Sämsta support någonsin, kontaktar man via mail så får man bara orrelevanta svar, och detta telefonnummer får man inte svar på.
Google Sweden AB
16 omdömen om Google Sweden AB
Offerta är en mycket bra lösning för många företag, likaså för vårt. Grym service, professionellt bemötande och gott samarbete med vår konta
Går inte att komma fram!! Dåligt!!
Jag behöver få hjälp med att radera uppgifter på bla Googlemap mm gällande mitt gamla bolag som är likviderat sedan ett år tillbaka. Hur går jag tillväga, kan inte hitta information någonstans.
Sämre än sämst. Gick inte att komma fram, utan det enda jag möttes av var ett talsvar som var minst lika snabbt som en Gatlinger-kulspruta. Helt omöjligt att hinna med och uppfatta vad rösten sade. Bedrövligt helt enkelt. Hoppas att jag i framtiden aldrig behöver ha att göra med Google
Vet någon här hur man kan kontakta Google? Jag har en Samsung s22 som är löst med Google konto.
Synd att det inte går att ge en nolla, snacka om snurrigt företag, det går heller inte att nå kundtjänst då man möts av en robot som förstår mindre än en myra. Tragiskt att detta företag är så marknadsdominerande och man är helt utlämnad till deras monopolställning, usch....
Har 4 falska negativa omdömen på aclasslimousine på GOOGLE företagsprofil grundat på bara lögner för att förstöra för mig! Dom hade bestämt sig redan vid bokning att förstöra vara otrevliga och hugga på allt som är normala händelser! Allt vändes emot mig under hela resan som negativt fast det var normalt lugnt inga avvikelser hos mig.. hej välkomna osv jag hade inte gjort dom någonting‼️Deras huggande sänkte mig stenhårt och när dom märkte det blev dom bara värre 8 mot 1 😣 Fruktansvärt bli utsatt för på sin arbetsplats &...
Google som helhet är ju fantastiskt...men min tvåa riktar sig rakt mot den svenska supporten som faktiskt är bedrövlig. Vägrar att lyssna på vad man har att säga och svarar inte alls på direkta frågor. Här har dom väldigt mycket att jobba på känner jag!
Verkligen uselt, det är omöjligt att få tag på dom, när man väl gör det påstår personerna att de inte jobbar på google och hänvisar till en länk som inte fungerar, när man upplyser de om att det inte fungerar så svarar dom med du har säkert rätt. när man ber om att få prata med en ansvarig eller chef så lägger de på i örat.
För att göra en sammanfattning som alla förstår. Jeep - Cola - Googla. Skapar man en produkt som myntar ett uttryck som används för ALLT i sin genre så äger man rätten till all respekt i världen. Punkt.
Använder Google typ 10 gånger om dagen, var bara tvungen att rekommendera Google =).
Ffuujjjjjjjjreefgtybbjjbbmlbbnlvbnlljjnkhvnhfgbklmjghv
Bra sökmontor som jag ofta använder (då jag inte använder reco såklart) där du kan söka på allt och ingenting. Bra bildsök som jag ofta använder. Kanon enligt mig!
Mycket bra sökmotor. Gratistjänster är alltid positivt.
Så fort ett företag får en dominant ställning vänds från många håll agg mot det. Det finns inget självändamål med den indignationen, men om den uppkommer på saklig grund är det givetvis bra. Jag anser att likväl som vi varje enskilda medborgare har våra skyldigheter gentemot våra medmänniskor (i vår civilisation, värna demokrati-utnyttja rösträtten, visa civilkurage-stå upp för de som blir illa behandlade osv), har även företag samma skyldigheter. Tyvärr låter en absolut majoritet av företagen deras vinstintressen gå före...