningen. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Bemötande och support när vi köpte och installerade våra nya postboxar, var mycket bra. Då ni var mycket trevliga och hjälpsamma. Vi är mycket nöjda med det ni har levererat till oss i både boxar och support.
Tack för berömmet Lena! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Posten skötte kontakten med Din Box
Hej Anders och tack för din rekommendation! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Trevligt, sakkunnigt, koncist. Dvs, helt OK.
Tack för omdömet Hans! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Bra bemötande av alla Mikaela på din box är en klippa
Tack för omdömet Thomas! Mikaela tackar för berömmet. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Boxen känns säker dvs stabil med smalt inkast Med bra cylinderlås och möjligheter att identifiera resp hyresgäst samt även nertack till reklam på snyggt sätt.
Tack för omdömet Nils! Kul att du upplever våra produkter som säkra och funktionella. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Vi har köpt postboxar från din box och de var lite problem med dom och dinbox var inte snabba med att åtgärda felen.
Hej Mats! Tråkigt att höra att det var problem med boxarna. Hör gärna av dig på support@dinbox.se och berätta mer så vi kan lära oss. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Bra bemötande och bra service, fick bra hjälp
Tack för berömmet Karola! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Allt jättebra! Med vänlig hälsning Carina, Moheda City AB , Kjellssons Fastigheter och Smäckens Fastighets AB
Tack Carina! Kul att höra att det fungerar! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Inga problem jag beställer o det lev snabbt
Tack för omdömet Pia! Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt
Bra bemötande, snabb leverans och montering av postfack i Alby Centrum.
Tack för omdömet Göran! Skönt när allt fungerar som det ska. Natalie Stjernqvist, teamledare support/projekt