Julia Gustafsson

Julia Gustafsson

Julia Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Julia Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-10. Julia Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 5.0. Julia Gustafsson har haft 13 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-08

24 omdömen om Julia Gustafsson

Fredrik W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Proffsig

Bert B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Snabb i återkopplingen. Lyhörd, positiv och glad. Charmade både köpare och säljare utan att vara insmickrande. Bra tjej. ( tycker två från Gbg 🙂)

Svar från Julia Gustafsson

Tack snälla Bert! Ett nöje att få hjälpa er med både försäljning samt köp av ny bostad! :)

Gabriel B
Kungsholmen

Julia är just den mäklare man letar efter! Med ett okomplicerat och effektivt sätt fick Julia affären att gå snabbt och säkert. Både säljare och köpare kom till beslut, Julia jobbade under helgen och det fungerade fint. Korta och bra samtal både med nuläge och närmaste plan framåt var Julia tydlig och trevlig utan att stressa oss.

Svar från Julia Gustafsson

Tusen tack Gabriel! Ett nöje att få hjälpa er både med försäljning samt köp av ny bostad. :)

Alexandra B
Kungsholmen

Julia har ett proffsigt bemötande och stort engagemang. Hon ger ett stort intryck av förtroende.

Svar från Julia Gustafsson

Tack så mycket Alexandra för förtroendet och för er rekommendation! :)

Harry S

Mycket professionell hantering.

Svar från Julia Gustafsson

Tack Harry för förtroendet! :)

Moa N
Nedre Kungsholmen

Kan verkligen rekommendera Julia som mäklare. Professionellt hanterat i hela köpprocessen och snabb med återkoppling på frågor och status.

Svar från Julia Gustafsson

Tack snälla Moa, lägenheten kommer bli toppen för Axel! Vi ses på tillträdet :)

Hanna E
Nedre Kungsholmen

Trevlig, tillmötesgående och proffsig.

Svar från Julia Gustafsson

Tack Hanna för rekommendationen! :)

Johanna S
Fridhemsplan

Smidig och snabb affär! Julia gjorde alla rätt och vi är supernöjda med affären! Kan varmt rekommendera henne :D

Svar från Julia Gustafsson

Tack Johanna för den fina rekommendationen! :) Vi ses snart igen!

Ester H
Fridhemsplan

Julia var väldigt professionell, trevlig och alltid snabb i kontakten!

Svar från Julia Gustafsson

Tack Ester för din rekommendation! :)

Daniel J
Nedre Kungsholmen

Julia var inläsande och förstående och förstod vad vi ville genom hela processen. Hon gav input och ledde oss samtidigt som hon lyssnade på våra önskemål och var ett bra bollplank, en bra balans med andra ord! Hon var alltid tillgänglig och svarade snabbt och kunnigt på alla våra frågor genom hela processen. Hon var alltid mån om att vi var nöjda med upplägget. Vidare har hon varit driven och flexibel genom hela processen, med kort varsel har hon agerat och gjort allt för att vi ska vara nöjda. Vi rekommenderar Julia starkt!

Svar från Julia Gustafsson

Tusen tack för den fina rekommendationen och inte minst för förtroendet! :)