Proffsigt bemötande och väl utfört arbete. Mycket nöjd och ett extra plus är att bilen blev städad på insidan och tvättad på utsidan! Extra trevligt att hämta upp sin bil.
Göteborgs Bilskadecenter AB
Om företaget
Familjeföretaget Magno Bilskade-center tar hand om alla typer av plåt-, lack- och plastreparationer. Det är ingen tillfällighet eftersom Magno Bilskadecenter inte bara satsat konsekvent på kvalitet, utan även på miljö.
19 omdömen om Göteborgs Bilskadecenter AB
Otroligt bra jobbat! Det går snabbt och gör det där lilla extra som uppskattas enormt. Väldigt nöjd varje gång! Jätte proffsigt verkligen.
Trevligt bemötande. Bra kommunikation. Väl utfört arbete
Vad roligt att du blev nöjd! Tack för fint omdöme!
Knepiga öppettider & kom knappt in i bilen där de parkerat den. Sen va de millimeter kamp att backa ut den. De hade ju kunnat köra fram den.
Hej Malin, Vad tråkigt att du upplevde detta! Vi försöker alltid att köra ut bilen till gatan för att detta ska undvikas. Vad det gäller öppettiderna så är det 07.00-16.00 mån-tors och 07.00-15.00 på fredagar. Vi tar åt oss av informationen och hoppas att du vill komma tillbaka igen om det skulle bli aktuellt!
det var bra mottagning, proff, resultatt var utmärkt, trevliga mot mig, det var bara bra
Hej Juan! Tusen tack för fint omdöme!
Jag är nöjd. Service och jobb utfördes enligt förväntan.
Vad roligt att höra! Tack!
Bra bemötande, bra utfört arbete. Rekommenderas.
Tusen tack för din rekommendation och vad roligt att du är nöjd med vårat jobb!
Bra utfört arbete till slut, men väldigt dåliga i kommunikationen både internt och till kund
Hej Kristina! Roligt att höra att du var nöjd med jobbet och vad det gäller kommunikationen så är det något vi jobbar stenhårt på. Vi tar åt oss av informationen och hoppas att du vill komma tillbaka om det skulle bli aktuellt igen!
Mycket väl bemött. Kan bli bättre på att meddela när arbetet förväntas bli klart. Men överlag väldigt bra.
Tack för ditt omdöme! Vi jobbar stenhårt med att bli bättre på kommunikationen och tar åt oss av informationen!
Min försäkring sa till mig att de sa att jag ville att bilen blir lagad vilket det inte stämmer. Bara där brister förtroende. Antar att de ville ta jobbet. Ett jobb som kostade 100.000 kr. Fick åka tillbaka flera gånger för att fixa jobb som är gjort uselt. Jag har skruv som inte är helt dragen hela vägen, brickan snurrar. Listorna i dörrkarmen är gjort uselt, hörs utifrån mycket. Inte nöjd alls för det jobbet de har gjort och inte rekommenderar för någon.
Hej Ahmed! Jättetråkigt att höra att du inte blev nöjd! Då jag inte ser vilken bil du hade så får du gärna återkoppla till oss så ska vi se om vi kan kompensera detta på något sätt!
Allt ok din verkstad och perfect
Tack för ditt omdöme, roligt att du blev nöjd med vårat jobb!
Bra service kunnig personal som informerar
Tusen tack för fint omdöme!
Fick en krockskadad dörr lagad och lackad Skaderegleraren sa 2 till 3 dagar men tog över en vecka så jag förlorade 1.5 arbetsdagar på grund av stor efterfrågan på hyr bilar vid den tiden
Trevligt bemötande med snabb service och bra återkoppling
Jag hade en skada i lacken, tog lång tid att få det åtgärdat de ringde samma dag vid 10-11 tiden och jag behövde hämta bilen innan kl 14 (fredag och jag jobbar på annan ort så det blev väldigt svårt för mig)
Jättefin service. Hade inbrott o rutan krossades. De kom o hämtade bilen då mitt jobbaschema inte stämde med öppettider. Snabbt o bra fixat! Tack.
Det fungerade väldigt bra och bilen var ren o fin efter rep av skada. Bästa rekommendationer.
Fick tillbaka bilen efter lack men jobbet de gjorde var det värsta lackjobbet jag sett. Håller heller inte utlovade tider. Välj annan verkstad!
Lämnar helst ingen stjärna alls men man är ju tvungen. Jag bara måste få klaga på den förskräckliga bemötandet, servicen och icke existerande kundbemötandet. Vi hade inbrott och skadegörelse av vår bil, rutorna skulle bytas först och karossarbetet mm utföras senare. Enligt "rådgivaren" hos Magno skulle fönstren åtgärdas inom tre arbetsdagar. Detta verkade ju lovande och detta garanterade han för mig och min kollega. Vi frågade och förtydligade väldigt noggrant att bilen var viktig för oss. Vi hörde ingen på en vecka och...
Finns bara ett ord som beskriver deras verksamhet; Katastrof!