Sabina Bjurhem

Sabina Bjurhem

Sabina Bjurhem är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Sabina Bjurhem har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Sabina Bjurhem har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.8. Sabina Bjurhem har haft 18 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

109 omdömen om Sabina Bjurhem

Sedan starten hos Reco 2021
Tommy Jan Roman S
Sålde sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Nybble/Villastan

Bra bemötande och trevlig. Rak på sak, gick fort med våran försäljning.

Svar från Sabina Bjurhem

Tack snälla Tommy för fint omdöme och att jag fick hjälpa er med eran försäljning 😊. Mvh Sabina

Ariada M
Köpte sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Nybble/Villastan

Mäklaren Sabina har bemõtt oss på ett professionellt samt etisk sätt. Vi ville köpa ett litet hus som skulle reporeras och var inte förbereda att slås med andra köpare för priset så det hade vart som vi har trott. Mäklaren Sabina var mycket trevlligt person som har lyssnat, gett råd, svarat på frågor. Vid kõpet av bostaden på Solstugevägen 3, har vi upplevt bara goda och positiva upplevelser och ska rekommendera mäklaren Sabina till andra.

Tack snälla Ariada för så fint omdöme 😊. Mvh Sabina

Sven S
Landsbygd Flen

Sabina Bjurholm är en mäklare som översteg alla mina förväntningar. Hon är professionell, alltid positiv, glad och vänlig. Jag kan inte tänka mig en lämpligare person som mäklare!

Svar från Sabina Bjurhem

Stort tack för så fina ord Sven och stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen 😊. Mvh Sabina

Inger N
Björkvik

Sabina är en jättetrevlig mäklare glad o å positiv tjej o ger alla oupplysningar man vill ha

Tack snälla Inger för så fint skrivet 😊Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Sandra S
Söder

Vi är jättenöjda! Alltid på glatt humör! Skojade och va personlig. Alltid snabba svar!

Tack snälla Sandra för så fint omdömet😊 Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Anita T
Läppe

Trevligt bemötande och gott samarbete.

Svar från Sabina Bjurhem

Tack Anita för att jag fick hjälpa dig med försäljningen😊 Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Anders K
Läppe

Vi blev väldigt trevligt bemötta när vi var på visning. Hon var kunnig och inkännande. Vid kontraktskrivning var hon noga och förklarade bra hur allt går till, och det kändes tryggt.

Tack så mycket Anders för det fina omdömet 😊 Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Ella A
Läppe

Sabina var väldigt trevlig och glad. Man blev bra bemött och hon kunde svara på de frågor man hade. Hon berättade om tips på hur man kunde utveckla bostaden inför nya behov , för oss som nya husägare tyckte jag att det var kul att höra idéer från en som kan sin sak. Stor tummen upp till Sabina och håll hårt i henne!!😊

Svar från Sabina Bjurhem

Tack snälla Ella för så fint omdöme. Hoppas ni kommer att trivas riktigt fint i fritidshuset 😊Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Mulugheta Fekadu S
Öster

Vi är supernöjda med Sabina! Hon har varit hjälpsam, förklarat tydligt och hon har alltid varit tillgänglig. Det har varit enkelt med Sabina. 10/10!

Svar från Sabina Bjurhem

Tack snälla Mulugheta för så fina ord, Mvh Sabina Fastigehtsbyrån :)

Nina Camilla W
Öster

Sabina är en toppen mäklare som vi verkligen rekommenderar till er som ska sälja eller köpa. Är snabb vid återkoppling när man har frågor och funderingar. Starka sidor som Sabina har är att hon är lyhörd, bra och tydlig kommunikation och super trevlig! Sabina hjälpte oss att sälja under en svår och tuff marknad och vi är så nöjda med hennes insats och arbete.

Svar från Sabina Bjurhem

Tack snälla Nina för det fina omdömet och stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Mvh Sabina Fastighetsbyrån