Cornelia Strömberg

Cornelia Strömberg

Cornelia Strömberg är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Cornelia Strömberg har varit registrerad mäklare sedan 2024-05. Cornelia Strömberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-07 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Cornelia Strömberg har haft 5 försäljningar sen 2024-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-07 - 2024-08

3 omdömen om Cornelia Strömberg

Sedan starten hos Reco 2024
Erik William F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Guld!

Christina R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Snabbt, bra och enkel process. Vi är väldigt nöjda

Svar från Cornelia Strömberg

Tack för förtroendet att få hjälpa er i er bostadsaffär! Glad att ni är nöjda!

Gunvor J
Skrev om Cornelia Strömberg en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Vårt ärende gällde försäljning inom familjen (vi föräldrar köpte ut en av våra två söner och övertar nu hans brf-lgh) så extra viktigt att vara transparent i alla delar då vår son som inte var inblandad men ändå ska känna sig delaktig. Cornelia hjälpte oss med detta så alla parter förstod grunderna för hennes värdering av lgh, hennes tankar om framtiden för vårt köp, hon kom alltid tillbaka med svar vid den tidpunkten som hon lovat så det blev lätt att samarbeta. För oss innebar kontakten med företaget och att vår kontaktperson,...

Svar från Cornelia Strömberg

Tackar här med för ert fina omdöme. Det har varit nöje från min sida att få hjälpa er och jag ser framemot att få bibehålla kontakt! Önskar er all lycka till med bröllop och kommande planer!