Familjen Ingemarsdotters Odlarglädje AB

4.0

5 omdömen om Familjen Ingemarsdotters Odlarglädje AB

Nathalie Maria Elisabet K
Skrev om Familjen Ingemarsdotters Odlarglädje AB

Snabba leveranser, fantastiskt bemötande och finfina paket. En bra uppbyggd hemsida där man även kan hitta information om vilka fröer som ska sås när och hur. För en som aldrig sått blommor förut så blev det väldigt enkelt med dessa fröer som är av bra kvalitet! Trädgården har aldrig varit så fin som den är nu!

Sara P
Skrev om Familjen Ingemarsdotters Odlarglädje AB

Snabb leverans och hög kvalitet på prisvärda fröer och dahlia knölar. Bra med råd och tips efter säsong. Jag kallsådde enligt rekommendation och nu blommar det väldigt generöst, precis som jag hoppades på. Rekommenderas.

Jennie K
Skrev om Familjen Ingemarsdotters Odlarglädje AB

Bästa stället och bästa människorna!

Rolf Kenneth Jonas G
Skrev om Familjen Ingemarsdotters Odlarglädje AB

Är det så här man behandlar kunder på Odlarglädjen så återkommer man mer än gärna med fler beställningar. Hittade Odlarglädjen av en slump när jag sökte växter på nätet. De jag ville ha var slut på de flesta håll och där jag brukar handla mina växter får man bara köpa fem av den växten jag vill ha. På odlarglädjen fanns ingen begränsning så jag slog till med tjugo plantor. Tyvärr hade de bara femton så dem tog jag. Hade svårt att få igenom köpet då jag inte ville ha dem till min hemadress utan till landet. Ringde företaget...

Rita F
Skrev om Familjen Ingemarsdotters Odlarglädje AB

Mycket konstigt att inte leveransadress fungerar. Dåligt att inte kunna nå företaget med frågor. Därför känns detta företag inte riktigt seriöst!