Riktigt dåligt bemötande- nyckeln till förbokas bil fanns inte dör den skulle vilket personalen inte tyckte var deras problem. Kontoret kraftigt underbemannat och ingen vilja att serva.
Hertz Biluthyrning
3 omdömen om Hertz Biluthyrning
Reparationen i sig var ok. Men... Att en regskylt försvann - inte deras problem. Att bilen fick 10 st fågelskit på sig - inte deras proble
Efter att ha hyrt hos Hertz på Vasagatan ett par gånger tidigare och då varit ganska nöjd är jag nu riktigt less på dom. Jag hyrde en bil sex veckor i sommar och när jag lämnade tillbaka den hade den två lackskador på stötfångaren. Killen jag lämnade tillbaka bilen till uppskattade det till att jag skulle bli ersättningsskyldig "ett par hundralappar" vilket jag tyckte verkade ok. När jag dagen efter gick förbi uthyrningskontoret för att få en kopia på mitt hyresavtal stod det där att jag få betala 4 400 kr + moms istället...
Det är ju inte så ofta man hyr bil, men när man väl gör det vill man att det ska funka smidigt och utan strul. Det är inte vad man kan säga om Hertz. Vi hyrde en bil här och tog försäkrning och allt man borde, sen när vi oturligt nog blev påbackade av en annan bil (det blev en repa i lacken) fick vi ändå bekosta reparationen själva. Trots att vi hade betalat dyrt för extra försäkring. Peronalen var strulig och det var en massa papper vi skulle fylla i. Nästa gång hyr jag bil någon annanstans!