Gustaf Wall

50 omdömen om Gustaf Wall

Johan G

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Peter N

Gustaf besökte oss för att offerera två nya ytterdörrar från Elitfönster. Otroligt professionell och verkligen påläst. Väldigt tydlig om processen hur leverans och montering skulle gå till. Blev affär och vi är väldigt nöjda med våra fina dörrar. Guldstjärna !

Oskar N

Jag har haft kontakt med Gustaf flera gånger. Man blir glad av att möta honom varje gång. Sist vi bytte fönster med Gustaf hade jag lite synpunkter på montörerna. Denna gång så hade Gustaf ordnat det fantastiskt bra med balkongdörr och fönsterbytet.

Olle N

Proffesionell, lyhörd, lösningsorienterad.

Peter W

Snabb och kreativ att finna lösningar

Stefan L

Professionell och hjälpsam genom hela processen. Har bara superlativ för hela Elitfönster teamet. Personligt bemötande och togs sig tid för mig som kund. Hela fönsterbytet överträffade alla mina förväntningar.

Tom L

Proffsigt och oväntat smidigt. Gustaf med team gjorde ett toppenjobb med allt från offert till installation. Vi är så nöjda med våra nya fönster!

Saad Naveed A

Hjälpsam i hela processen. Snabbt svar om frågor och allt.

Marie H

Kompetent och proffsigt bemötande. Lätt att få tag på, snabb på återkoppling. Förväntade mig det bemötande vi fick, gjorde koll av fler företag men valde Elitfönster. Vi är jättenöjda, vi bytte ut 3 st gamla bröstade altandörrar mot nya med helglas, supersnygga. Rekommenderar varmt Gustaf och Elitfönster.

Annika V

Mycket trevlig, duktig och trovärdig säljare. Tydlig i beskrivning av material samt vilka olika alternativ som finns samt fördelar för respektive fönster/tillbehörs-val. Leverans skedde enligt den tidplan som Gustaf presenterade.