Petter Lindahl

Petter Lindahl

Petter Lindahl är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Petter Lindahl har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Petter Lindahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 5.0. Petter Lindahl har haft 20 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-04

37 omdömen om Petter Lindahl

Amalia K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Lindahl en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbyskogen

Petter var väldigt hjälpsam och lyhörd under hela processen. Han var mån om att jag skulle bli nöjd och lyssnade in på mina behov och förväntningar. Han svarade på frågor och förklarade när jag inte förstod. Han var väldigt tillgänglig hela tiden och uppdaterade mig kontinuerligt, vilket uppskattades enormt. Med Petter som mäklare kändes processen som enkel då han tog ett stort ansvar och hade ett otroligt engagemang! Han kändes väldigt professionell. I samma period som jag sålde köpte jag även en lägenhet som Petter...

Philip M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Lindahl en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbyskogen

Stort tack för proffsig hjälp!

Viktoria L
Mörbyskogen

Engagerad, hjälpsam, snabb och trevlig.

Mattias D
Mörbyskogen

Inför visningen av lägenheten var Petter Lindahl väl förberedd på de frågor jag ställde samt gav en bra visning av lägenheten men gav även fritt rum för en att kolla i lugn och ro. Processen av köpet var snabb och smidig med en bra stämning vilket var viktigt för mig som köper en lägenhet för första gången.

Sagah L
Stocksund - Inverness

Trevlig, tydlig kommunikation och tillmötesgående.

Krister S
Stocksund - Inverness

Bara positivt. Professionell med tydlig kommunikation. Försäljningsprocessen blev snabb då rätt bud kom före visning.

Ingegerd W
Danderyd

Professionell och Nåbar och.Lugn.

Rasmus Z
Kevinge

Professionell, tydlig och trevlig! Kämpade genom hela perioden i motvind pga världsläget, men lyckades få till en väldigt bra försäljning ändå! Enträget arbete som lönade sig.

Bengt F
Kevinge

Petter har varit fantastiskt proffsig och trevlig från första till sista stund. Om jag flyttar vidare är han mitt självklara val!

Kajsa P
Danderyd Klingsta

Vi upplevde att Petter var en engagerad och lyhörd mäklare. Han tog sig tid att svara på alla de frågor vi hade och hjälpte till att kolla upp det där lilla extra. Det var väldigt betryggande att Petter ofta stämde av hur det kändes under processens gång, man kände sig sedd som köpare. Han var väldigt tillmötesgående och flexibel rörande exempelvis en extra visning.