Nikola Milakovic

Nikola Milakovic

Nikola Milakovic är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Nikola Milakovic har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Nikola Milakovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 5.0. Nikola Milakovic har haft 26 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

80 omdömen om Nikola Milakovic

Mahwish H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Nydala

Nikola er den bedste og mest hjælpsomme mægler vi har mødt. Han er virkelig dygtig til sit arbejde og har virkelig hjulpet os med alt udover salg af vores bolig. Man er i gode hænder hos Nikola. 5 ud af 5 stjerner herfra :-)

Rawad A
Köpte sitt hus med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Kristineberg

Nikola Milakovic är väldigt trevlig med ett gott och respektfull bemötande, möter oss alltid med ett stort leende på läpparna. Nikola Milakovic är väldigt professionell i sitt arbete samt väldigt tydlig med informationen han förmedlar till oss. Är är väldigt nöjda med samarbetet med Nikola Milakovic.

Saifaldin E
Sålde sitt hus med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Kristineberg

Allt var 10P med Nikola från början till slut! Rekommenderas starkt!

Mina M
Söderkulla

Jag är väldigt nöjd med Nikola, från första mötet blev jag bemött med vänlighet och tillmötesgående som verkligen överträffade mina förväntningar. Nikola erbjuder professionell hjälp och vägledning genom hela processen. Han var otroligt hjälpsam och alltid tillgänglig för att svara på frågor och lösa eventuella problem som uppstod. Hans engagemang och omsorg gjorde hela upplevelsen mycket smidigare och mindre stressfylld. Tack vare hans insatser kunde jag hitta mitt drömhem utan några bekymmer. Jag rekommenderar honom starkt till alla som söker en pålitlig och omtänksam mäklare!

Alexandar Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Söderkulla

Nikola var tillmötesgående och uppfyllde mina förväntningar. Svarar snabbt oavsett när man hör av sig till honom. Kan varmt rekommendera Nikola

Mahwish H
Nydala

Han har været utroligt imødekommende og hjælpsom alle de gange vi har mødt ham. Han har været rigtg god til at hjælpe med at finde de boliger der kunne passe til vores familie. Han har altid svaret mig forholdsvis hurtigt når jeg ringede og sendte beskeder til ham. Han har hjulpet med min kontakt til banken selvom det i princippet ikke var hans hovedpine og det sætter jeg virkelig stor pris på. Alt i alt har vi haft en virkelig god oplevelse med at have Nikola som ejendomsmægler og kan helt klart anbefale andre at vælge ham når de skal sælge deres bolig.

Enver J
Lindeborg

Jag är otroligt nöjd med mäklaren Nikola och hela köpprocessen av min lägenhet. Nikola var professionell, engagerad och lyhörd genom hela processen. Han gav mig kloka råd och guidade mig genom alla steg, vilket gjorde att jag kände mig trygg och välinformerad under hela processen. Jag är väldigt tacksam för Nikolas hjälp och kan varmt rekommendera honom till alla som letar efter en pålitlig och skicklig mäklare. Tack vare Nikola har jag nu äntligen hittat mitt drömhem och är mer än nöjd med mitt köp. Tack igen Nikola för allt du gjort!

Charlotte N
Almhög

Rekommenderar varmt Nikola! Vi har känt oss väldigt trygga genom hela processen tack vare Nikolas engagemang och hans kunnande i mäklaryrket och om marknaden. Personligt och proffsigt.

Henrik S
Almhög

Nikola har skött sitt uppdrag till vår fulla belåtenhet. Han har varit professionell i sitt utförande och samtidigt positivt personlig i sitt bemötande. Han har varit tydlig i sin kommunikation och har aldrig vid något tillfälle sått något tvivel eller osäkerhet hos oss som klient. Nikola har som mäklare åt oss värnat om våra intressen och vi har känt oss trygga och lugna med omhändertagandet. Vi kan varmt rekommendera Nikola för andra kunder och klienter.

Håkan M
Kirseberg

Nikola - har varit en tålmodig och på alla sätt hjälpsam i försäljningen av vår bostad. Han har varit enkel att kommunicera med och ett vänligt och nyfiket bemötande. Bra helt enkelt.