Katarina Johansson

Katarina Johansson

Katarina Johansson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå Orust

Katarina Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2010-01. Katarina Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.7. Katarina Johansson har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna vara med och hjälpa säljare och köpare till en bra bostadsaffär som för många är den största affären som görs i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang och en drivkraft att prestera goda resultat i mina affärsförbindelser - vilket i slutändan resulterar i nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket engagerad och lyhörd. Jag värdesätter dessutom att ha en bra kommunikation med mina kunder.

134 omdömen om Katarina Johansson

Sedan starten hos Reco 2017
Yvonne T
Sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
Skogsborg

Hej.. Jag har bara positiva erfarenheter av Katarina. Trevligt och proffsigt bemötande hela vägen genom affären. Fick allt det stöd och hjälp som jag behövde. Yvonne Theander.

Svar från Katarina Johansson

Hej Yvonne och Jan, Tack för det fina omdömet från er. Snart är det dags att lämna över fastigheten till de glada köparna. Vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Katarina

Jan-Ove A
Sålde en tomt med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
Röra

kunnig och engagerad samt håller vad hon lovar och kommer tillbaka

Svar från Katarina Johansson

Hej Jan-Ove, Tack så mycket för ditt fina omdöme. Jag hoppas allt nu går vägen och blir bra framöver. Med vänlig hälsning Katarina

Jeanette G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
Norum

Mycket trevligt bemötande. Mycket entusiastisk och engagerad. Snabb återkoppling.

Svar från Katarina Johansson

Hej Jeanette, Tack för ditt fina omdöme. Det är inte så långt kvar innan du skall flytta in i din nya fina lägenhet och jag tror du kommer att stortrivas där. Med vänlig hälsning Katarina

Claes B
Morlanda

Hej! 5 poäng på en 5-gradig skala Hälsar Claes 😎

Svar från Katarina Johansson

Hej Claes och Margareta, Tack så mycket för ert fina omdöme. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med ert hus och hitta en bra köpare till det som tar vid efter er. Hoppas ni nu kan njuta av er fantastiska bostad i Skåne och kan semestra på hemmaplan i Göteborg när ni så önskar. Med vänlig hälsning Katarina

Patrik K
Köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
Morlanda

Vi tycker att Katarina har varit mycket serviceinriktad och alltid gjort sitt bästa för att vi som köpare, men också säljarna, skall känna oss välinformerade. Vi rekommenderar Katarina varmt!

Svar från Katarina Johansson

Hej Stina och Patrik, Tack så mycket för ert fina omdöme! Det var roligt att det var ni som blev köpare och jag tror att ni kommer ha många härliga år med familjen i Tången framöver. Mvh Katarina

Ethel J
Öckerö

Är supernöjd med Katarina som mäklare. Hon gjorde en väldigt bra insats med försäljningen av huset. Katarina var mycket behjälplig och svarade på dom frågor vi hade. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Katarina Johansson

Hej Ethel och Alexandra, Tack för ert fina omdöme! Det var väldigt roligt att kunna hjälpa er med försäljningen och hitta en härlig familj som får ta vid i huset och vårda det väl som ni har gjort sedan huset byggdes. Mvh Katarina

Carmen F
Myckleby

topp asistent med Alla bearbetningar, snäll. available och hjälpsamt

Svar från Katarina Johansson

Hej Carmen och Gregor, Tack så mycket för ert fina omdöme! Det var roligt att det var ni som blev köpare och jag tror att ni kommer ha många härliga år med familjen i Slussen framöver. Mvh Katarina

Petter W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
Långelanda

Super kompetanse, service og oppfølging .

Svar från Katarina Johansson

Hej Petter, Tack för ditt fina betyg. Det var roligt att det blev en snabb och smidig affär och att vi båda hjälptes åt för att få till det med lite extra resor. Nu skall det snart vara klart så att ni kan lämna över den till köparna i sommar. Mvh Katarina

Magnus H
Långelanda

Engagerad mäklare med som det till både köpare och säljares bästa.

Svar från Katarina Johansson

Hej Magnus, Tack för ert fina betyg. Det var roligt att det blev ni som fick köpa och att ni nu kommer att ha ytterligare en härlig plats att vara på framöver. Det är inte långt kvar nu. Mvh Katarina

Ulf D
Långelanda

Vi fick ett mycket bra och påläst bemötande när vi skulle sälja vårt boende. Mäklaren är mycket insatt i bostadsrätt och dess frågor. Vidare så hjälpte vår mäklare till med mycket frågor som egentligen låg på oss ägare och hjälpte vår köpare tillika oss att bli nöjda och glada. Katarina gick verkligen den extra milen o gav oss ett mycket gott bemötande och rekommenderas varmt då hon är rutinerad och självgående.

Svar från Katarina Johansson

Hej Ulf, Tack så mycket för det fina betyget. Det var roligt att jag kunde hjälpa er och att allt föll på plats så snabbt. Nu är det inte långt kvar tills de nya köparna tar över och kan vara där i sommar. Mvh Katarina