Fatmirs Trafikskola AB

21 omdömen om Fatmirs Trafikskola AB

Sedan starten hos Reco 2024

Tetyana M
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Denna skola är lämplig för dig som redan har körerfarenhet från andra länder. Varje person får ett individuellt förhållningssätt och ett flexibelt schema för körlektioner. Lärare fokuserar på exakt vad varje elev behöver fokusera på, enligt det svenska körsystemet.

Erden S
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Fatmir var jätte bra på att förklara grejer jag inte förstod och hjälpte mig lära från mina misstag

Fidan P
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Jättebra körlärare som verkligen kan sina grejer. Bemöter en på ett riktigt bra och betryggande sätt som gör att man blir säker i sig själv. Väldigt saklig i sitt lärande vilket är väldigt bra och skönt att få som elev. Starkt rekommenderad körskola!!

Mirza D
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Perfect!Fatmirs Tfafikskola är beste i hela Sverige!!

Besarta D
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Jag deltog nyligen i riskettan på Fatmirs Trafikskola och kan verkligen rekommendera den! Kursen var både lärorik och engagerande. Instruktören var mycket kunnig och förmedlade viktig information på ett sätt som var lätt att förstå och ta till sig. Det var tydligt att de verkligen bryr sig om sina elever och vill förbereda dem på bästa sätt för att bli säkra förare. Tack för en fantastisk utbildning!

Frida W
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Fantastiskt! Man känner sig trygg med Fatmir. Mitt körkort blev klart på 4 månader. Han fixa med upplägg som gynnade mig med både körtider och ekonomi! Kunde inte valt bättre körskola och lärare!

Daniel James D
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Gick på intensiv kurs. Var precis det. Fatmir hjälpte mig med allt jag behövde. Tillsmötegående och trevligt.

Muhammad K
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Is very good school for new driving licence people. He gave the right path way to the sweden people. The staff of the school is very honest and experienced. He gave the new hope to the people for his better life.

Dragan B
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Lärare med stor erfarenhet som skapade trygghet. Förberedde mig väl så att jag klarade uppkörningen direkt. Prisvärt!

Fatmir O gillar detta
Glenn M
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Än så länge har det varit ett nöje att öva för MC-kort hos Fatmir. Utbildningen är inte avklarad än, men hittills har jag upplevt ett stort intresse från lärarens sida för att ge mig en så bra start som möjligt på mitt liv som motorcyklist. För den som i likhet med mig själv uppskattar den småskaliga körskolans flexibilitet och närhet kan jag bara rekommendera Fatmirs. Glenn Möllergren, Malmö

Fatmir O gillar detta
Giovanni R
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Bästa trafikskolan ni som vill ta körkort nu för mc eller bil absolut ni ska välja fatmirs trafikskolan

Eunice D
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

MIN KÖRSKOLAN ERFARENHET: Jag blev bemötande på en tålmodig, förstående och respektfull. Min lärare på trafik skolan fick mig att känna bekväm och säker i hans närvaro och det gjorde att jag kunde lära mig snart. Genom min instruktör (lärare) kunde jag lära mig av mina misstag, förbättra mina färdigheter och förbereda mig för provet. En annan fördel med Fatmir Trafikskolan var att den utsatte mig för olika körsituationer som att köra i tätort, förort, stad, landsbygd och olika rondellen. Den möjligheten att köra i olika...

David L
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Började med mitt mc kort i augusti och i början på Oktober hade jag kortet. Snabbt och effektivt, flexibla tider

Victoria M
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Super nöjd, tog körkortet väldigt snabbt tack vare Fatmir och klarade det på första försöket!

Petrit I
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Bra lärare, bra kommunikation förmågan, intensiv körupplägg, vill du ha snabb körkort så är det rätt person att gå till

Kristina T
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Det är bäst trafikskola och Fatmir är bäst...

Elvis K
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Mycket trevligt bemötande . Mycket bra trafikskola med en del bra trafiklärare. Skulle främst rekommendera Fatmir,, mycket lugn och bra trafiklärare som gör allt för att du som elev ska ta körkortet direkt. Han säger vad du behöver utveckla och är väldigt ärlig med allt han säger, han förbereder verkligen eleven för uppkörningen och gör sitt bästa. Tack vare honom klara jag uppkörningen tredje gången, rekommenderar starkt, ni kommer inte ångra er!!!

Timmie N
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Väldigt bra trafikskola och lärare, Lär ut på ett bra sätt så att man förstår snabbt och lätt utan klydd, alltid lika roligt att komma o köra!

Axel W
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

En seriös skola med bästa körlärare och flexibilitet. Jag tog mitt kort på 2 månader med hjälp av Fatmir och är mer än nöjd. Skulle rekommendera denna skola till alla som snabbt o billigt vill ta körkort.

Marcus R
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Mycket bra. Lär ut på ett smidigt och bra sätt. Var väldigt flexibel med tider.

Oscar L
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Helt fantastisk körlärare, han fick verkligen en till att lita på dig själv genom hela processen. Utan fatmir hade jag aldrig klarat mitt körkort.