Frank Wideman

Frank Wideman

Frank Wideman är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Frank Wideman har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Frank Wideman har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-07 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Frank Wideman har haft 9 försäljningar sen 2024-05 och har tillfrågat 72% av sina kunder efter omdömen.

2024-05 - 2024-09

6 omdömen om Frank Wideman

Sedan starten hos Reco 2024
Jonas L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frank Wideman en del av Fastighetsbyrån Enskede
Gamla Enskede

Stockholms enda genuint trevliga mäklare

Susanna G
Gamla Enskede

Frank var väldigt trevlig och proffsig, han var lyhörd och intresserad av hur mina tankar som bostads-säljare gick. Var alltid snabb att svara på mina frågor, gav tips och råd när jag efterfrågade det. Jag kände mig trygg hela vägen i försäljningen av min bostad och var mycket nöjd med slutresultatet!

Mona M
Hammarbyhöjden

Jag hade från början inte tänkt att det skulle bli en sån snabb process som det faktiskt blev, jag hade ett betydligt länge perspektiv men när tillfället kom så tvekade jag inte! Frank har verkligen ställt upp på alla möjliga sätt och varit en stor tillgång till att det blev så bra som det blev.

Ludvig K
Hammarbyhöjden

Trevlig, professionell - toppenmäklare!

Mathilda W
Blåsut

Vi är supernöjda med vår försäljning av lägenhet som vi sålde genom Frank Wideman. Han är otroligt lyhörd, engagerad och snabb med återkoppling. Han motsvarar de förväntningar vi har av hur en bra mäklare ska vara!

Dennis J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frank Wideman en del av Fastighetsbyrån Enskede
Blåsut

Mäklaren gjorde sitt arbete väldigt bra. Informativ, vänlig, professionell, öppen och samarbetsvillig. Utan att vara pushig på något sätt. Gav bra stöttning genom hela processen.