Rebecca Behrendtz

Rebecca Behrendtz

Rebecca Behrendtz är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Rebecca Behrendtz har varit registrerad mäklare sedan 2024-05. Rebecca Behrendtz har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-10 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Rebecca Behrendtz har haft 2 försäljningar sen 2024-08 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

2024-08 - 2024-09

3 omdömen om Rebecca Behrendtz

Sedan starten hos Reco 2024
Linda O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Behrendtz en del av Fastighetsbyrån Enskede
Globen/johanneshov

Snabb, alert och tillmötesgående. Som köpare kände jag mig väldigt trygg med Rebecca.

Jonas N
Gubbängen - Enskede

Jag köpte nyligen lägenheten på Skåpvägen 5, och Rebecca Behrendtz gjorde verkligen ett fantastiskt jobb. Hennes energi och driv var tydliga genom hela processen, och hon var alltid tillgänglig och engagerad. Rebecca lyssnade noga på mina behov och överträffade mina förväntningar genom att göra hela köpet smidigt och tryggt. Jag är väldigt nöjd med hur affären sköttes och kan varmt rekommendera Rebecca till alla som söker en professionell och engagerad mäklare.

Alexandra M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Behrendtz en del av Fastighetsbyrån Enskede
Gubbängen - Enskede

Glad och positiv. Noggrann. Lätt att samarbeta med. Jag rekommenderar henne varmt.