Elens Kamrat AB

Elens Kamrat AB

www.elenskamrat.se

Elens Kamrat AB är experter inom elinstallationer och service. Med många års erfarenhet i branschen erbjuder vi professionella och skräddarsydda el-lösningar för både privatpersoner och företag. Oavsett om det gäller nyinstallation, felsökning, belysning, renoveringar eller underhåll, så kan du lita på att vårt team av certifierade...

8 omdömen om Elens Kamrat AB

Sedan starten hos Reco 2024

Sandor S
Skrev om Elens Kamrat AB

Mycket bra bemötande ! Snabbt utfört jobb. Bra pris. Bättre än mina förväntningar har varit.

Karin Victoria C
Skrev om Elens Kamrat AB

Mycket trevliga och proffsiga. De hjälpte mig med att snabbt och smidigt byta armatur i badrummet. Jag kan varmt rekommendera Elens Kamrat!

Din Tandläkare I Solna AB .

Fick ett jätte fint bemötande och professionell hjälp här på tandvårdskliniken Din Tandläkare i Solna AB. Kommer definitivt återkomma till Elens Kamrat AB när deras tjänster behövs! Rekommenderar detta företag varmt! Tack. Vänligen, Din Tandläkare i Solna

Bahroz S
Skrev om Elens Kamrat AB

Proffsigt genomfört arbete, Nicolas ställde upp med kort varsel vilket jag uppskattar. Prisvärd och kompetent elfirma Rekommenderas!!!

Therese G
Skrev om Elens Kamrat AB

Efter kontakt med Elens kamrat gällande ett uterum hos oss gick det fort. Infällda spottar, ny el, montering av uttag samt inkoppling av markis. Snabbt och korrekt utfört arbete, vi blev väldigt nöjda! Rekomenderar Elens kamrat varmt. / Andreas

Adam K
Skrev om Elens Kamrat AB

Tack Tack snälla! Vi hade en annan elfirma hos oss som gjorde ett jobb som ej kunde gå igenom besiktningen. Vi fick tipset om att kontakta er som kom till oss och åtgärdade alla fel de gjort. Oerhört trevlig personal som lyssnade på oss och såg de allvarliga problemen de ställt till med. Trevlig personal Prisvärt Tryggt MVH Adam och Mia khodr

Farrokh K
Skrev om Elens Kamrat AB

Vi fick hjälp med att installera snabbladdare till våran elbil. Samt med hjälp att dra el i huset. Mkt professionella killar, tillmötesgående och snabb service. Rekommenderar varmt!

Ozan Ö
Skrev om Elens Kamrat AB

Mycket bra service och professionellt utförande. Jätte nöjd och rekommenderar starkt!!!